Hektiske sommerdag

Hei

Jeg merker godt at det nærmer seg sommerferie og i dag er det lillesøster som skal ha sommeravslutning med klassen sin. På torsdag skal lillebror ha sommeravslutning i barnehagen og neste uke skal jeg ha med klassen min. 

På skolen øver vi mye på underholdningen vi skal ha på avslutningen vår og det blir litt mindre lekser også faktisk. I dag etter skolen dro jeg rett til Oslo fordi jeg endelig skal få meg bankkort, og da vi kom hjem fra Oslo dro vi rett i butikken for å ordne mat til lillesøster sin avslutning. 

Nå har jeg sittet og sett igjennom mailene jeg har fått med bilder til konkurransen jeg la ut i går. Det er viktig at de som har privat profil på instagram sender bildet med mail, for ellers så kan jeg ikke se det. 

Her er noen av alle de kreative bidragene så langt. Vinner trekkes i morgen.

 

BILDE JEG LA UT PÅ INSTAGRAM I GÅR. DE TRE BIDRAGENE FIKK JEG PÅ MAIL

OGSÅ BILDER FRA MAIL

FOR DERE SOM IKKE HAR INSTAGRAM, HAR DISSE BILDENE OG MANGE ANDRE BITT DELT MED #JENNIEFASHIONJENTER

Blir du med på konkurransen?

Lover ny konkurranse om ikke så lenge 🙂

Klem Jennie

22 kommentarer

Siste innlegg