Kragerøøø

 


 Hei!!!!

Som noen har fått med seg av bilder jeg la ut på Instagram i dag, så er jeg i Kragerø. Vi kom frem sent i går kveld og i dag har vi vært på shopping i byen, spist is og kost oss i sola. På ettermiddagen skyet det litt til, men nå har sola tittet frem igjen og det blir grilling´s på terassen.

LILLEBROR KOSER SEG MED IS 🙂

BILDE TATT FRA TERRASSEN.

BILDER FRA INSTAGRAM ( @JENNIEFASHION )

Meg og lillesøster klare for byen. Bildet er tatt på brygga til “tante” og “onkel”

 

PÅ BYBRUA


Jeg syns det er så utrolig koselig i Kragerø. Elsker lukten av sjø og lyden av bølgeskvulp. Jeg har ikke badet i dag,men håper på sol og fint vær i morgen. Da blir det sikkert en liten tur på stranda og hopping i fra brygga til “tante” og “onkel”.

 Bor du i Kragerø eller har du vært der?

 

Klem Jennie

56 kommentarer

Siste innlegg