VINNER AV BLOMSTERKRANS

Hei

Jeg får mange kommentarer på at folk ønsker at jeg skal trekke dem som vinner av konkurranser. At de som kun skriver svar og ikke lange kommentarer også kan vinne, eller de som ikke bruker emoji i kommentarene sine. Jeg trekker alltid vinnere helt tilfeldig og har så langt aldri kjent personlig noen av de som har vunnet. Når jeg trekker vinner bruker jeg noen ganger siden www.random.org. andre ganger har jeg skrollet fort opp og ned i kommentarfeltet til lillesøster har stakt stopp. 

 Noen lurer på hvordan vinnere får premien sin, og svaret er at jeg sender med post. Noen vinnere har hatt Instagram, andre ikke og jeg kontakter dem enten på e-mail eller Instagram direct for å få adressen deres. 

Denne gangen er det for første gang at vinneren ble en i fra Nesodden hvor jeg bor, og det syns jeg at var gøy. Gratulerer til Emma <3 Håper du liker blomsterkransen.

 

Kommer til å ha en ny konkurranse om noen få dager. Da kan du vinne billetter til JENTER MARATON 🙂

Blir du med?

Klem Jennie

 

 

 

41 kommentarer

Siste innlegg