VINN BILLETTER

Hei

Mange av dere har sikkert fått med dere at det skal være JENTER MARATON på Klingenberg kino lørdag 14 juni. Du kan lese mer om dette arrangementet ved å trykke HER. På den siden ligger det noen videoer og annen informasjon om denne kinodagen som strekker seg utover nærmere 8 timer. Helt sikker på at dette blir en morsom dag.

 

Da salget åpnet kjøpte jeg noen få billetter, som jeg ikke skal bruke alikevel og derfor gir jeg nå leserene mine muligheten til å vinne disse.

Jeg har blitt inspirert av Juliabladet sin konkurranse på IG, og hermer litt 😉

 

For å være med på konkurransen må du gjøre:

Skriv Jenter på din måte. Ta et bilde og legg ut på Instagram med taggen #Jenniefashionjenter eller send bildet på mail til [email protected] og merk mailen JENTER. Vinneren av denne konkurransen får to billetter. VINNEREN BLIR KÅRET ALLEREDE PÅ ONSDAG SLIK AT VI REKKER Å SENDE BILLETTENE.

 

DETTE ER BILDER FRA JULIA SIN KONKURRANSE. GJØR DET SAMME BARE SKRIV JENTER I STEDET FOR JULIA.

 

Til dere som bor for langt unna til å komme på Kinomaraton, så går maratonet helt samtidig på TV. Det blir mye gøy for dere også, som at dere kan chatte med skuespillerene. Sjekk ut NRK Super ved å trykke HER.

 

Lykke til

Kanskje vi sees 14 juni 😀

 

Klem Jennie

 

26 kommentarer

Siste innlegg