NYTER LIVETS GLADE DAGER

Hei

I går var jeg som sakt med Lila og på kvelden ble henne med meg til hytta vi bor på denne langhelgen. Hun overnattet med oss og i dag har vi hatt det helt utrolig gøy i sammen. Vi begynte dagen med båttur etter frokosten, og den var full av fart, vannsprut og bølger. Etter båtturen dro vi til en annen hytte hvor besteforeldrene til barna vi er på hytta med bor. Der badet vi både i sjøen og i jacuzzi, solte oss og hadde fiskekonkurranse. Til middag grillet vi før vi kjørte Lila hjem og også i dag avsluttet vi dagen med fotballkamp nede på banen. 

I morgen skal vi hjem og det syns jeg er ganske trist. Håper vi kan dra hit igjen flere ganger. 

 

I LYNGDAL FØR JEG MØTTE LILA

Glad jeg har så flotte og snille jenter i familien <3

PÅ BÅTTUR I DAG

Utrolig morsom båttur 😀

HERLIG MED JACUZZI

GODE VENNER <3

Kommer muligens til å legge ut flere bilder fra dagene i Lyngdal etter at jeg har kommet hjem igjen.

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

23 kommentarer

Siste innlegg