VINNEREN ER…..?

Hei

Akkurat kommet hjem fra skolen og i dag tok vi klassebilde og portrettbilder, veldig morsom dag. Sist gang vi tok klassebilde og portrettbilde var i 1 klasse.

 

Nå skal jeg snart dra inn til Oslo. Der skal jeg i møte med resten av juryen til mobilfilmkonkurransen “Huden glemmer ikke”  og i sammen skal vi kåre en vinner.  Dette blir spennende og jeg gleder meg til å se flere filmer og til å finne ut hvem som vinner konkurransen. Så håper jeg også at flere har fått og får fokus på dette viktige temaet.

 

Tankene mine går ut til de som opplever kreft nært innpå seg. Enten ved å være syke selv eller å oppleve at en de har kjær blir rammet av kreft. Ber om at dere får masse styrke og heier på dere i kampen.

Etter møtet med juryen må jeg hjem og pakke for i morgen reiser jeg til Lyngdal, det gleder jeg meg veldig til. Har aldri vært i Lyngdal før men gleder meg til å tilbringe en langhelg i sammen meg herlige mennesker og det er til og med meldt deilig sommervær. 

Nå må jeg faktisk løpe til bussen……

SELFIE


Har du noen planer for denne langhelgen?

Klem Jennie

 

64 kommentarer
    1. Skal du til lyngdal😱👍❤️ det e bare sånn en halvtime fra hytta mi😔 så dumt at jeg ikke skal på hytta i langhelga😔 da hadde jeg hatt sjansen til å møte deg😔❤️

    2. Jeg skal på workshop (danse time) med Raid fra juice crew på lørdag 🙂 de fra norske talenter.
      Og jeg lurte på hvor du hadde kjøpt de kule solbrillene?
      PS: digger blogen din 😉

    3. Hei to bor i lyngdal. Vi er like gamle som deg. . Vi heter @tinasweet12 og @miraegeland12. Hadde hvert kjempe gøy vist vi traff deg i allen og kunne ta bilde med deg !!!!!!

    4. Gleder meg til du kommer!
      Har ingen planer.. Alle vennene mine skal til Danmark med fotballen fra i morgen til søndag 🙁
      Fine bilder <3

    5. Ååå du må komme til Mandal en gang! Har du vært der? Det er en herlig sommerby, ja jeg bor i Mandal og virkelig elsker byen.

    6. Skal på bursdagen til besteveninnene mine Selma og Maren. De har bedt hele klassen + noen flere, så det blir sikkert gøy🎈🎁🎂 Kos deg i Oslo😊

    7. Har ikke noen spesielle planer , kanskje være med venner og shoppe . Rett og slett slappe av !
      Vil bare nyte fridagene mine !

    8. I morgen skal trinnet mitt til namskogan i Namsos
      Gleder meg vi skal sitte i en buss i 3 – 4 timer
      Ps gleder meg til 14 juni.
      Håper du kan se på bloggen min og legge igjen en kommentar
      🌹❤😍👍😎💯

    9. hei jeg lurte på hvordan du blogger fra PC en din? så lurte jeg også på hvordan du redigerer statusen din på en måte her på bloggen? jeg håper virkelig på ett svar hadde vert utrolig fint!

    10. Jeg skal til Lyngdal i helgen jeg også!:)Til campingvognen vår…Håper jeg kan treffe deg og ta en selfie:DFor jeg har bursdag 1.Juni.

    11. en lærer på skolen vår døde av kreft i går. Jeg synes det er veldig dumt at folk får kreft.
      klem Ine

    12. Var der forrige helg. Besteforeldrene mine bor der.
      Skal du besøke Lila? Skulle ønske du snart kom til
      Kr. Sand💛 klem💜

    13. Jennie det er så hyggeligt og høre at du bryr deg om de med kreft og pårørende jeg har og er i denne sitvarsjonen jeg har en bestemor med longekreft og en mamma med føklekk kreft med spredning😭 jeg er takknemlig får at du støtter de som er i denne sitivarsonen det er viktid og høre at andre bryr seg

    14. Du er heldig♥ Jeg har hytte i Lyngdal bare elsker det stedet, må bare gi forslag om at du burde prøve løvstek i pita på knøtten kro:) Du er så heldig jeg kunne ønske jeg også kunne ha vært der nå 😀 Kos deg masse , Klem . Ps. Hvis du ser et skilt der det står Skoland også en pil så er det der ned jeg har hytte og etternavnet mitt er Skoland:-) Håper på å møte deg snart fordi det er en drøm 😀

    15. For det første vi har ikke lang helg😥 vi må på skolen på fredag.
      For det andre bor rett ved et sted som heter Lyngdal men det er ikke dit du skal❤️

    16. Det er så urettferdig at du skal være så pen!!
      Jeg skal på besøksdag på ungdomsskolen i morgen, sykle et ritt på torsdag, være hjemme på fredag, være med noen venner på lørdag og en konfirmasjon på søndag😊
      Håper du koser i helga med familien din!!
      Klemmer fra Helle❤️❤️

    17. Ja skal til london🇬🇧 har aldri vært der før, og lurer på hvilke butikker jeg burde shoppe i💕 har du noen tips?

    18. Jeg er bare så glad for at du støtter den saken om kreft både min mor og min far fekk det begge rett før vi skulle dra på sommerferie ifjor,jeg og søsteren min har bodd hos mormor og morfaren min nå i snart et år.mamma og pappa ligger inne på sykehuset.dette har vert et veldig vanskelig år får meg og jeg håper at kreftforeningen har kjent masse penger til forskingen,mitt største ønske akuratt nå er at begge skal bli friske og jeg skal få et normalt liv. Håper alle som rammes av kreft får god hjelp til og holde ut i hverdagen og jeg støtter alle . STÅ PÅ! Jeg har også opplevd at min farfar døde av kreft det var får to år siden. Jeg har veldig gode venner og familie rundt meg som støtter meg. Ville bare skrive dette får jeg er veldig takknemlig til ALLE som støtter kreftforeningen .du er mitt forbilde jennie !

    19. Anna: Kjære Anna. Utrolig trist å høre historien din. At begge foreldre er syke samtidig er nok ekstra ekstra tøft.Sender deg en stooooor klem og heier på deg og dine <3 <3 <3

    20. Jeg har hytte i lyngdal,haha,men jeg skal til danmark jeg:) kos deg da ,og HUSK gå innom harrys bakeri i aleen veien 10 tror jeg og smak på “s’ene” dritt gode😍

    21. Skal til Oslo og dra på Stoppested verden på Lørdag 🙂 Men vi har fri i morra, og skole på fredag OG SÅ helg 🙁 jaja, får da hvertfall én fridag 😛 <3
      Kos deg i Lyngdal! 🙂

    22. Jeg skal dra på bowling på fredag med noen i klassen min. DET BLIR SÅ KULT!!!!!!!!!!’
      PS:Elsker bloggen din;)

    23. Kor skal du sove og hva skal du gjøre i Lyngdal tenkte jeg skulle til Lyngdal i helga men du e super fin kan du pliss svare her er stor fan av deg💟

    24. Skal du være i byen på fredag eller lørdag men skal du være på Coop obs eller i handelsparken eller i sentrum?
      Håper du svarer meg på dette😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg