SUMMER OUTFIT

Hei

I dag bestemte jeg meg for å ta bilder av en outfit jeg bare elsker. Den er litt for stor, men den får henge i skapet til den passer. Det er en onepiece som jeg stylet opp med et hjertesmykke og håret litt bakover. Ekstra deilig å ta bilder ute i det fine været. Nå er det helt perfekt, ikke for varmt og ikke for kaldt. Bildene er tatt på en nabotomt som har blitt solgt, Utrolig fin hage, men hytta som står der skal nok rives fordi det skal bygges flere hus der. 

Nå skal jeg jobbe litt med videoen jeg startet på i går. 

I morgen skal vi ta klasse og portrettbilde på skolen. Gleder meg masse. Har allerede funnet frem det jeg skal ha på meg.

Har du tatt portrettbilde enda?

Klem Jennie

onepiece/sheinside

#outfit  #antrekk #mote #Reklamelenke

Reklame 

57 kommentarer

Siste innlegg