VENNEBILDER

Hei

Mange spør meg om hvordan det er å spille Hedwig i jenter. Jeg trives veldig godt i jenterteamet og hadde aldri spilt rollen om jeg ikke likte det.

Mange spør meg også om hva som skjer videre i serien, om hvem som er Sandheten osv, og slike ting kan jeg ikke svare på.

Mange spør meg også om jeg kan ta biler på sett eller filme, og da er svaret også nei. Vi får ikke lov til å bruke mobil på settet. Alt dette er jo viktig for å ikke røpe ting som skjer videre i serien og fordi vi skal være konsentrerte.

 Men i dag kan jeg dele noen bilder med dere som ikke er tatt under innspilling. Dette er vennebilder av meg og herlige folk jeg har blitt så heldig å bli kjent med takket være nettserien. Om bildene er tatt nylig eller for flere måneder siden, det kan jeg heller ikke fortelle. Noen av bildene har vært på IG før 🙂 

 

 

Klem Hedwig, nei da tulla…Klem Jennie

24 kommentarer
    1. Fine bilder😍 Hvor kjøpte du den svarte veska med nagler?😍 den er såååå fin!! Du kler pannelugg! Jeg mener det! Bare ikke den brune da😂 Du burde ha blond👌❤️😂

    2. Det er så utrolig at du får møte alle de utrolige folka der!! ble nettop “tilhenger av jenter” har sett alle episodene sånn 7 ganger bare på 2 uker x)) haha ja du får ha en fin onsdag videre !

    3. Hei Jennie. Super stor fan av deg. har sendt deg mange mailer før men har ikke fått svar. VEEEEER…… så snill å svar på denne. Du er super grei. Forresten grunnen til at jeg komenterer er fordi jeg skulle si : KULE BILDER Jennie !!! 🙂

    4. Hei! Veldige fine bilder. Men det er en ting jeg lurer på veldig veldig veldig det er om at du kan si til de jentene som spiller i jenter, om at dere er veldige finke og jeg er stor fan av alle. Og hilsen en Jennie fan jeg ønsker det veldig og håper virkelig på svar stor klem!!!

    5. Hei Jennie❤️ Så deg i byen i dag!! Du gikk mot t-banen og jeg tror du hadde dårlig tid så jeg spurte ikke om bilde😭 Angrer sykt!! 😁 Håper sykt jeg kan møte deg en dag!! Ser opp til deg!! Du er best!! Love you!! Vær så snill og skjek direct, heter agnesnordvik 🙏🙏 Klem💟

    6. Kjempefine bilder. Ser veldig morsomt ut og spille i JENTER………. ❤️Jeg skal på audition til JENTER!😍Så jeg lurte på: Hva gjorde dere på audition? Hilsen en som skal på audition neste uke🙏🙏🙏
      Håper virkelig på svar❤️❤️❤️🙏
      Send gjerne svar på mail💝
      PS: Jeg er en VELDIG stor fan av deg❤️❤️❤️❤️
      Det hadde betydd SÅÅÅÅÅ MYE om du svarte på det spørsmålet👆👆
      Hilsen
      Anonym som skal på audition❤️

    7. WOW Jenniesofie du er så snill ,og er så heldig som får være med på serien Jenter ser det hele tiden. Det var så fine bilder. Jeg bare lurte på om de andre jentene i Jenter har blogg.
      Håper på svar:)

    8. Så fiiine bilder❤️
      Var det gøy på jobb Idag? ❤️ (hadde blitt veldig glad for svar! ❤️
      Klem Malene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg