10 spørsmål fra IG

Hei

I dag la jeg ut dette bilde på Instagram for å se om mine flotte følgere hadde noen spørsmål som jeg kanskje ikke har svar på ennå.  Det kom inn mange bra spøsmål men svarer bare på 10 av dem. Noen av spørsmålen var litt morsomme så jeg måtte bare ta de med. Hahahaha<3<3<3

 

1. Hvordan fikk du vite at det var audition til JENTER?

Det så jeg da jeg var inne på nrk super sin nett siden (www.Nrksuper.no)

2. Synger du i dusjen?

Ja..hehe<3 Av og til ber lillesøster meg om å stoppe siden jeg synger så høyt. Men det er nok ikke unormalt.

3. Har du kysset en gutt i 2014.

Nei, men tror jeg snart kommer til å gjøre det…hehe. Nei da….Jo, da. Komplisert….

4. Hvilken skosørrelse bruker du?

Jeg bruker 37 og 38. 

5. Hvem er din hemmelige kjærlighet?

På tidligere spørsmålsrunder har jeg svart at jeg ikke er forelska men det er jeg nå. Det er hemmelig hvem det er da. Hehehe<3

6. Blir du flau over foreldrene dine noen ganger?

Nei, ikke noen ganger. Maaaange ganger. Men nå er det begynt å bli litt gøy:)

7. Hva er favoritt hunderasen din?

Bulldog og Mops. Dette er rett og slett fordi de er så utrolig søte<3<3<3

8. Om noen skriver hat kommentarer viser du det til foreldrene dine da.

Det gjør jeg sefølgelig om de ikke allerde har sett den da. Mamma og pappa har passordet mitt til insta og blogg de ser ofte på bildene mine hva folk kommenterer.

9. Rareste stedet en person har spurt om å ta bilde med deg?

Det rareste stedet var da en gutt spurte om et bilde inne på jentedoen.

10.  Ville du spilt Maya, Tora eller Emilie i JENTER?

Jeg ble mest kjent med rollen Maya da jeg var på auditions,  så jeg ville valgt Maya. Syns også at Nrk gjorde et supert valg med å velge Lea Mathilde til den rollen. Er også stolt over rollen jeg har nå:)

Det var de 10 spørsmålene. Takk for meg<3

 

Fikk du svar på noe du lurte på?

Klem Jennie

 

 

63 kommentarer

Siste innlegg