17.MAI

Hei

Gratulerer med dagen alle flotte lesere. I dag er det 17.mai, men ikke hvilken som helst 17.mai. I dag fyller også grunnloven vår 200 år. Som oftest feirer vi på skolen min ved å gå i 17.maitog og deretter spille spill, spiste pølser og brus og være sammen med folk vi er glad i. Det er også loddtrekning og quiz-konkurranser. Superkoselig er det. Denne gangen var det litt spesielt for meg. Dette var nemlig siste gangen jeg gikk i tog på 17mai. Neste år er det jo ungdomsskole og der har de ikke noe arrangement. Skal fortsatt være på skolen siden lillesøster går der men skal ikke i toget.

Vi var også veldig heldig med været i dag. Sola skinte og det var heller ikke kaldt. Vet ikke helt hvor mange is jeg har spist i dag. Klarte ikke å holde tellinga. hahaha… Nå skal jeg bare nyte resten av lørdagskvelden og spise enda mer is…. hahaha…neida<3 Jo da 😀

Legger ikke med så mage bilder i dag, men det vil komme flere bilder fra dagen senere.


Hvordan feiret du nasjonaldagen?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Hei! Gratulerer med dagen Jennie Sofie! Er du frisk igjen?? Og hvor er kjolen og blomsterkransen i fra?<3

    2. Gratulerer med dagen!
      Jeg bor i Lofoten. Vi hadde storm, og flaggstenger og flagg ble ødelakt, måtte gå med utebukse og jakke i toget og borgertoget ble avlyst.
      Men det var en super dag likevell.

    3. Hei Jennie❤ Jeg bor i Kongsvinger og i år arrangerte alle 5 skolene et stort forestilling som jeg var med på😊 Det var kjempe gøy😙 Men før det var jeg på skolen min og etter det gikk jeg tog ned til rådhuset der forestillingen var☺ Veldig koselig å få høre hvordan du feiret 17. Mai😃

    4. Hei! Jeg er 14 år, og du liker så mye som meg! Jeg har veldig lyst til å bli kjent med deg. Jeg elsker skuespill, og jeg elsker sminke osv. Jeg blogger, og driver med youtube.
      Kanskje vi kan bli kjent?
      (Please svar) 🙂
      Send til meg på Mail;
      [email protected]

    5. Jeg gikk også siste år så det var litt trist 🙁
      Etter toget gikk jeg litt i byen og har også vært på skolen og spist pølser og sånt:p
      Fin krans forresten 🙂

    6. Jeg gikk i tog for siste gang. Deretter var jeg på skolen men venner fra klassen. Også har jeg slått isrekorden min, nå er den fem og før var den tre eller fire. Håper du har kost deg.

    7. Så bra du hadde en fin dag <3
      Jeg var på tivoli og så på russetoget i byen med noen venner <3 🙂 Så dro jeg hjem og spiste kaker <3

    8. Hei jennie! Jeg er en stor fan av deg. Og jeg skulle ønske vi kunne bli kjent. Jeg er bare 11 år men synes du er veldi kul♥♡♥♡ du har et superfint rom♥♡! Håper du svarer på kommentaren min. Og ikke bry deg om hatere! Klem meg! 🙂

    9. Jeg gikk i tåg og spiste is og koste meg med venner. Og den jeg liker spurte om jeg ville bli sammen og så kyssa han meg når jeg sa ja. I am so happy.

    10. Jeg trodde jeg skulle få en av mine værste 17 mai(er) fordi onkelen til mamma gikk bort for ca 1 uke siden, men det ble det ikke takket være tanten min! Hun tok med meg og broren min ned til byen, der jeg så skolen jeg går på og skolen jeg gikk på i tog, og vinket til dem 🙂 I tillegg koste vi oss kjempe mye nede i byen, senere møtte vi andre i familien og mormor kom hjem fra hjemmelandet vårt Pakistan. Jeg koste meg kjempe! Ser ut som om du hadde en fin 17 mai, bra at du ble frisk igjen 😉

    11. Jeg hadde også en fin 17. mai med masse moro. Været var fint. Det var siste gang jeg gikk i barnetog.

    12. Den kjolen du hadde på deg på 17.mai hadde jeg og på,bare jeg hadde en rosa.foressten den kler deg veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg