Svar på spørsmål fra IG

Hei

I dag er jeg syk og har vært hjemme fra skolen, håper veldig at jeg blir frisk til i morgen. Ligget i senga i hele dag og føler meg “overkjørt av en lastebil” Huff, god bedring til alle andre som er syke også. 

I går la jeg ut et bilde på instagram av klesstativet mitt som jeg endelig har fått på rommet. Jeg hang også opp noen klesplagg på det, og fikkk mange spørsmål om hvor de ulike plaggene er i fra. Hadde tenkt til å ta nærmere bilder av plaggene også, men orker ikke i dag. Ikke får jeg lagt ut bilde 17 mai antrekket mitt som jeg planla heller. 

1. Blomstrete crop-top – H&M

2. Grått skjørt – WOW

3. Olavest med nagler – ONLY/Vero Moda

4. Onepice, med blomstertopp og svart skjorts – Sheinside

5. Hvit skjorte – Ralph Lauren

6. Svart jakke med nagler – Vero Moda

7. Cardigan – Sheinside

 

Rommet mitt er veldig rotete nå. Skulle ha ryddet ferdig i dag etter trening, men det var jo enda en plan det ikke ble noe av. Grunnen til at det er veldig rotete er fordi pappa har satt opp den nye kommoden, men jeg har også de gamle hyllene mine stående midt i romet fordi jeg jobber med å tømme dem. 

Nå orker jeg ikke å blogge mer, men ønsker dere en fantastisk feiring av nasjonaldagen i morgen. 

Skal du gå i tog?

Klem Jennie

25 kommentarer
    1. Hei!
      God bedring!! Håper du blir frisk til i morgen da!!
      Jeg skal gå i tog med klassen!!
      klem fra Kristine!!

    2. Det var nesten skremmende.. Jeg er også syk i dag! Vi er bare så utrolig like! Av og til lurer jeg nesten på om vi er i slekt, hehe…

    3. Jeg er også syk i dag👎 ikke noe gøy, jeg har vert syk siden mandag. Planen var og gå i tog i morgen men jeg vet ikke lenger:( God bedring til deg da!:) Håper virkelig du blir frisk:D

    4. Ja jeg skal gå i tog skal du?❤️ Bor i kongsvinger så skal gå der da❤️
      Men jennie kan du følge meg på instagram det hadde betydd veldig mye for meg?❤️
      Jeg heter Azra_elliot02 Håper du får lese den her da!💗 klem!

    5. Ja jeg skal gå i tog sammen med klassen min vi er nødt til det.
      Jeg kjøpte et sånt klastativ i dag på jysk
      God bedring

    6. Hei! Elsker bloggen din og DEG❤️ Jeg lurer på en ting, hvordan fikser du håret ditt? Kan du ha en hårrutinevideo? Har screenshoota menge bilder av håret ditt og nydelige deg, men får ikke det helt til. Vil ikke herme etter håret ditt eller noe.. Mail meg: miniselma1

    7. Nei jeg skal ikke gå u tog fordi jeg har betennelse under den ene foten. Jeg klarer ikke gå ordentlig jeg går bare på hælen. God bedring til deg. Elsker bloggen din!!!

    8. Stakkars deg! God bedring! Jeg skal gå siste gang i toget, siden jeg går i syvende klasse. Håper du får gått i tog, eller at du blir bedre.

    9. Hei! 🙂
      Jeg elsker bloggen, leser hver dag (helst)
      Men jeg lurer bare på en ting: Hvor kjøper du det stativet? Og hvor mye koster det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg