Noe jeg liker

Hei

Nå for tiden har jeg vert helt hekta på YouTube videoer med mye inspirasjon, tips osv….Har søkt veldig mye rundt og jeg har funnet en jente jeg bare digger. Hun heter Bethayn Mota. Syns videoene hennes er veldig kule og har prøvd ut noen av tingene hun tipser om. Hun er veldig kreativ og ike minst suuuper pen. Hihihih….<3

Om du ikke er så flink i engelsk , så kan  du kanskje lære litt mer engelsk av å se videoene også 😀

Du kan finne flere youtubevideoer ved å klikke HER

Denne videoen har gitt meg masse gode ideer. 

 Hvem andre fikk lyst på???

I dag var jeg med Ella hjem etter skolen.Vi har gjort som venner flest…hatt det gøy<3<3<3

Hvilken video var din favoritt??

71 kommentarer
    1. Hei! Har sett på kanalen hennes i ett par måneder nå, hun er veldig inspirerende. Jeg liker best de videoene av da hun lager mat.. Fordi jeg elsker mat😂❤️

    2. Likte alle videoene kjempe godt! Har sett den øverste før også😊 haha! Hun er så morsom og snål! Og ja, hun er veldig pen👌 morsomt at du har sånne innlegg innimellom Jennie❤️
      Klem fra meg😘

    3. Jeg ser nesten alltid på videoene hennes hun er såå flink✨ Den beste videoen er “morning routine”☺️💕hvilken likte du Jennie?

    4. Det er skikkelig morsomt, for jeg har også vært helt hekta på Bethany Mota i det siste!! Har kanskje sett på henne i 2 måneder nå, og jeg bar eeeelsker videoene hennes!! Liker også “rclbeauty101” men liker selvfølgelig best Bethany! Er en klar Motavator ❤️ Synes at det var skikkelig gøy at du også liker henne, det dukket automatisk opp et smil på munnen min! Klem Nora ❤️❤️

    5. Visste om hun fra før 🙂 Jeg liker også Meredith Foster (stilababe9) oh Bethany Mota (macbarbie07)!
      De er ganske inspirernede og minst kreative!!
      Jeg er litt i slekt med Bethany, mamma sin kusine kjenner moren til Bethany 🙂

    6. Jeg har vært Bethany Mota fan(motavator) i snart 2 år! Elsker videoene hennes og alt hun gjør! Hun er min store inspirasjon!🌸❤️💖

    7. Jeg har sett alle videoen til Bethany Mota! Jeg synes hun er kjempe kreativ og pen! Digger bloggen din!

    8. Jeg ELSKER også bethany!jeg er enig med deg om at hun er super pen og kreativ.har abonnert på kanalen hennes siden i sommer og jeg elsker videoene hennes,like mye som jeg elsker dine😉😚

    9. Jeg har sett på henne siden jul hun er super kreative og flink. Hekta på henne jeg også.
      Min favoritt video er den øverste.

    10. Hei jeg lurte på om du kunne ha draw my life vidioen sånn som bethany mota har hatt😊 P.s eg suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper stor fan💗💗

    11. Hvis du likervideoer med masse inspirasjon burde du skjekke Stilababe09
      Hun er utrolig flink og lager massevis av kule og inspirerende videoer!
      Klem Madeleine 😊❤️

    12. Hvist du liker videoene hennnes burde du søke på stilababe09 på YouTube hun har og liknene videoer

    13. Hehe, jeg å ser på henne har sett på hun en stund nå hun er kejmpe fin og gir mye fine inspirasjoner😊❤️ Du å gir meg mye inspirasjoner og glede i alle innlegene dine og vidione dine❤️🌸

    14. Jeg følger og med på Bethany Mota, siden du likte videoene hennes, anbefaler jeg en stilbabe09 og maybaby

    15. Hei! Elsker hun også! Jeg er en stoooor fan av henne😍 så hun for ca. En måned siden på YouTube, klarer ikke å stoppe å se😍👀 klem

    16. Har sett på den fantastiske kanalen helt siden hun begynte med youtube.
      Hun er mitt forbilde og en stor inspirasjon for meg! Klem<3

    17. jeg elsker bethany! hvis du liker youtubere burde du også se på en som heter Zoella<3 hun er britisk og jeg syntes det bare er så fint å høre på!<3 hun gjør nesten det samme som bethany og<33

    18. Jeg har sett på videoene hennes i 2 år nå og har vært en motavator siden starten! Hun er best! Min favoritt video av henne er “confidence”. Hun har hjulpet mange med den videoen. Den videoen fikk meg til å se på det positive og glemme det negative. Og du burde også sjekke ut Zoella, stilababe09, O2L, Ava Allan, Jennxpenn og mange fler:)

    19. Hun har mange morsomme videoer:-)
      Har kanskje fulgt henne i en måned nå,og jeg har fått såå mye inspirasjon av henne💖
      Klem💕

    20. AAAAh!!! Jeg har sett på vidoeeone til Bethany Mota i 2 år! Hun har også sin egen kles linje! Og de kommer ut med en ny kolleksjon i dag!

    21. Husker jeg så på videoene hennes med en venn i høst. Har faktisk tenkt på å se mer av dem, for de er utrolig kule. ✌️ Morsomt at du også ser på kanalen hennes! 😘👍

    22. Jeg er den største fanen av bethany mota hun er drit flink elsker videoene hennes har sett alle hun er den beste youtuber skal kjøpe klær i et nettsted den heter Aeropostale ! Det er klærne hennes og hun har drit bra stil !! Og videoene hennes !!!

    23. Hvis du vil ha flere sånne youtubers å se på så bør du sjekke ut:
      BeautyBySiena (Hun har en pause fra youtube akkurat nå da p.g.a. eksamener og sånn)
      Zoella
      Tess Christine (Jeg elsker henne, hun har sånne “Get Healthy With Me” videoer)
      ThatsHeart

    24. Nå ble jeg plutselig fan av henne også! Hah. Jeg digger alle videoene! De var veldig inspirerende akkurat som du er<3 Jeg elsker å se på inspirerende videoer! Forslag: tanya burr, zoella, osv... Her får du i hvertfall litt sminketips! Men som sagt: jeg digger deg!

    25. Jeg elsker Bethany Mota hun er bare så snill, pen og søt. Jeg har vært en motavator kjempe lenge og jeg har noen av klærene hennes fra vår kolleksjonen hennes… for å si det sånn jeg er en kjempe stor fan av hun og hun er rollemodellen min <3

    26. Hvis du ser etter youtube brukere så anbefaler jeg en som heter Stilababe09, hun heter det samme på IG. Hun er kjempe flink!

    27. Har sett ALLE videoene hennes å jeg ser dem om og om igjen. Jeg lurte på om du kunne ha en DIY video eller et innlegg. PS: Jeg ELSKER bloggen din, og husk: du er et forbilde for VELDIG mange! 🙂

    28. hun har vært idolet mitt i over to år. Til dere som ikke visste det har hun en egen kolleksjon på areopostale.

    29. Elsker henne jeg og. Hun er veldig flink med sminke og DIY- ting. PS: du skrev navne hennes feil. Det skrives sånn: Bethany Mota. Men det gjør ikke noe. Elsker bloggen din og!!!!

    30. Ja ! Hun er sykt inspirerende! Jeg lagde den Shamrock Shake nå nettopp og den var suuuuuuuuuuuper god!!

    31. Jeg elsker henne har vært Motavator sykt lenge. Hun er kjempe pen og inspirerende og hun er seg selv.

    32. Å så bra! Jeg elsker Bethany Mota såå mye! Hvis du liker sånne type fashion, inspirasjon videoer så anbefaler jeg en jente som heter ‘mylifeaseva’ på YouTube. Hvis du liker humor så burde du se på ‘JennXpenn, gettoxfabxforever, our2ndlife, superkian13 og Arden Rose! De er favorittene mine:). Jeg liker også Zoella, Conner Franta, Jc Caylen, Ricky Dillon, NickiandGabiBeauty, Maybaby og laurDIY❤️❤️ Btw, hvis du begynner å se på de… Da blir du hekta!:D

    33. Jeg har sett de videoene for en stund siden jeg fant dem da jeg søkte på youtube og så så jeg dem jeg syntes at den videoen om skole lunch’en var bra den har hjulpet meg med å tenke meg om før jeg spiser mat som ikke er så sunt du burde prøve det du å det funket på meg er ikke så glad i godteri så jeg fikk bra tips til noe jeg liker og som er sunt❤️Klem Marie Alise

    34. Jeg har sett på videoene veldig lenge nå jeg har tipset deg om henne en gang men du har sikkert ikke sett mailen❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg