Fornøyd

Hei

Reklame fordi jeg fikk den tilsendt

I dag var egentlig planen å reise til byen for å fikse bankkort til meg, men på grunn av skikkelig drittvær utsatte vi det litt. Må nemmelig inn til Oslo for å fikse det og det er jo kjedelig når det regner. I stedet foreslo mamma at vi kunne ta oss en tur til Ikea og fikse noen av de tingene til rommet mitt, vi drar så fort pappa kommer hjem fra jobb 🙂

Det er så utrolig kjedelig at det herlige varme “sommerværet” vi hadde for noen uker siden er borte, gleder meg virkelig til sommeren. Noe annet som minner meg om sommer hver eneste dag er sminkekostmappa mi. Tuva og jeg ødela jo noen koster da vi lagde den tullete Fjortissminkevideoen, så måtte bestille noen nye. Jeg bruker ikke noe særlig sminke, men litt for å dekke over eventuelle urenheter og jukse litt farge i kinnene mine når jeg føler at jeg ser trøtt og slapp ut. Samtidig har jeg jo blitt ett år eldre siden jeg begynte å blogge, så det er vel ikke så rart at jeg liker sminkekoster. Det er flere jeg vet om som er like gamle som meg som bruker øyeskygge, eyeliner osv, folk må gjøre som de selv vil tenker jeg og det de føler seg vel med. 

Denne mappen har alt man trenger og mer enn det tror jeg, he he. Jeg har ikke brukt kostene ennå, men de kjennes veldig behagelige og gode ut. I tillegg er de supersøte syns jeg.

Her er videoen av meg og Tuva også, for dere som ennå ikke har sett den. Eller kanskje du fikk lyst til å se den en gang til nå. Så får jeg legge til at det som tidligere sakt er en tullevideo og jeg ville ALDRI ha sminket meg slik, he he

 

Mange lurer på hvor jeg lager videoene mine og de lager jeg i iMovie, får også alltid mange spørsmål om hvor jeg finner ting på nettet og hvor jeg kjøper ting osv, så her har dere en link til den søte sminkekostmappa http://www.sheinside.com/12-pcs-Makeup-Brush-Kit-with-White-Rose-Print-Case-p-148311-cat-1865.html Når jeg legger med link i innlegget blir jo dette Reklame, men så slipper jo dere å spørre om hvor den er i fra og hvor dere kan finne den. 

 Vil du at jeg legger med linker, eller ikke?    

//Annonse

Klem Jennie

  

56 kommentarer
    1. Er bare 10,snart 11 år,men liker uansett sminke. Bruker det sjeldent da. De kostene så SUPER gode ut! Ville gjerne hatt selv. Bruker du sminke ofte,eller bare på fest og sånt?

    2. Håper du begynnner å legge mer linker til hvor du kjøpte tingene dine!❤️ Elsker stilen din👍 Det virker som du sprer utrolig mye glede og du er en fantastisk person. Elske bloggen din😍 Håper du får en super dag videre selv om været ikke er så bra. Klem.

    3. Fine koster! Hadde vært greit med link, fordi du har veldig mye fint du har bestilt på nettet. Jeg liker bloggen din veldig godt fordi du ikke bare blogger om sminke og dagens antrekk men også hverdagen din, ting du gjør og ting du skal

    4. Gjerne legg ut linker! 😊 men kan du væresåsnill å legg ut linker til hvor du pleier å kjøpe klær, (nettbutikker altså) 💕

    5. Hei jennie!
      Skulle ønske vi var venner jeg vet du er en fantastisk jente som tenker på andre!<3
      Hadde betydd mye om du kunne følge ingrid0103 på instagram tusen takk<3

    6. Hei søte deg jennie:-) jeg er en veldig stor fan av deg jeg håper du kan svarer meg. Jeg lurer på hvor man får kjøpt det speilet med lys å den lip glosen med lys?
      Jeg syntes også at du ble faktisk veldig fin med den sminke du hadde på<3 din vennine ble faktisk også veldig fin med den;) jeg lurer også på om du kan gi meg noen tips på hvordan du får øyenbrynenene dine så fine? Hilsen en veldig stor fan Nadine❤️❤️
      Xo Xo💋❤️💋❤️

    7. Kan ikke du lage ein hverdagssminke video jeg har lyst på tips hvordan du sminker dei og om jeg kan få litt tips.
      Det hadde vore kjekt. sett du hadde gjort det❤️

    8. Hei
      Jeg har også veldig uren hud og ønsker ikke og gå på skolen med det – kan ikke direkte si at jeg har VELDIG uren hun, men jeg er ikke så fornøyd 🙁 Så om du kunne ha vært så snill og lage en sjapp video av hvordan du dekker din uren hun? Det ser ut til at du dekker det helt perfekt – Haha, ikke bli sur – men har nettopp bestilt meg det samme koste sett bare i litt mere svart 😀 Og en veldig fin kjole til bursdagen min 😀
      Klem

    9. Hei fine Jennie eg vill gjerne se flere linker det kan vere litt greit så folke slepper å spørr eg er ein kjempe stooor fan av deg og det hadde betyd mye viss du begynte og følge meg på instagram der eg hetter jeanett_directioner da hadde eg blitt veldig glad☺️😃
      Hilsen Jeanett

    10. Du virker helt sykt diva, gidder ikke å svare når noen skriver noe fint til deg! Og når hu “søler” er du liksom : ikke søl mere nå…
      Bare fordi du er med i en liten del av jenter, er du ikke kjendis

    11. Hei !:) Jeg skal på håndball cupen i Bø skal du? Hadde vært gøy og møte deg en gang til siden du er så hyggelig!☺️ klem

    12. Anonym: Og du er en av de som ikke ennå har forstått at det er en fjotrissminkevideo som lages på tull. Og dessuten svarer jeg utrolig mye på instagram. Men om du føler deg bedre av å rakke ned på meg, bare gjør det. Jeg har aldri kalt meg kjendis heller. Ikke jeg som følger meg selv 60 000 ganger på instagram. Lykke til i livet med ditt syn på andre <3

    13. Jeg er helt enig med deg jennie Sofie
      Det hjelper ikke å dytte andre ned så du selv kan komme til toppen
      Jennie du er en fantastisk jente med fantastiske venner! Heier på deg<3

    14. Jeg er 13 snart 14 og bruker consilear,pudder, solpudder,maskara, øyenbrynsgreie. Er helt enig i at man kan bestemme selv hva man vil bruke av sminke og ikke få mange kommentarer slengt til seg ved at man ser “oversminka” ut eller omvendt osv. Du er en super blogger jennie, og du er veldig pen også<3 men hvordan får du øyenbrynene dine så fine ? Har du noen spesielle tips ? Og syntes du det gjør vondt å nappe ? Håper på svar<3 stå på jennie!!!!<333

    15. Ja jeg vil at det skal vere lenker
      Jeg synes du er super pen😍
      Osen sa du til foreldrene dine at du ville begyne med sminke, for jeg har litt lyst men vet ikke hvordan jeg skal si det til mamma eller pappa❔❔❔❔❔😉

    16. Legg med link👌 kjempe kul Vidio dokker va ganske flink da💗✨
      Instagram
      @mursal02 Jennie Sofie du er så uttolig pen💗💗😍

    17. Hva er liksom merken til lipglossen med lys er nødt til og vite det er snart brilupet til onkel plz svar som fort som mulig det er viktig😘😘😘😘😘😘

    18. Hei hva er liksom merken til lipglossen med lys er nødt til og vite det er snart bryllupet til onkel og det er så viktig og vite plz svar håper du for svare så fort som mulig plz plz plz plz plz plz plz plz😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg