INSPIRANSJON FOR 17.MAI

Hei

Nå er det ikke så lenge til 17 mai. Vanligvis pleier jeg å ha på meg østerrisk drakt på nasjonaldagen, men har desverre vokst ut av min. Skulle ønske at jeg hadde bunad, men tror ikke jeg får det før jeg konfirmerer meg. I dag etter at jeg hadde gjort lekser søkte jeg litt på nettet etter tilbehør til en kjole jeg kanskje skal ha på meg på 17 mai. Vet ikke en gang om jeg skal ha sko med hæler eller om jeg skal ha flate sko, noen som har noen tips? 

I dag kom jeg også på at det er 5.mai!!! Nå er det jo akkurat ett år siden jeg begynte å bloggen. Tiden går utrolig fort. Har blogget hver eneste dag siden jeg started med blogging. 

 

 

Elsker brillene. Hva liker du best?

Bildene er fra ulike nettsider.

Hva skal du ha på deg på 17 mai?

Klem Jennie

80 kommentarer
    1. Elsker ciate neglelakkene!
      Du? Hvor er det du fikk alle dine baby lips fra? Er alle kjøpt i Nprge eller er de bestilt på maybellines nettside? Takknemlig for svar!

    2. Jeg skal ha på meg en mørke blå kjole❤️
      Bruker du bh?😙
      Jeg vet at alle sier det til deg hele tiden.
      Men du er en så fantastisk person👍snill,grei og pen😘
      Klem☺️

    3. Hei jeg synes du er en helt utrolig blogger og synes bloggen din er veldig bra!!;):)<3
      Du lyser opp dagen min når jeg leser bloggen din og du var selve hovedinspirasjonen min til å opprette blogg. Det hadde betydd veldig mye for meg om du hadde tatt en titt innom bloggen min og kommentert i ett av bildene mine om hva du synes???;) hadde betydd UTROLIG mye for meg!!!!!

    4. Eg skal ha på bunad og flate sko. Det e vel ikkj så viktig med bunad sko? Grattis ! 1 år ! Føles lenger,hehe!

    5. Hei! Jeg elsker den blå vesken nederst til venstre! Synes du skal ha på deg en fin hvit sommerkjole på 17.Mai!
      Hvilken nettside fant du den blå vesken??
      Klem

    6. Jeg skal ha på bunad,nesten lik den jeg skal få til komfen👘har hatt bunaden siden jeg var noen måneder gammel.hatt til nå 3.forskjellige👗

    7. Hei! Digger bloggen din!😘 Jeg skal til Drammen på lørdag på gulskogen så da skal jeg kjøpe kjole å sko til 17.Mai!!<3

    8. Gratulerer med 1 års blogging! Jeg likte godt alt, men om jeg MÅTTE valgt ville jeg kanskje valgt TOMS skoa. Eller? Ååå så vanskelig å velge!

    9. Jeg skal ha på meg en super fin kjole jeg har kjøpe og ballerina sko, har vokst ut av bunaden min også😞 Selv om høye heler ser veldig fint ut, er det litt mer behagelig😉

    10. Jeg skal ha på en blå og hvit bunad med bunadsko også skal jeg krøllet håret og ta en liten sløyfe i midte bak håret! Gleder meg sånn til 17. Mai

    11. Utrolig fine sko og briller.
      Min bunad er også forliten så jeg bare venter til konfirmasjonen min!
      Du er mitt forbilde du er så pen! Jeg misunner deg.
      Hadde satt pris på at du følget meg på insta
      Emilie_emi

    12. Og jeg skal gå med en hvit blonde kjole med flate hvite sko med sløyfe på😊
      De er utrolig søte!

    13. Jeg synes at flate sko er fint. Kransene, brillerne og veskene var veldig fine. På 17.mai skal jeg bruke Hardanger bunaden min. Klem Thea

    14. Jeg er også usikker på om jeg skal ha høye heler. Jeg er like gammel som deg og er 1. 75. Så da blir jeg vel ganske høy? Haha! Mn jeg skal ha en fin sommerlig kjole så de blir sikkert fint uansett!

    15. Å så fint! Du er mitt største forbilde! Du er en fantastisk person som virkelighet en super blogg!! Håper du svarer

    16. Når vi går i tog, så går vi jo ganske lang. Vet ikke hva dere gjør? Så jeg tenker mest på at skoene skal være behagelige 😊❤ Hipp Hurra for jenniesofie.blogg.no!!!!

    17. Det blir uniform heldig vis går vi med skjørt. Jeg vil anbefale deg flate sko og heller bytt etter toget så mye bedre enn og gå rundt i høye hæler hele dagen❤️

    18. Du er det største forbilde mitt!!<3 du er en super jente som har en SYKT bra blogg tusen takk! Håper du svarer<3

    19. Hvis det er varmt skal eg he en kjole som er litt kort så er den rød, blå og kvit eller så skal eg ha bunad.

    20. Gratulerer med 1 års jubilem med bloggen. Elser bloggen din og her lest den fra begynnelsen.
      du er nydelig!!! klem

    21. Jeg har også vekst fra bunaden min og jeg tror ikke jeg skal kjøpe den før jeg også konfirmert meg så jeg skal ha på en kjole tror jeg💕

    22. Hei! Samme her, jeg har vokst ut av min bunad. Så i år skal jeg bruke kjole, og lave hæler💕 Har ikke funnet tilbehør enda da✌ Hilsen M

    23. Jeg synes du burde ha flate sko😊 Det er lettere og gå i, enn med hæler✌️. Hvis du bruker å gå i tog, blir det fort vondt å gå i hæler, enn med flate😊💕 Og du kan få fortere gnagsår med hæler, enn med flate✌️ Men så gjelder det hvor høye hælene er, hvis de ikke er så høye kan du godt bruke de😍 Klem💕💕

    24. Jeg syntes du burde ha på flate sko på 17.mai
      Du er super kul og pen og jeg elsker bloggen din jeg leser den vær dag.

    25. Pleier alltid å gå med bunad, men jeg har også vokst ut av den:( veldig synd med tanke på at det er 200-års jubileum i år. Men jeg har bestemt meg for å ha på meg en hvit kjole og kanskje røde converse til:) eller så spørr jeg mamma om å få ett par lave, svarte sko. Gratulerer… Ett år med blogging er jammen ikke verst! Jeg blogget i kanskje fire måneder før jeg sluttet xD Men din blogg er utrolig bra og du har maaaange lesere også, så da er det morsommere å bloggeen når du bare har fem lesere (det var det jeg hadde😂) vet ikke hvorfor jeg skriver så lang kommentar, men det er kanskje fordi jeg virkelig ønsker å si hvor utrolig flink og possitiv du er til alt! Ble litt rotete skrevet alt dette her, men men.. Sånn ble det bare😜
      June♥️

    26. Grattis med 1 års jubileum👌💎💖 du har syykt bra blogg og er verdens beste blogger som orker å bruke tid på å skrive til oss som leser bloggen din😚❤️Det er mange bloggere som sliter med å få blogget hver dag, men ikke du da😂👌💕 jeg skal ha på meg en drilluniform i blått og hvitt med støvletter, kort skjørt med hotpants under😂👍 , tynnstrømpebukse og en langarmet topp😂👍 det er kjipt å ha så lite klær hvis det blir kaldt😂😎

    27. På 17.mai så skal jeg ha på meg en lang blomste kjole fra Cubus, skal også ha på meg en blomster krans!
      Jeg likte utrolig godt alle solbrillene! De var veldig fine!
      Likte også veldig godt den hvite vesken med små metall detaljer!

    28. Gratulerer med ett års blogging♥
      Du er ubeskrivelig pen, søt og kul jente♥
      Takk for bloggen du har laget, elsker denn♥
      klem fra meg♥

    29. Skal ha på en lyserosa kjole, med en jakke til💕 Men jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal bruke som sko jeg også ☺️ Tror kanskje jeg tar på flate først også heler?
      Hvis vi skal gå tog…
      Går dere tog på Nesodden Jennie Sofie?
      Gratulerer med bloggen!!!

    30. Hei jennie❤️
      Mamman min er fotpleier og hun sa at det er lurset og ha flate sko👍
      Jeg skal ha på meg stakk og ballerina sko

    31. Skal snart inn til Kristiansand og kjøpe nytt 17.mai tøy 🙂
      Jeg syns dy bør ta flate sko, for visst du skal gå i 17.mai tog (som er litt langt), så
      kan du jo får vondt i føttene? Bare ett tips 🙂
      Btw, fine ting <3

    32. Jeg skal ha på Vest Agder bunad, jeg skulle egentlig fått den til Konfirmasjonen (2 år til) men mamma sa at siden det var 200 års jubileum så kunne jeg få den👌❤️😂 jeg bor i Oslo men mamma er oppvokst i vest agder

    33. Takk får at du svarte jennie<3 det betydde utrolig mye<3 jeg ble så glad at jeg begynte og hoppe og hyle!

    34. Hei, du burde nok gå med flate sko, spesielt hvis du skal gå i tog. Ganske slitsomt å gå rundt i byen med høyr hæler og sånn😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg