TUSENFRYD MED DE BESTE

Hei

I dag dro jeg på Tusenfryd for første gang i år med noen venner. Trodde det bare skulle bli oss 4 men så møtte vi maaaaange andre venner der, så vi var med dem. Tok blant annent speed monser, space shoot, spinspider. thundercoasrer, supersplash osv…. Det var utrolig koselig og gøy og jeg ble faktisk kjent med mange nye mennesker.Tok også bilde med mange hyggelig folk.

Og til dere som baksnakker meg når dere ser meg, jeg vet hvem noen av dere er og hva dere sier. Har venner som hører en god del også så pass på hva dere sier om folk dere aldri har møtt. Mange dømmer meg og snakker stygt om med selv om de ikke kjenner meg ordentlig. Ganske kjipt men sånn er det. Skulle gjerne vist dere hvem jeg faktisk er. Personlig dømmer jeg ikke folk og elsker å bli kjent med nye mennesker. 

Jeg vil også si at det negative, hat og baksnakking veier så lite når jeg ser på hvor mange herlige mennesker jeg har fått inn i livet mitt det siste året. Dette er gutter og jenter jeg høyst sansynlig aldri ville møtt om jeg ikke hadde vært meg selv på blogg og instagram. Ikke bare det men hvor mange fantastiske dører som åpner seg for en når man har en positiv personlighet og instilling og ikke lar seg knekke. Om ikke så alt for lenge er det flere spennende ting jeg skal oppleve, det betyr også mer baksnakking og usanne rykter om meg. 

Samtidig har jeg fått føle på kroppen hvem som virkelig er mine sanne venner og de vet hvem de er <3 

 


Etter jeg var på tusenfryd måtte jeg hente en kjole jeg skal ha på 17.mai. Dessverre passer ikke den Østerriske bunaden meg lenger så måtte finne noe annent( kjolen får dere se senere)

Kjøpte meg også en enkel T-skjorte og byttet ut noen baby lips siden jeg allerede hadde dem. 

Smykke er ikke nytt men måtte bare “puffe” det opp litt:)

Har du vært på tusenfryd i år eller skal du? 

Klem Jennie

107 kommentarer
    1. Ja jeg skal på mandag med en som heter Elise du kjenner henne sikkert hun går i 5 kl så gleder meg veldig👌😊😘

    2. Så koselig dag!!
      Hvor er den svarte Bay Lipsen fra??
      Hvor er kjede og t-shorten fra??
      Takk for svar!!:-)
      Klemz Helle😊

    3. du er så pen håper du koste deg masse idag med venner og det er dumt at folk baksnakker deg jeg synes synd på deg når folk gjør det

    4. Åh, det ser så gøy ut i tusenfryd!!
      Håper jeg snart skal der.. Men det er litt vanskelig, for jeg bor 5 timer fra..
      Jeg håper (og tror) jeg er en av de gode leserene dine. Jeg støtter deg ihvertall masse,
      og ønsker det beste for deg <3
      Syns det er veldig morro at du følger meg på instagram, og svarer på direct å sånn.
      Føler på en liiiiten måte at jeg kjenner deg..:) Jeg liker deg for den du er, ikke fordi du er
      skuespiller og har blogg og alt det der. Du virker som ei super duper jente!!
      Det er veldig godt å ha gode venner. Ikke bry deg om hatersene.. Jeg vet at du ikke bryr deg, men ville bare si det til deg allikevel 😉 Klem

    5. Jeg ville enkelig dra i dag, men fikk ikke lov av mamma og pappa , så jeg får ta det senere i år kanskje i sommerferien😄👍💖

    6. østerrisk? jeg har koreansk bunad! hvordan ser en sånn østerrisk bunad ut? sikkert kjempe fin! hvor kjøpte du det smykke og t-skjorten? det var super kult! jeg tror vi har ganske lik stil! noter navnet mitt på en lapp så vil du se at du snart får et brev av meg 😉

    7. Jeg skal i sommerferien ✨
      Jennie aldri bry deg om hva folk sier bare tenk på det positive siden du har mange venner som støtter deg. Jeg liker bloggen din og du er den nydelige jenta i verden.
      Håper du koser deg videre i livet☺️✨
      Masse klem fra meg☺️

    8. Hvor er smykke fra? Det var super fint!!
      Kjempe bra at du er deg selv, du virker som en veldig hyggelig og morsom jente.

    9. Var der i går, møtte Lea Mathilde men skulle gjerne møtt deg idag😭 Har sesong kort så håper å se deg😍😘

    10. er her på ferie siden det er fri fra skolen. Er fra nord der det er kalt,så det var deilig å komme der det er varme. Jeg var på tusenfryd i går. Tok også alle de karusellene eller berg og dalbanene du tok. Elsker å at noe som går fort. Skulle ønske jeg var i dag så jeg kunne møte deg. Jeg kjenner meg så igjen i deg.
      Skal du til Karl Johan i morgen? Isåfall hvis du skal så kanskje vi møtes.
      Håper du får tid til å svare meg💞

    11. Er ikke helt sikker bor et stykke unna.
      Og forsten fin genser, smykke og noe annet hvor kjøpte du den svarte baby lipsen

    12. Har kjempe lyst til å dra på Tusenfryd, og skal dit når det nærmer seg sommerferie. Gleder meg veldig!
      Skal du dit flere ganger før/i sommerferien? ❤️
      Klem

    13. Har ikke vært på tusenfryd på flere år. Jeg og fart, snurring går ikke så godt over ens.
      Håpet du kunne hjulpet meg med å komme med forslag på bloggen min til hva jeg kan ha av konkuranser på bloggen. Jeg vill ha noe litt morsomt og kanskje unormalt.
      Håper du kan bruke litt av din tid
      Mvh. Cathrine

    14. Hei!
      Jeg lurte på om du vet om du skal til tusenfryd 14. Juni..?
      Da skal jeg dit med noen venner. Hadde vært kjempegøy å møte deg!
      Det hadde kanskje blitt den beste dagen i hele mitt liv… For en av mine drømmer er å møte deg!!
      Dette ble nok en veldig rar komentar, men ville bare for å skrive det….

    15. Hei
      Jeg bor på Rognan så har dessverre ikke mulighet til og dra på tusenfryd.
      Uansett hva som skjer så støtter jeg deg 100%
      Klem

    16. Utolig kjipt og høre om baksnakkingen men bra har du ikke lar deg knekke for du virker som en fantastisk jente!♥ jeg har aldri vært på tusenfryd, men jeg håper jeg skal dit i sommer….kanskje vi møtes? Klem HEDDA

    17. Dumt at så mange baksnakker deg:( bra du har en positiv innstilling og ikke bry deg om det alle andre sier om deg<3 nei, jeg har ikke vært på tusen fryd i år, men jeg skal nok i sommer<3

    18. Hvor lang tid tar det fra deg til tusenfryd? <3
      Du er heldig som bor i nerheten hvertfall😍😫❤️❤️

    19. Hei Jenny jeg møtte deg på tusenfryd vi tokk den Tor med hammeren sammen. Venninne min og jeg tokk bilde med deg og vi møttes en del ganger etter på også eller vi gikk forbi værandre og litt sånt❤️ Håper vi kan møte deg igjenn❤️ Og hvis det så it som vi baksnakket deg så gjorde vi ikke det vi bare skvatt litt når vi så deg😂❤️ Men vi sa bare sånn: syntes du Jenny er pen? Ja helt sykt syntes du ja hun er skikkelig pen hun var veldig snill og sånt ja veldeg😊😊😂

    20. Har aldri vert på tusenfryd. Ønsker og gå der en gang. Det er kjempe dumt at folk som ikkje kjenner andre bedømmer og baksnakker dei. Opplever det selv og synst det er kjempe dumt. Du er kjempe fin Jennie Sofie.
      Håper du har kost deg. ❤️

    21. Jeg har ikke vært i Tusenfryd i år, men skal nok dit snart! Hater når jeg ser folk som baksnakker meg også. Det er kjempe irriterende! Likte bildet av babylipsene, he he 🙂

    22. Jeg elsker bloggen din! Jeg sjekker
      Bloggen din hver dag ☺️
      Men når kan du legge flere vidioer på bloggen?
      Og nei jeg har ikke hvert på tusenfryd i år!

    23. Hei!!!
      Jeg bare elsker bloggen din💕
      Jeg har alle unntatt den svarte baby lipsen, så jeg bare lurte på om du vet om et sted ikke så langt unna Hamar man kunne kjøpt den svarte?💕
      Håper du svarer det hadde vært råkult!!!😘

    24. Jeg synes du har en helt fantastisk kul blogg!!! Jeg hadde satt stor pris på om du hadde tatt en titt på bloggen min!!! Det ser ut som du har helt fantastiske venner. Håper på svar

    25. Hei! Jeg vet ikke om du leser denne kommentaren siden innlegget er fra i forgårs, men det går bra 😉
      Jeg var på tusenfryd samme dag som deg, og venninna mi tok bilde med deg ;D haha x)
      Jeg synes det er skikkelig urettferdig av andre å baksnakke folk de ikke kjenner! Jeg blir så irritert på sånne mennesker!! 🙁 men.. Haters gonna hate xD fortsett å ikke la sånne folk ødelegge 🙂
      Klem meg:)

    26. Så mye hyggeligere å ha ekte venner enn falske som baksnakker! De er nok bare misunnelige på hvor vakker du faktisk er. Høres ut som du har hatt det hyggelig på tusenfryd med vennene dine! Ps: elsker Baby Lips😍 Men jeg skal ikke til tusenfryd, tror jeg men jeg skal til Liseberg❤️ ha en fin dag!

    27. Var på tusenfryd en dag etter, hvis ikke hadde vi kanskje
      Møttes❤️håper vi gjør det en gang

    28. Hei Jennie <33 Var også på Tysenfryd. Så deg!! Fikk ikke noen bilder med deg, men d var kjempe gøy å sjå deg! Tok også Spin spider, den var bra!!Tok de andre med ... 🙂

    29. Synest det er veldig dumt at folk baksnakker deg😕 blir selv baksnakket ganske ofte, å det er IKKE gøy!😖 Jeg vil gjerne møte deg og bli kjent med deg💕 du virker som en utrolig fin og flott person som det er lett å bli glad i!😘 Du er jo helt perfekt, jeg blir ofte baksnakket på grunn av utseende😢 Folk kaller meg: kjukk, drittunge, ho**e, bit**, og mye rart😢 Du fortjener ikke å bli baksnakket! Du er en person som jeg ser opp til, og det er en drøm å få møte deg!❤️

    30. Heii❤️ jeg skal dit nok sikkert i år💖 hva lukter den svarte babylipsen?💞 digger deg!🐯
      Hilsen Marie:) (marie_lunden) på insta:))

    31. Elsker deg Jennie😍
      Jeg tror ikke jeg skal på tusenfryd i år… 😭
      Hvor får du kjøpt baby lips?
      Hilsen Katja (@katjaelliot på insta) ☺️

    32. I sommer skal jeg med en vennine til budspest så skal jeg og familien reise en tur til oslo og til tusenfryd.😍😍❤️☀️☀️ Vi skal kansje til danmerk og vi pleier altid og ta oss en tur til kragerø hver sommer med mormor og bestefar som bor i bø💋💕💖 jeg håper vi kan treffes enten i kragerø eller på tusenfryd en gang i sommer klem amanda leirflåt❤️💖😍😘💕☀️💛🌸💗💋💜🌸🌸 love u sweety💖❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg