Sommer

Hei

I dag er det nesten sommer. Det er 20 grader ute og sola skinner. Det ble så varmt at jeg kunne gå i skjorts og T-skjorte hele dagen. Tidligere i dag tok jeg båten inn til Oslo for å møte en venninne som jeg ble kjent med på Hafjell. I stede for å se på kino i det fine været ble hun med meg hjem til Nesodden.  Vi har vært på trampolina, bakt cookies, vært på stranda og kost oss masse.

På stranda vasset vi i vannet, spiste cookies, mango og melon, leste blader og nøt sola. Det er også melt sol i morgen og på onsdag. Utrolig deilig. 

Så deilig med sommervær

( Når sola steiker er det lut å smøre seg med solkrem)


Litt kjedelig at det er skole i morgen, men gleder meg også til å se klassevenner igjen. 

Imorgen reiser også tante. Det er litt trist men jeg må på skole og hun på jobb. Håper jeg ser hun snart igjen.

Nå har Ida blitt hentet og vi skal spise middag. Etter det kommer jeg helt sikkert til å være på trampolina med lillesøster. Har lært meg noen nye triks. 

I morgen blir det GIVEAWAY på bloggen 😀 😀

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

 

59 kommentarer
    1. Se det nyeste innlegget på bloggen min, da finner du ut av det jeg har gjort i dag. Har forresten sendt deg bilde på e-post om det fra Hafjell. Jeg klarte å skrive HAFJELL BILDE i stedet for BILDE HAFJELL. Jeg håper det går fint… Venninnen min fikk ikke sendt bildet, så jeg gjorde det for henne : ) Noen lese bloggen min?
      martineeamundsen.blogg.no
      Jeg hadde blitt veldig glad om du hadde lagt igjen en kommentar på bloggen min Jennie ♥ Du er mitt største forbilde, TUSEN takk for at du godtok meg som venn 😀

    2. Gud så heldige dere er… her har det vært 7-8 grader og litt regn 😛 hadde vært fint om dere stikker innom bloggen min en tur 😀

    3. Hei
      Vist du ser på bloggen min blogget jeg nesten om det samme. Kunne du sett på bloggen?
      Men jeg koooooooste meg med mamma og lillebror og vi spiste jordbær og myee god frukt.

    4. Så koselig!!
      Jeg har vært og besøkt min syke bestemor på Rikshospitalet😢😢
      Jeg har også kost meg i sola☀️☀️

    5. Det høres super fint ut jeg har bare sittet i bil i det fine været og det er litt trist:'(
      (Og det kan være det bare er meg, men tror det var noen skrivefeil i blogginlegget. Og jeg har det jeg også altså, men det var bare sånn at du vet det)

    6. Jeg har ligget i sengen i hele dag😩 jeg merket i går at det er lurt å smøre seg, jeg smurte meg bare på nesen og nå er jeg solbrent alle andre steder😩😂 jeg ville så gjerne ut men orket ikke😔

    7. Jeg har vært på ski tur på fjellet og vært hjemme og kost meg i sola. Men lurte på en ing hvis det er så varmt som det var i dag pleier du og gå med shorts på skolen da?? Håper på svar<3 Klem

    8. Hei. Jeg har vært med en venninne og vi har vært på skykkeltur
      Med foreldrene hennes. Vi sykla ned til byen. Deg var meninga
      At vi skulle på ett nytt museum. Men når vi kom dit var det
      Stengt:-( så da sykla vi heller litt rundt omkring i byen.
      Også har jeg vært på besøk hos besteforeldrene mine
      Som bor på Sunnjøre😸👍💞

    9. Jeg har kost meg skikkelig i det fine været☀️☀️☀️ Jeg har syklet sykkeltur med mamma og lillesøsteren min😍 Jeg har gått i shorts og T-skjorte hele dagen❤️

    10. Hei💕 Lurte på om du kunne ha spørsmålsrunde på bloggen igjen?😊 Selv om det ikke er så lenge siden du har hatt det😘✌️ Klem💕

    11. Veldig fint vær i dag❤️ jeg har vært med venner i dag, vi hadde vannkrig! Hvilke triks har du lært?
      -klem❤️❤️

    12. Har nesten ikke gjort noe,hver med bestevenn min :). Utrolig koselig og være med henne.
      Kommer det til å være bare 1 plass,eller skal det være sånn 1. 2. Og 3. Plass??

    13. Ååå, når det blir varmt i Norge reiser jeg!
      Det er over 30 grader her jeg er i Dubai. Jeg hadde litt uflaks at det ble varmere i Norge når jeg reiste :p Men det er jo varmt her også da 😀
      Håper du har kost deg i ferien 🙂 Klem <3

    14. Sittet i en bil på vei hjem fra hytt i flere timer. Blir bare trist av at jeg gikk glipp av det fine sommerværet!

    15. Hoppa på trampolina med lillesøster , venninna til min lillesøster, en venninne av meg og den ene tre meningen min 👍💖 og nyti sola

    16. Hei Jennie!
      I dag har jeg kost meg i sola med tre gode venninner.Vi spilte volleyball, hoppet på trampoline og badet i et basseng ute. Det var bare 16 grader i vannet. Men det var gly for det..😀 jeg tok også en liten joggetur i det superfine været..☀️Jeg bor også på Nesodden,så det var nok like varmt der jeg var.😊men jeg har to spørsmal..
      1-hvilken strand var du på og hvilken pleier du å være på?
      2-hvor gammel er Ida?
      Håper du kan svare meg(PS:elsker deg og bloggen din, du er SUPER flink til det du holder på med..💗
      Klem Synne💕

    17. Hei! Bare lurte på hvor gammel hun Ida er, og om du kan legge ut en video av deg som tar triks på trampolina😊

    18. Blir veldig glad om jeg vinner jeg tror ingen er større fan av deg enn meg det skal vi nok vedde på❤️Du er mitt største idol💕har du koset deg i påsken?💞
      ☺️☺️☺️☺️☺️😘😘😘😘😘😘😘😘☺️☺️☺️☺️☺️

    19. Heihei:) Har ønsket meg den genseren lenge hadde vært helt supert om jeg vant .Krysser fingrene og håper 🙂

    20. Heisann! Vet det er mandag i dag men jeg liker å skrive til deg+at jeg pleier og gå gjennom bloggen☺️✋ Jeg var for det meste ute på trampolina💕😄 Hva slags triks har du lært deg da? Spennende å høre hva du kan, føler at vi er ganske like egentlig👌😱😊 Instagram: kine_13👋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg