Hjemme igjen

Hei

Nå er jeg fått pakket ut etter en super helg på fjellet med skigruppa og gode venner. Skulle egentlig ønske vi kunne være der i noen dager til, men i morgen er det jo skole igjen. I dag sto vi opp kl 07.00 og lagde frokost. Vi ordna oss og lagde matpakke. Vi gikk en tur i dag også, og den va også utrolig morsom. Vi gikk over en stor innsjø og opp et stort fjell på omtrent 1000 meter. Veien ned var den morsomste. Den er jo veldig lang men vi kjørte så fort ned så det tok ikke lang tid før vi var nede igjen.

Da vi kom tilbake til hotellet dusja vi og deretter begynte vi å rydde oss ut og pakke. Vi vasket også hele hytta fra topp til tå. Da det var gjort var det på tide å dra, og nå sitter jeg hjemme i stua. Helgen har været flott og jeg har hatt det virkelig fint.

 

Hatt en fin helg ?

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Ja, jeg har hatt en fin helg. Men kjedet meg litt, fordi det nesten ikke er noen hjemme 🙁
      PS! Du er “morsom/vakker” i skiklærne dine 😀 <3

    2. Høres ut som om du har hatt det veldig koselig! Har feiret bursdag, vært på bursdag, vært på overnatting og danset som pausenummer på NM i basketball!
      Digger deg Jennie, du er super! Jeg elsker at du holder oss oppdatert på Instagram også<3 Loveu<3

    3. Sann passe, har vært på kamp mellom AAFK og RBK , heia AAFK! Så har verdens beste søskenbarn overnatta med meg lørdag til søndag. Fredag skulle jeg overnatte med mormora mi men før vi skulle legge oss ble jeg litt dårlig. Jeg kunne jo komme tilbake morningen etterpå da 😉 så dro vi(jeg, mormor og to søkenbarn, ikkje hun som overnatta med meg) på loppemarked så dro jeg, mamma, pappa og hun som overnatta på åfk kamp også overnatta hun med meg da. Men idag her jeg hatt litt feber og følt meg dårlig igjen. Så ei sann passe helg.

    4. Nei, ikke så veldig vi må levere inn en fagtekst å på 6 hele sider på pc innen fredag og jeg begynte i går. Måtte sitte inne i hele helgen for å skrive så gleder meg til å få komme ut i frisk luft i morgen:) har ikke fått frisk luft siden fredag:(

    5. Hørtes kjempegøy ut!!
      Jeg har hatt besøk og vært på kino?.”natt til 17.” 🙂
      Kjente meg ikke igjen, men den var veldig gøy .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg