VIDEO MED ISAC ELLIOT

Hei

Jeg har i dag laget en liten video til bloggen. Jeg har fått en del spørsmål både på mail, IG og blogg om hvordan det var å møte Isac. Det kommer et intervju med meg om dette i Juliabladet, og så har jeg jo fortalt dere at jeg syntes det var veldig gøy. 

Jeg savner dagen veldig. Jeg har ikke delt alle bilder og filmer jeg har i fra dagen på IG eller bloggen, men bestemte meg i dag for å lage en liten backstagevideo til de bildene jeg la ut på bloggen etter at  jeg møtte han. 

 

Husk å stille videoen på 720p for bedre kvalitet

 

Klem Jennie

72 kommentarer
    1. Du er så heldig😘👌❤️
      Kan du vær så snill følge meg på instagram🙏❤️ Heter @elisabethsnuppa00

    2. du er VELDIG sjølopptatt du er liksom “hei alle sammen se på meg meg meg jeg er den peneste i verden”. Du bryr deg ikke om fansen din. Og jeg vet at du hater meg, du syns sikkert at jeg er stygg og rar og sånn men ok jeg ikke gjøre noe med det. Og på instagram så har tusen vis av bilder av deg sjøl HÆRREGUD! men….

    3. Awwww, satt bare å smile hele tiden<3<3<3<3
      Begge to er heldige, som fikk møte verandre 🙂
      Kjempesøte bilder :*

    4. Du er så heldig som får møte han 😏
      Jeg er en stor fan av både han å deg 😊
      Hvordan var det egentlig å møte han😛
      Klem ❤️

    5. Du er så heldig jeg skulle virkelig ønske det der var meg. Har du snapchat??? Har du Isac Sin????
      hvis du har det kan du gi meg din og Isac sin????

    6. Å herre så heldig du er❤️ skikkelig fin bear hug❤️ Det ønsker jeg meg i bursdags gave assa❤️

    7. Anonym: Nei, jeg er ikke selvopptatt, men du får tro hva du vil. Jeg setter stor pris på alle koselige kommentarer og bruker masse tid på å svare tilbake på instagram. Jeg har bilder med venner på IG også, men det er jo min bruker og de fleste jeg kjenner har bilder av seg selv. Jeg hater ingen. Syns du må rakke ned på andre for å føle deg bedre.

    8. Du har sikkert hørt det før, men du er utrolig heldig!! Og så fikk du et kyss på kinnet av Isac! Elsker bloggen din foresten! Men skulle ikke du ha en video eller noe med søsteren din? Fint om du svarer!
      Hilsen Nora💕👍

    9. Ååååå, du er bare verdens heldigste! Men Isac er jo også utrolig heldig som får møte deg!! Du fortjente dette virkelig, Jennie! Stå på, alle haters er KUN sjalu på deg!! Elsker deg❤️❤️

    10. ok jeg tok feil av deg, du ser egentlig veldig snill ut UNNSKYLD for at jeg sa deg kan du tilgi meg<3 håper du svarer kan vi bli venner <3 hilsen Therese so er KJEMPE glad ideg <3 men jeg håper du svarer<3

    11. Du er superheldig ❤️ jeg hoppet inn i taxien Hannes å klemte han men fikk ikke tadd bilde😢 skulle ønske jeg var deg❤️ Klem❤️

    12. Heldige duuu!! Håper at jeg får møte han en dag. Det så ut som dere hadde vært venner lenge! Eller at dere var sammen haha XD Men dere var utrolig søte ilag! Den klemmen ga meg gåsehud. Vist Isac en gang i framtida får seg kjæreste håper jeg at det blir deg!!! Trur han likte deg litt!!!
      Elsker bloggen din<3 01'era æ BEST!

    13. Heldig😘 ikke bry deg om haters for de er i grunn bare misunnelig på deg og så vil de kanskje få deg til å svare dem på insta og bloggen!😜 de gjør d jo bare for å få oppmerksomhet og jeg vet at du ikke bryr deg så bare fortsett å bry deg om de som er glad i deg👯💕😚

    14. Anonym: Kjenner at det koker i meg nå, Jennie er kjempe tøff som faktisk tørr og godkjenne denne kommentaren. Skal ikke lage en stor krangel, men det er bare frekt og rakke ned sånt på andre personer. Jeg har jo ikke møtt Jennie Sofie, men hun er den snilleste personen jeg vet om. Jeg sendte henne et fan brev, for every day tenker jeg på henne. Hun er en god person, og hun gjør alt rettferdig og hun er snill. Men ikke nok med det er du også veldig tøff som tør og skrive noe sånt, jeg har blogg, og fikk en hat for ikke så lenge siden. Fant for ikke så lenge siden hvem denne personen var, via IP-adresse. Det jeg prøver og si er at Jennie Sofie er en snill, fantastisk, kul osv person. Elsker deg. Til deg: Anonym: ikke kommenter om det ikke er noe du vil si… Klem <3 PEACE

    15. Hei!
      Jeg har sendt deg en mail på mailadressen som lå under ”kontakt” knappen i menylinja de. Hadde satt stor pris på om du kunne sjekke den ut! 😀

    16. Sandra: Det er over 1 mnd siden jeg møtte Isac. Jeg har ikke lagt ut video før nå, fordi jeg fikk maaaaange spørsmpl om å legge ut mer i fra dagen jeg intervjuet han. Hadde ikke tenkt til å legge ut dette.

    17. Jeg har kommentert di siste blogginnlegene dine
      Men du har ikke svart ! Prøver ikke si at du må men
      Kan du svare ? Men uansett det så ut som du koste
      Deg stor klem fra meg til deg og Isack Elliot ~jennielliot

    18. RamonaJensen: Tusen takk Ramona. Iå-adresse til den anonyme er også registrert. Vil si den var skrevet på grunn av sjalusi, og ikke hat. Når det blir hat/mobbing/trusler så kan det bli anmeldt. klem

    19. Hei er dere sammen vis dere ikke er det så bør han spørre på deg for du er veldig pen og son har veldig lyst til å treffe deg fra Sofia har sett deg på jenter

    20. Kan du værså snill å se directe meldingen jeg sente på instagram hadde betydd mye❤️😍elsker deg

    21. Du er så heldig jeg er bare så sjalu jeg kunne ønske jeg kunne ha vært på en konsert eller møtt han.
      Han ser kjempe koselig ut.
      Jeg smiler så innmari og ser på videoen om og om igjen.
      Jeg har aldri vært på en eneste konsert.
      Selv om jeg har MANGE plakater av han.
      Kan du ikke bare lage to Isachsen og ta med en til meg eller sende den andre isac.😄👌👍😊😉😁💖💖💖💖💖💖💖💘💞💗💓❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋 I ❤️ U isac 💋💋💋💋💋💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

    22. så koselig! Jeg elsker bloggen din! Jeg er kjempe stor fan av deg og Isac! jeg har fanbruker for deg og Isac de heter @jenniesofiefanpage_01 og @isac_norway_elliot!
      kan du please la meg følge deg på instagram på fanbrukeren?

    23. Hei, Jennie😘 jeg hoper du vet hvor utrolig heldig du er, det er ikke mange som får skjansen til å klemme og kysse ISAC ELLIOT❤️ Det er mange som vil gjøre det! Du koste deg veldig så det ut som og det hadde jeg også gjordt…

    24. Du er utrolig heldig, elsker bloggen din.
      Jeg kunne gjort hva som helst for å møte Isac
      stor fan av begge dere

    25. Ååå herre Gud jeg elsket isac Elliot over alt på jord det hadde bedtyd syyykt mye for meg og møte han.
      Jeg er kjempe sjalu på deg men du er fin❤️.jeg gråter vær gang jeg
      Ser han på tv❤️ I love Isac Elliot!!!

    26. Hei Jennie Sofie jeg vil at du burde vite at du altså hedwig er min største fan i jenter.

    27. Oooo fy søten du er heldig elsker bloggen din håper på svar 😍😘😍😘elsker deg😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg