JIPPI

Hei

Når jeg satt og kjedet meg i går og innså at denne uken har jeg ingen spennende avtaler så tikket det inn en invitasjon i mailboksen min 🙂 Det er ikke slik at jeg ikke har noe å gjøre altså, jeg har jo treninger jeg skal på og oppgaver jeg må gjøre. Allikevel så klarte jeg å kjede meg og tenke at uka blir BLÆH. I helgen kjedet jeg meg også litt, føltes som at alle andre hadde planer bare ikke jeg. Ville til byen i det flotte været men ingen kunne bli med.

Nå ser det i hvertfall ut som neste uke begynner spennende for da er jeg invitert på førpremiere på kommende kinofilm. Gleder meg allerede masse. Kommer til å anmelde filmen her på bloggen så det er bare å følge med. Aldri vært på førpremiere før jeg.

 Om du kjeder deg i dag så har jeg noen tips til hva du kan gjøre. Det skal vist være sunt å kjede seg i blandt sier mamma, he he.

 

1. Rydd rommet ditt, vet det er kjedelig…men du kjeder deg jo allerede uansett.

2. Gå en tur og ta med kamera. Ta naturbilder og nyt stillheten.

3. Lag en collage med bilder du syns er fine.

4. Lag deg en kopp te/kakao og sett deg godt til rette og les i blader/bok 

5. Skriv et brev til noen du kjenner. Nå for tiden er det mest vanlig med mailer og hilsner på instagram ol. Det er alltid koselig å få brev i postkassa.

 

VENNER ER BEST

I dag hentet jeg og Emilie Mari, Mathias i barenhagen.

Kjeder du deg i dag?

Klem Jennie

41 kommentarer

Siste innlegg