THROWBACK THURSDAY

Hei

I dag tenkte jeg å ta en THROWBACK-THURSDAY og noen TIPS.

 

 

En video som mange har sett, men kanskje ikke alle. TRYKK FOR Å KOMME TIL VIDEO

 

Et innlegg med inspirasjon, kanskje du har blogg og kan lage et slikt innlegg. Collagen har jeg satt sammen selv 🙂 TRYKK FOR Å FÅ INSPIRASJON

 

Et DIY-innlegg. (DIY = do it yourself). TRYKK FOR Å KOMME TIL INNLEGG.

 

Så helt til slutt legger jeg med en Trailer til filmen jeg skal se på mandag. Da skal jeg på en eksklusiv førpremiere av filmen og gleder meg veldig.  Filmen har premiere på norske kinoer 4 april, som ikke er så lenge til. 

 

 NATT TIL 17.

Filmen handler jo om ungdom som er litt eldre enn meg og jeg kjenner meg ikke igjen i filmen, men syns den ser spennende ut. Kommer til å skrive ett innlegg på bloggen om hva jeg syns om filmen etter jeg har vært på førpremieren 

 

Hvilket av innleggene likte du best?

Hva syns du om Traileren til filmen?

Klem Jennie

25 kommentarer

Siste innlegg