NY HEADER

Hei

Jeg som var så glad for vårværet, og i dag våknet jeg opp til snø 🙁 Håper virkelig det forsvinner like fort som det kom. Ser at det snart er på tide med en ny header igjen, så jeg skal forsøke å få tatt noen bilder en dag jeg har litt tid til det. Da må det jo også være fint vær ute, for jeg vil ta headerbilder i dagslys. 

Når jeg får tatt bilder, så kommer jeg til å legge ut noen bilder her på bloggen som jeg ønsker å ha i den nye headeren. Det er mange som spør om de kan lage header til meg og mange er veldig flinke til dette. Jeg kan ikke love at jeg kommer til å bruke en av dem, men jeg kan jo legge ut noen på bloggen.  

 

DETTE ER DET FØRSTE BILDET JEG LA UT PÅ BLOGGEN

(Min første header og første design)

Innlegget kan du lese HER

Hvor lenge har du lest bloggen min?

Klem Jennie

 

96 kommentarer
    1. Gleder meg masse til å se den! leser bloggen din hele tiden.
      hadde blitt super glad om du tok en titt innom bloggen min <3
      Masse store klemmer fra Prinsessen.blogg. no

    2. Jeg har lest bloggen din siden litt etter du begynte med blogging:) PS: har spurt om dette en del ganger nå og får aldri svar:( Men når skal pappaen din være gjesteblogger? Var det det som skjer i morgen?:)

    3. Jeg har lest bloggen din helt fra starten av:) Elsker den like mye som jeg gjorde i starten, blir aldri lei av deg Jennie<3

    4. Hei! Gleder meg til du får ny header, selv om jeg liker veldig godt den du har nå også, da😊 Har bare lest bloggen din siden litt før jul, men synes den var så bra da jeg starta at jeg leste alt du hadde lagt ut på under en uke😂😂 Fortsett å blogge! Du er så flink! Ikke bry deg om haters😒
      Elsker bloggen din!!😍

    5. Kult:D Har lest bloggen siden du starta og jeg elsker den. Du hjelper meg med mye og jeg har mange like tanker som deg:) Du er en av mine største forbilder og det håper jeg du kan fortsette å være👍

    6. Jeg har lest bloggen din i noen måneder
      Dette er hva jeg syntes om deg:
      Jeg syntes du er pen
      Elsker bloggen din
      Nøytral
      Nice
      Intelligent
      Elegant
      Hilsen stor fan av deg(Ella)

    7. Siden du startet💞 Fulgte deg på instagram, da du la ut bilde av at du skulle begynne å blogge 💖

    8. Hei❤️ jeg har lest bloggen din helt siden du ble med i jenter😊💕 jeg elsker den og den gir meg inspirasjon hver dag😍 er det deg på bildet👸 har du farget håret?? Du hadde mye mørkere der🙎😄

    9. Jeg har lest bloggen din helt til og begynne med,elsker deg så høyt Jennie at du bare ikke aner!
      I en spørsmålsrunde spurte jeg om du kunne skype med meg,men jeg skrev navnet mitt feil,det er IKKE emma.nordhaug men Emma.Nordhagen,så jeg håper du vil skype med meg
      Hørte du skulle til Hafjell,så kult,det skal jeg også.Når starter hele arangemanget??
      Hilsen din sørste fan

    10. Begynte å lese den 21. Mai i fjor! Den dagen kan man aldri glemme 😀 Siden det har jeg vært innom bloggen din HVER dag jeg har hatt tilgang til internett!!

    11. Hei Jennie, jeg er en stor fan og jeg har lest bloggen din en stund, kanskje et par måneder. Men jeg lurte på om du en dag kunne gi noen tips til oss andre som også vil bli skuespillere:D
      Jeg har holdt på med teater og skuespill siden jeg var kanskje 4 år, men hva skal man liksom gjøre når man skal på audition og sånn?
      Pls svar, det ville betydd mye:D

    12. Startet å lese bloggen din i midten av Juni i fjor tror jeg:) etter det har det ikke gått en dag uten at jeg har vært innom bloggen din<3 elsker virkelig både bloggen og deg! Du er virkelig helt fantastisk Jennie<3

    13. Hei.
      Har lest bloggen din siden August 2013 😊 leser den hver dag, synes du skriver om så mye gøy. Har fått mye inspirasjon og tips til ting man kan lage og å gjøre 😊 Håper du får en kjempe fin header 😍
      Du er kjempe pen 😘😍

    14. Har lest bloggen din siden du begynte. Ta gjerne et
      en titt gjennom bloggen til bestevennen min og min blogg og skriv kommentar. Elsker bloggen din . Du er en inspirerende jente som lever et helt utrolig liv . Du er faktisk min beste og flinkeste blogger . Leser bloggen din hver dag fordi du nesten er helt lik som meg. Du er en sterk jente som må være sterk og stå på mot haters . Jeg vil alltid støtte deg. Jeg ønsker veldig at du skal svare tilbake eller følge meg på instagram : maryvenuga men jeg vet jo at du ikke kommer til å gjøre det fordi da kommer bare flere til å mase om det. Har veldig lyst til å møte deg. Du er helt nydelig og har 100/ uendelig fortryllende personlighet. Hvis du får negative kommentarer en gang så ikke bry deg om de. Jeg ble jo mobbet 1-3 klasse men på slutten av 3 sa jeg det til rektor på skolen min og fikk ordnet opp i det. Håper ikke du føler deg vondt inni deg for det må ikke du gjøre. Du har alltid vært en sterk og perfekt jente for meg. Jeg kommer til å lese bloggen din hver dag . EN HJERTELIG OG VARM KLEM FRA MARY VENUGA. Fortsett med alle de fine blogg innleggene. Elsker deg Jennie❤️ du er best
      Jennie er best ingen protest! Den som står i mot, er en idiot ! Idiotene forsvant og Jennie vant💎

    15. Hei, jeg husker fortsatt den første😂 Gleder meg utrolig til å se den nye headeren❤ Synes bloggen din er den beste jeg noen gang har lest❤ Håper det bli mange nye header for jeg har lyst å lese bloggen din så lenge som det er mulig❤ Ikke bry deg om heaters❤ Fansen din slår dem ned som ett frø❤
      Klem, din store fan❤

    16. Hei jeg begynte å lese bloggen din med en gang jeg fant deg på instagram 😍😘😃💞🎀😜💋💕💜beklager men elsker å bruke mange figurer😂👍💋💝💞🆔💕🎀haha😂

    17. Jeg har lest bloggen din helt siden 19/5/13 og elsker den fremdeles! Jeg elsker blogger og jeg bruker masse av fritiden min til å lese de, spesielt deg. Jeg liker bloggen din fordi den er spennende og du er liksom aktiv hele tiden. Klem fra ” @sandragtangen “

    18. Jeg har lest bloggen din siden du startet å blogge❤️ Elsker den! Den nye headeren din blir sikkert perfekt, du er jo perfekt, så da må jo den bare bli det!<3

    19. Jeg har lest bloggen din helt siden du begynte, jeg har ALDRI gått glipp av et eneste blogginnlegg du har lagt ut 😉

    20. Hei Jennie..😀
      Jeg har lest bloggen din helt siden første innlegg…er en STOR fan av deg…du er en veldig flink skuespiller og blogger. Du virker som en snill og hyggelig jente
      Klem Synne..💞

    21. Har lest bloggen din fra dag 1 Og fulgt deg på instagram fra du hadde et par 100 følgere❤️❤️

    22. Har lest siden første innlegg! Så på instagram at du skulle lage blogg, så jeg har lest siden start ☺️ Har også lest ALLE innleggene, og jeg sjekker bloggen flere ganger om dagen for å se om du har lagt ut noe nytt ❤️ Elsker bloggen din, og jeg håper du kommer til å blogge lenge! ❤️

    23. Jeg har lest bloggen din siden første dag!😍 det som er så morsomt med å lese bloggen din er at vi er like gamle, og så har vi veldig lik humor og sånn😂💕 du må ikke slutte!😘

    24. Jeg har lest bloggen din helt siden du “startet” bloggen din!! Den er kjempe fin! Henter mange innspirasjoner fra bloggen din! ❤️❤️håpet du driver denne bloggen om noen også også😊 Love u💓

    25. Jeg har lest bloggen din siden du starta den. Jeg elsker virkelig denne bloggen, jeg håper du fortsetter lenge. Det føles liksom feil om du slutter å blogge nå, fordi vi leserne dine har liksom fått vite mye om hverdagen din. Du hadde ikke vært den samme Jennie Sofie som spiller i jenter hvis du ikke hadde hatt blogg, fordi da hadde vi ikke vist så mye om deg. Jeg tror også du har veldig støttende foreldre, hvis du ser på toppbloggerne de får veldig mye hatkommentarer så de gjør mye dumt. Jeg vet du også får hatkommentarer, men du har lært deg og takle det, du bryr deg ikke om noen som skriver hat. For du vet at hatersene bare er missunelige. Fortsett å blogge å stå på, jeg kan desverre ikke lage noe header for jeg aner ikke hvordan jeg gjør det.
      Klem Cajsa

    26. Jeg har lest den siden høstferien 2013, og jeg synes at du er en veldig god blogger♥ du har også veldig fin klesstil♥ er innom bloggen din hver dag. Du er forresten veldig heldig som traff Isac Elliot♥♥♥ håper å møte deg en gang i virkelighete♥♥♥ ps. Du er kjempepen♥

    27. Jeg har lest bloggen din LENGE, helt siden du startet.Og bloggen din er den beste!!♥♥Det speneste av dagen er å lese bloggen din og se de fine blidene av deg♡★★du er den best jenta i verden★★☆☆LOVE YOU JM♥♥♥♥

    28. Lest bloggen din i ca. et år nå:) Eller kanskje litt lenger. Men ivertfall så elskeeeer jeg bloggen din. Vi er ganske like når det gjelder tanker og personlighet, og det er en tanke jeg liker veldig godt:p Du virker utrolig snill og er ett stort forbilde for meg. Stor fan!
      – June<3

    29. Har lest bloggen helt fra begynnelsen og syntes det har vært kjempe gøy å følge med. Jeg håper jeg kan følge med så lenge du blogger<3

    30. Jeg har lest bloggen din ca. Siden du startet❤️😉 og jeg syntes du er veldig flink til og blogge❤️

    31. Hei jennie jeg har lest bloggen din så lenge jeg
      Kan huske.men dette er den første kommentaren
      Jeg har skrivd.Jeg har rediger 3bilder av deg
      Som jeg brukte litt lang tid på så jeg lure på
      Om du kunne se dem?ps:sender de på direktemelding
      På instagram heter sidra223 ps:elsker bloggen din
      Håper du ser dem og om du vil følge meg hadde det vert fint😍😍

    32. Hei! Jeg lurer bare på hvordan man lager en header. Må man egentlig ha en blogg? Håper på svar:) klem❤️

    33. Har lest bloggen din en liten stund og jeg synes at den er kjempebra❤️
      Jeg lurte på hvordan du klarer å lage så fin header og hvilken appprogram du bruker?:)
      -Stay Strong❤️

    34. Kjære Jennie Sofie❤Jeg elsker bloggen din❤den er så fin og bra❤duburde vre stolt av den du er❤du er ei fantastisk ,pen og snill jente❤Du er snill mot de som komenterer(fine ting) og svarer de masse❤det er så søtt❤Jeg begynte å lese bloggen din i sommerferien❤Den første dage jeg fant den syntes jeg den var så bra at jeg med en gang ble e fast leser❤du har virkelig gjort en bra jobb ed bloggen din❤syntes det er den beste blogen egentlig ❤Så etter min mening burde du vært på 1.plass på blogg. no❤Du blogger om ting som er spennende og gøy å lese og du har så mange bra videoer❤blir aldri lei av å se de❤loveu❤

    35. Hei jeg lurte på hvordan man lager sånn header med bilde av seg selv jeg har en blogg som heter margaritagrimsby.blogg.no jeg håper jeg får noe svar får jeg har sett kjempe lenge på bloggen din og prøver hele tiden og finne ut hvordan man gjør det??❤️❤️👍👍💟💟💟😊😊😊😊😊😊 Håper jeg får svar ❤️- lig hilsen Margarita😊💟

    36. Jeg har fulgt med på bloggen din utrolig lenge, kan ikke huske hvortid egentlig!
      jeg lager gjerne header til deg, men skal vi sende den på mail da eller?
      MASSE KLEMMER FRA SARA

    37. Jeg har lest bloggen din i ca 1 år! Det er jeg glad for bloggen din er utrolig bra!!💕💕 jeg leser den nesten hele tiden! 💕

    38. Husker den!❤️ Har lest så mye av bloggen din så lenge begynte å lese den i vår ? Trur eg? I mai? ikkje eit år men nesten? I allefall så ELSKA eg bloggen din kjempe høygt❤️😭❤️ Håpa du fortsette å “Make My Day” med bloggen din i 100 år til❤️

    39. Jeg har lest den i ca 4 måneder nå og jeg er overrasket kjempe fin blogg stå på om du har litt tid titt på min blogg også da søtah😻💕 (nijatorfashion) og egen insta bruker (nijator_fashion)

    40. Jeg har lest bloggen din siden du begynte å blogge og jeg er VELDIG glad for at jeg har fortsettet med å lese den! Din blogg er den beste jeg har lest<3

    41. Hei Jennie!Jeg og venninenne mine har startet en ny blogg men vi trenger litt hjelp.
      Vi lurte på om du kan si hvilket design du har og hvordan du får et bilde av deg helt opperst på bloggen din.
      Vi håper på svart tilbake.Pluss du innspirerte oss til å begynne å blogg og vi må bare si at du er helt fantastisk!Hilsen mssfashion

    42. Hei
      Du er en stinkene rotte og jeg hatter deg fordig du er en f****** gjevel og jeg hatter deg din skrele potet du er den stygeste jenta i hele verden jeg har allt du tar bilde av og du kjøper allt på salg og du sier at du kjøpte den for ett tusen løyner😏 og den bymmy buzz du vile ikke si hvor du kjøpte den fra fordig du har kjøpt den for 10 kr så du vmil ikke si de og jeg kjøpte den og den kosta 10 kr

    43. We absolutely love your blog and find many of your post’s to be what precisely
      I’m looking for. Do you offer guest writers to write content to suit your needs?
      I wouldn’t mind creating a post or elaborating on a number of the subjects you write concerning here.
      Again, awesome web log!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg