SØNDAG

Hei

Nå er det tid for et nytt innlegg med instagram bilder til dere bloggleser som ikke har instagram. 

I dag har jeg vært på håndballkamp og det er det, men det er jo ikke alle dager det skjer noe spesielt. Jeg lurer på om du har noen blogg tips til meg. Noe du vil jeg skal blogge om eller mer om. Om jeg snart skal ha en ny konkurranse, lage ny video. Hva slags video??? Jeg trenger litt tips, men jeg gjør ikke ting som sminkevideo og dagens-antrekk for det er liksom ikke helt meg.


Har du noen tips???

Klem Jennie

152 kommentarer
    1. Tips:
      -Ny konk
      -Matvideo alene (feks. Smothie)
      -Ny spørsmålsrunde
      -Ring-en-tilfeldig-på-skype-konk
      -Familievideo
      -Ny gjesteblogger! Gjerne lillesøster, lillebror, foreldre (denne gangen)
      PS: Har hør faren din skulle gjesteblogge, når er det?
      PLEASE SVAR, STOOOOR FAN!

    2. Ting du vil gjøre før du dør (bucket list)
      Spørsmålsrunde i et innlegg
      Random fakta om deg (innleggvideo)
      Tips om et eller annet 💕

    3. Du kan ha 50 randoms facts about me video. Haha jeg måtte bare skrive noe 🙂 Kan du følge meg på instagram jeg har ikke så mange følgere og jeg hadde blitt så syykt glad hvis du hadde følgt meg! jeg heter angelicabylund på den vanlige brukeren min også har jeg en heste bruker men du er vel ikke så interisert i en hestebruker hehe;)

    4. Kanskje en video om… Hva du liker og hater eller noe sånt…❤️ kanskje du kan blogge litt om hva som har skjedd ikke bare hva du har gjort eller du skriver jo hva som har skjedd da😋 Ehm.. Kanskje blogge litt mer om nei… Vet ikke❤️👑

    5. Hei 🙂
      Jeg har en del tips til deg.
      Video der du viser all sminken din og hvor det er fra.
      Video der vennene dine svarer på spørsnål vi stiller om deg.
      Video der du tegner livet ditt. (Søk ”Draw my life” på youtube)
      Innlegg der du skriver om alle bloggene du leser.
      -Andrine

    6. Da starter jeg:
      Hei Jennie Sofie<3
      Jeg er kjempe glad for at jeg får lov til å følge deg i dagene dine på bloggen og på Instagram. Jeg vil få en sansje til å bli kjent med deg fordi hvis vi får snakket en halv time på skype så tror jeg du skjønner hvor glad jeg er i deg<3 Du er en helt fantastisk jente og du er helt nydelig jente som stråler som en sol! Jeg liker ikke hartere som skriver hat på bloggen din. Det er som et lyn som treffer deg når du er på det gladeste. <3 Jeg er utrolig glad i deg og håper jeg får en sansje til å bli kjent med deg <3 Det betyr veldig mye om du sender en melding tilbake! <3 Jeg vet at du ikke har så mye tid til å skype å når du først skal skype såskyper du med de du kjenner <3 Men hvis du tar deg tid til å skype med meg så skal du se at du får en jente til å oppfylle sin verdens største drøm <3 PS: på Skype så heter jeg live:julie_orskaug . Du har komentert å likt hlvparten av bildene mine og da begynte jeg sånn serr å gråte og trodde ikke mine egene øyner. Du er en helt fantastisk skuspiller og en helt fantastisk blogger. Du er en helt utrolig jente på de aller fleste måter. Du er alt det positive, pen, fantastisk, morsom osv... Jeg har ikke gitt opp hopet på at vi skal bli venner! Da hadde min største drøm gott i oppfylelse. Jeg er egentlig en Belieber . men hvet du hva du er mye større i mine øyne enn JB. Jeg har ikke hatt det så lett fordi når jeg ikk på en skole som heter verket så ble jeg mobbet hele tiden, men når jeg var trist å lei etter en skole dag gikk jeg hjem og så på videoene dine på bloggen. Fordi du smiler og er alltid så morsom. Da fikk du meg til å tenke på noe annet. Du har Hjulpet meg gjennom det vannskelige i livet mitt. Nå skal jeg stoppe med å skrive å skrive. jeg skal bare si et parr ord til.
      Hvis du ringer meg på Skype gjør du ikke en tabbe <3
      Jeg er kjempe glad i deg Jennie Sofie <3
      PS. på insta heter jeg belieberjenta
      PS. jeg har en blogg som heter juliebergo.blogg.no du har komentert den en gang <3
      PS: nommeret mitt er 47838655, jeg ville bare at du skulle ha det! Jeg stoler på deg <3
      Takk for at du tokk deg tid til å lese Meldingen min.
      Hilsen Julie Berg Orskaug 13 år
      du trenger ikke å legge ut denne kommentaren men hvis du har sett den så kan du sende et bilde til belieberjenta

    7. video:
      rom video, 5 favoritt sminke produkter, kvelds rutine eller vise alle parfymene dine 🙂
      håper du kan lage noen av videoene <3

    8. Video om gutter! 😀 (Eks. hva du liker med dem, guttevenner, ting du IKKE liker med dem, flørte/oppmerksomhets tips osv…?!)

    9. Hei! Jeg er stor fan av deg Jennie, du er super PEN, morsom og en KJEMPE flink blogger!!!!!
      Jeg elsker å se på må gjøre videoer så det hadde vært kult om du kunne ha en ny må gjøre video!! Elsket den forrige må gjøre videoen din!!! Jeg håper på svar!!!
      Klem fra Kristine!

    10. Hei jennie når er det spørsmåls runden del to kommer ut jeg håper den kommer snart i hvertfall😋😋❤️❤️❓💕😋Hilsen din aller største fan❤️❤️❤️❤️❤️❤️Love u

    11. Kan du lage en video om smykkene, armbåndene, øredobbene dine??:) Eller en morgen rutine video. Eller en video av favoritt klærne dine. Eller favoritt møblene dine på rommet ditt.:) Håper du gjør noe av det jeg skrev:)

    12. hei, jeg har dessverre ingen tips men jeg og min bestevenn har veldig lyst til å møte deg og Tuva har svart det kan vi sikkert men tror du vi kan det? vi bor i Hønefoss? plis svar

    13. Vet ikke, kanskje ” må gjøre video “❤️✨
      Sånne synes jeg er veldig morsomme❤️✌️

    14. Må gjøre video?
      Spørsmålsrunde?
      10 eller 20 rare fakta om deg?
      10 ting vi sansynligvis ikke vet om deg?
      Konkurranse?
      Ny romvideo, hvis du har omublert litt eller fått noen nye ting?
      Husvideo?
      Skjultkamera (hvis f.eks mammaen din filmer deg uten at du vet det, sånn du er til vanlig liksom)?
      Bake eller en video der du lager noe?
      Bare litt ting jeg kom på nå😂❤️

    15. Du kan ha mitt rom video eller fleip eller fakta som du hadde for veldig lenge siden.<3
      Elsker bloggen din!<3
      Kansje du kan ha for eksempel gesteblogger med Tuva, Embla eller Ella.
      Klem Jenny

    16. Hei Jennie! 😘 Når kommer spørsmålsrundevideoen del 2? Jeg beklager virkelig hvis den har kommet alt, men jeg fant den ikke under video, spørsmålsrunde eller spørsmål. 😉 Ellers så kanskje du kan ha noen forskjellig tipsinnlegg? Tips til blogg, for eksempel? ❤️ Stor klem ❤️❤️

    17. verså snill og la meg vinne konkuransen du hadde tidligere av isac elliot autografennene jeg er hans og dinn største fan du er ein heilt fantastisk jente og du ser utrolig pen ut foresten verså snill og se på bloggen min for du er den beste jenta i hele verden

    18. Morgen rutine for skolen! (Da må du jo ha med en liten sminkevideo vis du sminker deg da :P) PLZZZZZ!

    19. Hei Jennie, lurte på om du snart kanskje kunne ha en spørsmålsrunde?
      Liker også veldig godt innlegg med tullevideoer og lignende!
      PS! Jeg har hytta på Hafjell og skal kanskje på vinterlyd der! Kan du si ifra om du skal eller ikke? 😀

    20. Du kan ha 10 ting om deg selv! Du har en herlig blogg! Hadde blitt glad om du tok en tur innom bloggen vår, og legge igjen en kommentar! Hadde blitt så glade!

    21. blogge om mobbing og at det forbudt !!!!! kan du gjøre det pliiiisa hadde blitt sååå glad jenni sofie<3 glad i deg

    22. Hei,Jeg vil gjerne at du skal legge ut spørsmåla runde del 2?Og kanskje en ny rom video?Elsker når du legger ut videoer:)Blir veldig glad:))))

    23. Be Lea på besøk, og lag SUPERKOKKENE :-)? Eller SUPERDUPERKOKKENE med en annen venn? Som Embla eller Tuva eller no? 🙂

    24. Hei Jennie Sofie😘 spilte dere mot ski? Kan du ikke legge ut svar på spørsmålrunden? Og ha noen konkurranser med premier som: hårbørster, sminke, signert fotball, håndball? Osv. ????? Kan du se eposten min? Hva kan jeg gjøre for å få kontakt med deg?
      Klemz fra Mille Marie✌️👭

    25. Hei jenniesofie håper du svarer lol søstra mi løpte fra doen hun trodde noen snakka til henne men det var storesøster hvor var jeg ja jeg blir litt gal når andre vinner foreksempel autografer man blir sånn åå men jeg blir sånn det går bra det er bare autograf håper du får svart på dette spørsmåle: har du msp vis du jenniesofie har en så kan du klart bli vennen min stor fan hadde jenniesofie♡♥

    26. Hei
      Jeg håper du kommer med nye konkurranser og videoer. Vet ikke helt hva slags, men kansje noen andre har ideer..👍😀
      Elsker bloggen din!
      Klem Synne💞

    27. Ting Jeg syntes du burde ha på bloggen din i fremtiden:
      Roomtour 💕 (når rommet ditt blir ferdig)
      10 fakta om deg 😎
      Bakevideo med Lea 👍😃
      Housetour 👌
      Innkjøpsvideo fra den siste måneden 👗
      Konkurranser 🙋
      Blogge om vanlige dager 😊
      Tulle-fjortisvideo 😂
      Ha spørsmålsrunder 🙎
      Finne et navn på fansene dine 👩

    28. Skype-video
      Sånn at du skriver et innlegg hvor man kan skrive skypenavnet sitt,så ringer du noen

    29. 1. Hus video ønsker det så mye.
      2. Ny konkurranse.
      3. Hvordan du lever og har det video.
      4. Hva har du i skole sekken video.
      5. Dine venner.

    30. Hei dette er Helene , eg liker veldig masse videoene du legger ut , så eg vil ha meir filmar viss det ikkje er for masse stress

    31. Jeg har instagram, men du har privat bruker. Og hver gang jeg sender følgeforespørsel så avviser du meg.

    32. Må gjøre video,Må gjøre video,Må gjøre video,Må gjøre video,Må gjøre video,Må gjøre video,Må gjøre video,Må gjøre video,må gjøre video!

    33. Jeg elsker videoene av deg og Lea. Jeg liker veldig godt bakevideoene. Så for min del hadde det vert supert om dere kunne lagd en til video<3<3

    34. Videotips:
      Kanskje no challenge? F.eks smoothie challenge.
      Kanskje no tag? F.eks TMI ( to much information ) tag.
      Kanskje no Innkjøpsvideo hvis du har kjøpr noe særlig i det siste.
      Kanskje no bakevideo?
      Bloggtips:
      Du kan blogge om: tips til forskjellige ting, gjesteblogger (pappaen din som du sa)
      Ja det var noen tips fra meg:) hadde blitt superglad om du gjorde noe av dette for det tok ganske lang tid og skrive. Men ja:)
      Klem Mathilde❤

    35. Sonn morning eller night routine ?😊
      Spørsmålsrunde ?
      Må gjøre video ?
      Ny bakevideo med Lea ?☺️👌

    36. Hei hadde vært kult om du hadde laget en video der du viser liksom hvilke varer du har kjøpt men som du ikke er så fornøyd med sånn som at du ikke likte den kosten fordi den stikker og at du ikke liker den rettetangen fordi den gjør ikke håret rett og sånne ting. En sånn vide hadde vært veldig morsomt 🙂
      Klem kristine<3

    37. Hei♥
      Jeg tenkte du kunne laget en DIY (do it yourself) video, det feks. du og en venn lager noe kult eller morsomt sammen!
      Eller så kunne du ha en må gjøre video! !
      Elsker bloggen♥<3

    38. Du kan jo lage f.eks. en video som handler om dit du skal reise til,
      eller kanskje en video med at du synger, eller pakk med meg video (tullevideo)
      eller noe sånt. Kanskje en med at du går tur med et dyr, så får vi se
      hvordan det går? Bare forslag! Håper du kan svare eller hilse til hunden min,
      hun skal operere på torsdag! 🙂
      – din største fan, Leah ❤

    39. Celine: Om du har lukket profil og ikke kan vise hvem du er så får man ikke følge meg. Jeg vil vite hvem som følger meg. )Det vil si, lukket profil med bilde av blomst/hest/annet som ikke er bilde av deg selv). klem

    40. må gjøre video ute blandt folk
      morgenrutine video (eller kveld)
      hva jeg har i klesskapet ditt video
      hva jeg har på iPhonen video
      hvordan jeg lager headeren min video

    41. Du kan ha konkurranser der man kanskje vinner en ting foreksempel så vill iallefall eg ha autografen din
      Du kan kanskje ha ti ting jeg elsker og ja ps kan du sjekke insta på direct jeg har sendt deg eit bilde jeg heter benedikteah02 +jeg elsker deg

    42. VIDEO:
      Video der foreksempel noen i familien din eller venner svarer på spødrsemål om deg, ny romvideo (fordi du gjorde litt om på det..), rare fakta om meg video, tullevideo, tag, video med søsknene dine, en dag i mitt liv video,
      INNLEGG:
      DIY, tanker og meninger,
      Veldig vanskelig å komme på ting når bloggen og deg er så perfekt..!
      Må forresten si takk for at du legger ut instagram bilder på bloggen!
      Jeg syns du er veldig tøff, strek og modig som klarer å ikke bry seg noe om hat! Takk for at du inspirerer oss og gjør oss glad! Du er super!

    43. Hei duu💕 Fint innlegg❤️ Kanskje du kan lage må gjøre video med Embla eller Tuva ellerno?
      Men jeg lurer på hvor du kjøpte den grønne bamsen du la ut på instagram? Fint med svar, vil ha sånn😂☺️

    44. Hei, så på håndball kampen din i Skøyen hallen i går. Jeg var den jenta med sort hår som sa hei til deg og ropte etter deg. Men sannheten var at vi ville ha klem fra deg og et bilde men vi turte ikke å spørre. Dere spilte kjempe bra og pent mål synd at dere tapte.

    45. Kanskje en husvideo inne eller søskena rom.
      Siden du baker så mye kan du jo vise oss kjøkkenet på en video for å føle at man baker med deg.
      Når kommer spørsmålsrunde del 2
      MVH BOUTEINA

    46. Jeg har veeeeeldig lyst på flere Lea og Jennies kokke skole videoer, kanskje dere kan lage en smoothie for det tar ikke så lang tid😁og kanskje flere konkurranser ❤klem meg😘

    47. Hei,jeg elsker videoer!!Og jeg liker jo innleggene dine og sefølgelig😊
      Video tips:
      -Må gjøre video (og du kan selvfølgelig ha med deg noen)
      -En video der du viser hele huset ditt
      Og så har jeg ikke flere tips men jeg er veldig glad i videoene dine så jeg håper du lager flere og at andre kommer på gode forslag!!!! Klem Thea❤️❤️❤️

    48. Hei jennie!kunne du tatt en titt innom min blogg kanskje like eller kommentere?hadde blitt utrolig glad!å kunne du kanskje maile meg om tips om blogging og sånt?hadde sutte pris på det:DHåper på svar. HADE! klem fra meg<3<3

    49. Hvordan får du sånn header? Klarer IKKE å få fin header.. Hvis jeg prøver mine egne bilder så kommer det to av de samme bildene rett ved siden av hverandre… Uansett størrelse… Irritert over at jeg ikke klarer det…
      martineeamundsen.blogg.no ♥

    50. Hei! Du har en helt fantastisk blogg, og du er et forbilde for mange! Men jeg har lett ganske mye på nettet ogsånt fordi mammaen min fyller snart 40 år så jeg vil gjerne ha noen tips til hva jeg kan gjøre/gi ? Beklager for at jeg spør deg om dette men du er såå kreativ ellers! Fortsett sånn du gjør og ikke bry deg om haterne, de er bare sjalu på det du har fått til i en så ung alder 🙂 <3

    51. Hva med morgenrutine video? 😚👍❤️ Syns du er kjempe heldig som er så pen på alle bildene jeg har sett og skulle ønske jeg kjente deg❤️ Har sett deg på kids-Expo en gang😚 du er pen i virkeligheten også, kan jeg bekrefte❤️😍. Hilsen en stor beundrer ❤️

    52. “hvor godt kjenner du beste vennene dine” quiz:D Eller omvendt der dine venniner/venner blir testet hvor godt dem kjenner deg:D

    53. DU ER PÅ 20 PLASS PÅ TOPPLISTEN!!!! ÆÆÆÆ GRATULERER! DET BETYR AT DU R DEN YNGSTE PÅ TOPP 20, OG TJENER CA 5000 I MÅNED! OMG!!!

    54. Emilie: Bake en kreativ kake. Lage gavekort til henne på massasje, hjelp i huset, lage middag osv. Min mamma er i såfall en som setter pris på slike ting. Klem
      Eventuelt ta et fint bilde av deg og dine søsken i sammen 😀

    55. Kan du ha en vidio der du stoler Embla eller Tuva med dine klær?
      Eller der lillebroren din sminker deg eller søstra de
      Hilsen stor fans

    56. rom-video, må gjøre-video, deksel-video og neglelakk-video(hadde vært dødskult og spesielt!!)!<3

    57. Heiiaa!
      Håper du leser dennan kommentaren men eg
      håper du kan lage en vidijo der du filmer inni
      huset dit vil så gjerne se hvordan dere har det
      håper på svar
      Hilsen Camilla stor fan av deg:-)))

    58. En video der du viser all sminken din?💕
      Favoritt antrekk?
      Innkjøpsvideo?
      Et innlegg med bilder av rom inspirasjon?
      Vise kjolene dine?
      Bare noen tips☺️ hilsen meg ❤️

    59. -i kles skapevideo
      -morgen rutine video
      -pakk med meg video
      -matlagevideo
      -mamma og pappa svarer på spørsmål video

    60. Noe du kanskje kan ha litt nærmere sommeren da, men en video hvor du viser hvordan du pakker kofferten din

    61. Lag ” en dag med jennie Sofie video” skulle gjerne sett hverdagen din, men du burde kanskje ta det i en helg da… // pakk med meg video, du vet sikkert hva det er // kokkevideo (tull) sånn som du og lea gjorde! // håndballkamp video jeg vil gjerne se deg spille (spiller selv på rival)
      Håper du bruker noen av dem

    62. Kor har du kjøpt de sløyfene dere har i håret deres på den fjortis sminkevideoen?????ps:du har en dritkul blogg😍😍

    63. Jeg vil gjerne at du legger ut mer om klær og mote, finn noe som er DEG!!! Hvor kjøper du kler og sånt?
      Kanskje du kan ha konkurranse om å vinne klær?
      Men uansett er denne bloggen KJEMPEGOD!!! Elsker deg!!!!!

    64. Hei!
      Jeg elsker Isac eliott og både deg! Jeg ville komme til vinterlyd konserten, men dessverre kunne jeg ikke:(
      Håper jeg vinner konkuransen;) Men det skader ikke med et forsøk:) Og husk at jeg vil altid støtte deg Jennie! (Og det er ikke bare for konken)
      Om du vil kontakte meg så kan du gjøre det på Instsgram: Zahraaprivaat. Uansett elsker jeg deg Jennie Sofie;)

    65. -svar på spørsmålrunde (du kan legge ut et innleg vi kan stillle spørsmål på )
      -må gjøre video
      -deksel video
      -konk på insta
      -bake video

    66. Må gjøre video, hvis ikke du har hatt det før. F.eks at dere må spise en spisesje med mel, kanel eller smør. Har hatt det med venner før, det er SUPERGØØØY 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg