VINNERE AV AUTOGRAFER

Hei

Nå er de to siste vinnerene kåret. Jeg hadde bare 4 autografer som Isac signerte da jeg intervjuet han, pluss en til meg og en til lillesøster. Det er utrolig mange som har kommentert og jeg skulle mer enn gjerne ha sørget for at alle fikk autograf, men det kan jeg jo ikke. 

Samtidig ser jeg at det er mange av dere som har vært heldige og både vært på konserter både en og flere ganger. En god del har også møtt Isac <3 

 

Først vil jeg bare si at man ikke må bli for opphengt i ting man ønsker seg eller vil ha, men sette pris på det man har og det man har opplevd. 

Fra superduper ferie på Kreta <3

DETTE ER VINNERENE

  • Denne gangen ble det to Ellioteere som vant hver sin autograf. 
  • Ingen av dem har vært på konsert hvor Isac har sunget.
  • Begge drømmer om å møte han og hadde nettopp hørt på en av sangene hans da de kommenterte.
  • Navnet på jentene er Lisbeth og Annabeth. Litt morsomt at navnene er så like. 

Gratulerer til dere begge. 

 

Jeg sender dere en mail som dere kan svare på 🙂

 

Klem Jennie

35 kommentarer
    1. Helt enig håper på og vinne men det er jo ikke så Viktig jeg hadde jo sjangse og det er jo bedre en ingen ting

    2. Gratulerer dere.
      Dere er sikkert store fans som meg.❤️
      Isac er en bra person og er veldig snill og har en fin personlighet.
      Isac jeg vil bare takk for så mye du har hjulpet meg og hjelper meg! 😘
      Sangen din New Way Home og deg har vert mye til
      hjelp for meg. Den har fått meg til å smile! Jeg har hatt det veldig
      tøft i det siste og du har hjulpet meg. Bestevenninna mi er syk og jeg er redd
      for at hun skal dø.😭 Men du og sangen din får meg til å smile.
      Jeg kan bare ikke få takket deg nok,tusen tusen takk!! 😘

    3. Elsker isac og deg jeg skulle melde meg på konkene men fikk ikke tid men jeg er glad på deg og vinterens vegner hilsen sofie (nesten samme navn <3) love you

    4. Gratulerer Lisbeth og Annabeth <3 Jennie: Vi har det samme design på bloggene våre 🙂 RMloVe03.blogg.no

    5. …JEG ER ANNABETH! JEG HAR IKKE GJORT NOE SPESIELT, BARE GRÅTT GLEDES TÅRER! DU ANER IKKE HVOR GLAD DU HAR GJORT MEG! DU ER PÅ MIN TOPP 5 FAN LISTE!! DU ER UNIIK, OG DU HAR GJORT MEG TIL EN AV DE LYKKLIGSTE JENTENE SOM LESER BLOGGEN DIN! OG DU, DU SKAL SENDE MEG MAIL! DU VET AT JEG EKSISTERER! TAAKK EN MILION GANGER!!!!

    6. Jeg sier gratulerer til jentene som vant:)
      Jeg skulle gjerne ha vunnet men sånn gikk det ikke denne gangen…
      Jeg håpet bare så utrolig mye på å vinne fordi jeg elsker han av hele mitt hjerte♥
      Men men sånn går det når man ikke har nokk hell å lykke:(
      Digger bloggen din.

    7. Jenniesofie du er best ønsket jeg fikk den aaaasa :'(:'(:'(:'( men den gir ingen mening det er bate en autograf

    8. Jeg er Lisbeth. Jeg ble utrolig glad da jeg vant. Jeg hadde jo like stor sjans som alle de andre til å vinne. Jeg er en kjempe stor fan av Isac Elliot. Jeg vil takke til alle som har gratulert. Og til dei som ikke vant så må dei ikke tro at dei aldri kommer til å vinne, fordi YOUR DREAM CAMES TRUE!

    9. Hvem er den jenta med lyst hår til venstre på bildet?
      Du har en super blogg, og du fortjener virkelig å høre det minst en million ganger om dagen❤️

    10. Heldige 😊 jeg var på konserten etter og ha mast i 5 dager men slo beinet så Hardt at jeg ikke fikk sett ferdig 1 sang 😭 jeg elsker han 😭

    11. hei du har en fin blogg!!! kunne du tenkt deg å ta en titt innom hobby bloggen til meg å venninen min hadde satt stor pris på det. håper du blir innspirert.
      klem

    12. Du er så fin blogger!! Ser opp til deg!! Jeg å venninnen min har en hobby blogg. Hadde satt utrolig stor pris på om du gikk in på den!! Du er nydelig
      Bloggen heter lagnoe.blogg.no
      Klem fra Hannah og Elisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg