Masse fint

Etter at jeg la ut noen antrekk på bloggen på fredag fikk jeg spørsmål om jeg kunne lage noen inspirasjonsbilder med klær jeg syns er fine. Jeg titter egentlig ikke noe særlig på merker når jeg kjøper klær og i klesskapet mitt er det en lett blanding av klær i fra Bik Bok, Wow, Cubus, Superdry, Gina, H&M og enda flere. 

Da jeg intervjuet Isac ga jeg han en hettejakke i fra Superdry og da jeg var i butikken så jeg veldig mye fint til både gutter og jenter. Jeg gikk inn på nettsiden deres for å sjekke ut vår/sommerkolleksjonen, så mye fint. Lagde 4 collager i programmet Picmonkey 🙂

Oransj er kult, jakken jeg ga Isac fra Superdry hadde oransj logo 🙂

Knall rosa + denim = LOVE IT <3

Ååååå, vil ha sol og sommer nå. 

Flere som gleder seg til sol og sommer?

Kanskje noen av dere som reiser til syden i påsken også? 

 

Nå kommer snart Tuva til meg og skal overnatte, vi har nemlig skolefri i morgen 🙂

Klem Jennie


 

 

42 kommentarer
    1. Ååååå gleder meg til sommern! ❤️😍🍭 Hvorfor har dere fri i morgen? 🍭 Dere er sykt heldige!😘💙 Kos dere masse med overnatting! Klem❤️

    2. Heldig som har skolefri😩 Jeg har just hatt vinterferie og skal på skolen imorra.. Kos dere💞 btw, sykt kule ting du fant på superdry💟😍

    3. Mye fint !🙊💋 jeg har laget en fanside til deg på instagram som heter @_jenniesofie_fanpage ❤️ Å lurer på om du kan hjelpe meg å få flere følgere (shoothout ,følg meg o.l). Heter @stinelovas på min orginale bruker

    4. Ja jeg gleder meg veldig til sommeren, for jeg skal til Afrika! Det blir så gøy når vi skal på safari! Har du vært i Afrika?

    5. Så fine ting😍😍 dere er heldige som har skolefri❤️ Jeg lurer på hvor du har kjøpt den buksa du har på deg i innleget med de nye kule tingene du har fptt??????💋💖💕 og jeg har super lyst på alle de nye tingene du har kjøpt de var nydelige😱😱😱😱👍❤️😍😘💖💕💋💗🎀🌸💙💜🌸😬

    6. Hei Jennie <3
      Jeg gleder meg også til sommeren, har vært vinter for lenge nå..... Veldig mye fint her, likte spesielt godt den andre collegen, men alle var fine da. Jeg ville bare si at jeg er skikkelig stor fan av deg, du er sykt pen, smart og du skriver veldig bra ! Jeg må innrømme at jeg er litt småsjalu på deg for at du fikk møte Isac, at du er med i Jenter, at du har så bra blogg og at du er så sykt pen ! Ikke bry deg om negative kommentarer, de er bare sjalu ! Hater's gonna hate, hva kan man gjøre? Jeg skal til Oslo nå i slutten av Mars og lurte bare på, for hvis det er mulig så har du vært mitt idol kjempe lenge og det hadde vært kjempekult å møte deg, pluss de jeg skal bo hos bor i nærheten av Nesodden. Så du får mailen min og så hadde jeg satt sykt mye pris på om du kontaktet meg fordi jeg er så sykt fan ! Men skjønner altså hvis du har andre ting å gjøre..... Uansett håper jeg du får det moro på overnatting, du som er så heldig og har skolefri i morgen. Have Fun !
      Klem fra din store fan 😉

    7. Åh gleder meg til sommer og sol!:D Skal til Mallorca ett etter påskeferien 🙂 Gleder meg.
      Du er sykt flink til å lage colleger!<3 Kos dere 🙂

    8. Du har en kjempe fin blogg og stå på du gjør en fin jobb vis du har tid kan du også titte litt min blogg nijatorfashion.blogg.no og insta brukeren våres nijator_fashion og håper du liker den klem fra oss❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    9. Ja, jeg gleder meg helt sykt til d blir ordentlig varmt! Jeg skal ikke til syden, eller det kalles kanskje det. Men ivertfall så skal jeg til USA!!! Denne påskeferien blir sikkert den bete noen sinne!😱😭♥👋
      Collagene var utrolig fin💕
      Hilsen June♥

    10. Haha, høres kanskje litt dumt ut å spørre om, men jeg får ikke til å lage mer enn 3 bilder i collagene. Det er jo tre som er standar og hvordan får jeg flere bider?:D Håper på svar.
      PS: elsker bloggen din<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg