Outfits

Hei

Reklamelinker i innlegget

Endelig er helgen her 🙂 Til uken er det også meldt sol og jeg gleder meg til å ta i bruk litt vårlige klær. Dagen jeg var i byen og møtte Isac kjøpte jeg meg en jakke og topp på salg hos Vero Moda. I går fikk jeg pakke i posten med tre gensere og en T-shirt i fra nettsiden Sheinside.com. Den nettsiden har utrolig mye fint. Mye er i One Size, men syns alt passet bra. T-skjorta var litt i største laget, men det fikset jeg lett med litt DIY 😀 Til bildene lagde jeg knute på den og brettet opp armene.

 

Favorittgenseren er Enjoy your life, som du finner HER

London-genser med blomstrete armer, som du finner HER

Galaxy- genser som du finner HER

Barman  T-skjorte, som du finner HER  

 

I dag kom Embla til meg etter håndballtreninga og hun skal overnatte. Hun var så snill å ta bilder av meg til bloggen. Det har regnet her jeg bor i evigheter, så blitt dårlig med fotografering ute. Har faktisk planer om å få tatt nye headerbilder en dag om ikke så ALT for lenge også. 

Nå skal vi stappe i oss masse chips og annen godis, se på TV og kose oss.


Kom forrsten akkurat på at jeg trenger vårsko……. :-O

Har du forslag til noen kule vårsko?

Klem Jennie

83 kommentarer
    1. Toms, converse kan man bruke men de funker ikke så godt når det er vått💗
      Ikke får å mase men jeg lurte på når svar på spørsmålrunden kommer ?

    2. Det har akkurat kommet ut en vårsesongen med nye Nike <3 AMBEFALER de.
      Eller så har jeg akkurat kjøpt meg de nyeste adidas, som man kan få i fargene neon-gul og lyse lilla. Super fine! + at slåen er super mjuke og det er en garanti på til 2018!! 😍 ambefales fra meg 🙂

    3. Superfine gensere:D Og selvfølgelige SUPERFINE jenter 😉 Jeg liker alt fra converse til joggesko jeg, bare ikke store vintersko er alt greit for meg… men det må jo være fine sko da <3 Kos dere søtinger :*

    4. Hei:) det finnes skikkelig mange kule vans på Log in. Jeg ønsker meg svarte vans:O skikkelig kule klær!

    5. Pene deg <3 Kanskje noen kule støvletter? 😉 F.eks noen lysebrune støvletter med litt "blingblæng" på?

    6. Converse😍 De er utrolig kule!💖✨
      Kunne ønske jeg var din BFF😥😥❤️❤️ Jeg digger deg!👍 Det hadde vært så utrolig kult om du kunne følge meg på IG🙏💕 @kamilla_elliot

    7. Jeg synes Toms er helt utrolig fine! Converse også, men de kan fort bli litt klamme på varmere dager🙈 synes Toms er superkule😂😄♥
      Hilsen June♥

    8. Hei!
      Nå som Embla er på besøk, tror du du kanskje kan ha en video sammen med henne??
      Når egentlig kommer del 2 på spørsemålsrunden? (Ikke for å mase!!)
      Jeg har forresten faktisk laget noen headere til deg, kanskje ikke de beste, men vil vise deg noen! Kan jeg sende noen av de på Mail? (De beste og fineste)

    9. 💫💫💫💫💫💫💫💫Super fine gensre og super fin t-skjorte❤️Du kledde alt kjempe godt👸
      Er en stor fan😘 jeg leser hvert eneste blogginnlegg og blir med på alle konkurransene dine som f.e.k.s isac Elliot autograf konken😍når jeg leser bloggen din så blir jeg så glad for du skriver alltid så hyggelige ting. Jeg håper du og embla får det kjempe fint på overnattingen og at dere koser dere masse👌du er forbilde mitt og jeg kunne ikke tenke meg å ha noen andre en deg som mitt forbildet🙌 jeg vet at det er noen som skriver hat kommentarer men de er bare misunnelige det skjønner jo alle og uansett hvor mange som skriver hat kommentarer så er du deg selv og det beundrer jeg deg for❤️ Jeg håper du alltid vil være like sterk som du er😗følger deg også på instagram der heter jeg kristin_thoren👍 vi har den samme hobbyen nemlig håndball jeg spiller på flint hvilket lag spiller du på?⚽️Jeg beundrer deg for så utroooolig mye du er en så pen,snill,hjelpsom,hyggelig jente som er en veldig god skuespiller😊 noen ganger skulle jeg ønske at jeg var deg😉vi pleier vanlig vis ikke å kjøpe vg men når jeg så deg på forsiden spurte jeg mamma om hun kunne kjøpe den til meg å det gjorde hun📖😱hvis du leser dette vil jeg at du skal vite at dette er noe jeg har hatt lyst til og skrive til deg lenge og at alt jeg har sagt eller skrevet da😂 har kommet rett fra hjertet😚❤️💫💫💫💫💫💫💫💫

    10. Kjøp converse!!! Verdens fineste sko + utrolig behagelige å gå i! Utrolig fine gensere og t-shirt! Kos dere! Vi bare må skype snart! Klem

    11. Selv liker jeg converse,men hvis man har hvite converse blir de UTROLIG møkkete….
      Eller så passer Toms og andre tøysko ❤️

    12. Jeg syntes at noe som converse, skatesko eller Nike free sko hadde passet deg supert.
      Men det er jo selvfølgelig opp til deg selv💗💕

    13. jeg lurte hvor my det koster med frakt? jenni sofie siden jeg har lyst på noe der på den siden kan du plis svare meg da hadde jeg ble kjempe glad:)

    14. jeg hadde sent en kommetar på dette bilde men finner deg ikke så eg spør på nytt. Hvor mye koster et med frakt? og er de klærene store i størelsen????????
      jennie sofie kan du vær så snill svare da hadde jeg blitt kjempe glad

    15. Eøhå Nike Toms converse 💙💙 vis jeg kommer på mer så skal jeg skrive💙💞🐷💎 Forsett med det du gjør for du gjør en god jobb💙 synes jeg da🐷💎

    16. Hei! Jeg synes du har en super kul stil! Ikke bare fordi du er kjent, men jeg liker sånne klær selv. Så jeg lurte på om du kanskje kunne ta noen fine bilder av deg med toppene og skrive en link hvor du finner det?❤️

    17. Hei Jennie!:) Elsker genserne! Men jeg lurte på om man måtte ha en bruker på den nettsiden for å kjøpe noe? Klem Mia<3

    18. hei jennie
      eg heiter jenny og eg har blogg og (mussikelskeren.blogg.no) og då lurer eg på 3 ting
      er det altig gratis på .blogg.no bloggene og korleis du har fått det til so fint på bloggen din??
      og so lurer eg på korleis du får so mange lesere??
      håper på svar sjekk ut bloggen min xoxoxoxoxoxoxox jenny

    19. Det frister veldig å kjøpe den ene toppen!😍Super kul💕Men er det dyrt med frakt?? Værsåsnill å svar❤️

    20. hei jennie sofie jeg er den stor fan av deg.jeg har lyst og måte deg men bor i bergen.du er søt kul,sykt fine klær osv……. jeg håper jeg kan se deg en gang og få auto og ta bilde med deg . det er min store drøm og møte deg akuratt nå så har jeg lyst og bo i oslo. du er kjempe god skuespiller du er best på jenter synes jeg.JEG VIL MØTE DEG <3<3 når jeg skal til oslo en gang skal jeg møte deg. DU ER BEST <3:)KAN DU PLIS SVAR MEG<3<3<3 JENNIE SOFIE ER BEST FOLKENS<3<3<3<3

    21. JEG ELSKER DEG.ønsket at jeg kunne møte deg men bor i bergen DU ER BEST<3<3<3<3
      Et spørsmål hvilken størelse har i genseren og t-skjoten på bilde???????

    22. Hvor er buksa fra😘❤️ plis svar den var kjempe fin jeg vil også ha en sån en bukse❤️ Og genserene og t-skjorta var også drit fine👊💖💕
      Jeg har noen tips til vårsko: toms, lave coverse og vans

    23. Toms, converse og ed hardysko er veldig fine til vår – og sommerbruk❤️
      Nike joggesko i fine farger er jo alltid kult☺️

    24. Hvor lang tid tok det før klærne kom ??
      Hadde blitt utrolig glad og du svarte, for jeg han kanskje tenkt til og bestille😘

    25. Er det fri frakt eller, jennie? kan du lage et innlegg om sheinside? pliiiiis? jg kan ikke se komentarer. pc skal kastes imorra?

    26. Hei jeg synes at du er den beste og peneste i verden. vis du ikke har kjæreste så burde du få en.du er forbilde mitt jeg har sett alle episodene av jenter og jeg synes at du har en kul stil.det sier er at du er en utrolig jente og jeg har så lyst til å møtte deg. Vis du svarer på dette så blir jeg utrolig glad. Jeg er fan av deg Og isac Elliot. PS: hvor er du nå??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg