Behind the scene

Hei

Jeg fikk spørsmål om å legge ut bilder fra “behind the scene” da vi intervjuet Isac. Jeg kommer ikke til å legge ut mange bilder, det er bilder jeg fikk tatt for meg selv for å ta vare på dette minnet. Noen bilder kan jeg alikevel dele så dere får inntrykk av hvordan det var. 

Som jeg skrev tidligere kommer intervjuet Kirsti gjorde med Isac til å bli publisert i Juliabladet nr 6. Kirsti intervjuet også meg kort om hvordan jeg hadde det denne dagen etter at vi hadde intervjuet han. Jeg er spent på å lese det også. 

 Etter Intervjuet hadde vi en morsom fotoshoot på balkongen. Det er der bildene av Isac og meg i sammen er tatt også. VI lo og hadde det veldig gøy. Høydepunktet var da Isac skremte meg for noe jeg liker veldig godt med han er at han tør å være tullete og rar han også. 

I STUEN

KIRSTI OG MEG 

 

Nå skal jeg snart bake fastelavensboller til i morgen. Da er det også håndballkamp som jeg gleder meg til.

Skal du bake til i morgen?

Klem Jennie

 

47 kommentarer
    1. Du var virkelig utrolig heldig som fikk lov til å være med å intervjue han! 🙂 Ååå, så koselig at Kristi intervjuet deg etterpå også! Det å se deg så glad som du var der, det får meg til å bli glad! Det er så koselig å se andre glade! 😀 Det er godt å ha personer her i verden som tør å være rare og tullete, for hvordan hadde verden blitt uten det? 🙂 Haha, du har vel fått meg deg at noen tok skoen hans i dag når han hadde konsert, fordi han mistet den? Hehe…. 😛 Som du sa så tror jeg disse bildene betyr utrolig mye for deg! Ååå, Isac virket jo utrolig blid på bildene også, haha :’D Uansett du hadde nok en utrolig fin dag! :)) Stuen på hotellrommet hans var ganske kult :O Og enda kulere ble det da dere kom inn hehehe 😛 😀 Stor klem fra meg <3 Gleder meg masse til neste innlegg du kommer til å legge ut på bloggen! 🙂 Nei, jeg skal nok ikke bake noen boller til i morgen, men jeg kan jo håpe på at mormor gjør det hahah 😛 🙂 Ha en fortsatt strålende helg! Du er en superherlig person! 😉

    2. hei Jennie Sofie kan vi bli blogg venner pliiiis<3 du er den peneste i universet og mye pener en alle stjernene og alt her på jord, kan vi bli venner pliiii<3<3 en uendelig glad i deg<3

    3. hei Jennie Sofie kan vi bli blogg venner pliiiiis jeg blir så glad om du svarer meg du er den peneste i hele verden av alle Kjendisene og alle ting som finnes her i verden du er bare en helt utrolig pen jente har aldri sett så pen jente som deg jeg lover med hele mitt hjerte KJEMPE glad I DEG<3 håper du kan svare på denne meldingen<3<3

    4. Hei Jennie Sofie, så fine bilder det blei! Lykke til på håndballkampen da. Håper laget ditt vinner 👍

    5. Ja det skal jeg:) men valkte de deg Frodi du er en veldig bra blogger? Og Åsen fikk Kirsti hvite om deg?

    6. Jepp,baking blir det!
      Jeg har et spørsmål….ble du litt forelska etter du fikk møte han??

    7. Ååå så heldig du er som har fått møte isac. Skulle ønske jeg også hadde fått den muligheten🙏
      Men et spørsmål hvorfor får du så mye hat du har jo ingen grunn for å få hat du er jo helt nydelig det er ingen som har noen grunn for å gi deg hat. Bare fordi du har møtt isac Elliot og har intervjuet han og har hengt med han på en måtte. Men uansett så fortjener du ikke hat jeg vet du går gjennom utrolig mye hat uansett f.e.k.s at du kaller deg elloteer osv men du skal ikke få noe dritt fra andre for det du er nydelig og en utrolig gledes spreder.veldig mange ser opp til deg og jeg er en av dem på bloggen din lærer jeg så mye til og med når jeg har noen vonde dager så jeg vil takke deg veldig for alt du har gjort du er veldig godt forbilde for veldig mange ☺ ikke bry deg noe om de haterne der ute de er bare veldig misunnelige på deg og din nydelig personlighet ☺ så bare stå på stay strong 👊 jeg vet du vil klare det ☺

    8. Så heldig du var som fikk intervjue han så lenge da! Kan du fortelle litt om hvorfor det ble akkurat deg som ble valgt ut til å intervjue Isac med Julia? Jeg fikk selv intervjue Isac hos P5, etter deg. Det var bare det at jeg hadde overraskeleses intervju, så klarte ikke å si noen ting nesten, hehe. Ser ut som du koste deg masse og at det gikk supert med intervjuet ditt!
      Jeg skal ikke bake til i morgen, nei.
      Men må bare si at dere er så søte og morsomme sammen på bildene dine <3

    9. Du er så heldig du Jennie Sofie som fikk møte Isac❤️ LoveU❤️ Ja har bakt fastelavensboller i dag👍❤️

    10. Du er så heldig du Jennie Sofie som fikk møte Isac❤️ LoveU❤️ Ja har bakt fastelavensboller i dag👍❤️ lykke til med kampen i morra dere vinner nok❤️

    11. hei tror du du kanskje kan sjekke bloggen min?? jeg begynnte og blogge pga deg<3 jeg vil prøve å bli like populær som deg men jeg får det ikke til:(
      jeg vet egentlig om vi skal være her eller om vi skal opp til farmor eller onkel, men det får vi se på:)
      håper du har tid til å se på bloggen min: http://www.emilielnarten.blogg.no

    12. Hvor på håndballbanen spiller du?
      Kan du legge ut video av rommet ditt?
      Kjempe kul blogg du har :)<3

    13. Jennie! Du er mega kul og et morsomt forbilde for meg! Jeg kan sitte en hel dag å bare beundre deg og bloggen din! jeg ser på videoene dine og innleggene dine hele tiden 😀 jeg følger deg på instagram og jeg synes det er flott at du svarer fansen. Jeg elsker alt du legger ut på både bloggen din og på instagram:) Jeg har 4 store drømmer: 1. Møte deg 2. bli venn med deg på skype/skype med deg 3.Få autografen din 4. At du følger meg på instagram 😀 Men ikke missforstå meg! jeg sier ikke dette bare for å smiske eller for å få flere følgere! Jeg mener virkelig at jeg E-L-SK-E-R deg!!!! du er så sinnsykt kul og søt og sikkert kjempe snill! Jeg synes at bloggen din er K-J-E-M-P-E fin! Jeg har mange spørsmål men jeg skal ikke plage deg med det nå 😉 Nie jeg fortsatt drømmer om er da jeg møtte deg på tusenfryd! 😀 Jeg var helt STARSTRUCKED! Jeg har spurt deg på instagram før om du husket det men det gjorde du ikke? men jeg kan godt fortelle deg hva som skjedde så kanskje det ringer en bjelle 😉 Vi møttes først i køen til speed monster. Der spurte venninen min om det var du som spilte Hedwig. da svarte du ja. Etter det så møttes vi IGJEN på super splash 😀 Der var det en gutt som hadde kjøpt Banan øredobber til dere 😉 Jeg husker at du sa: Se så snill han her er da! han har kjøpt disse her til oss:-D Men det er helt greit om du ikke husker meg helt klart? ;-D Men jeg vil bare spørre om en ting:) hvordan kan jeg sende fan brev? det har jeg lurt på en stund 😀 Jeg vet at denne komentaren er veldig lang, og at du kanskje synes det er irriterende t du må lese alt dette? så beklager det? men jeg bare beundrer deg så veldig veldig mye! 😀 Jeg håper at du får tid til å lese dette, men du må såklart ikke svare på det! Tuse takk for at du er deg! (foresten jeg har sett dansevideoen din til Ready or Not:-D den er kjempe kul og dere var flinke til å danse og slå hjul!) Hilsen Synne 🙂 (jeg heter foresten synne.bergh1 på skype? 😉 )

    14. Du er såååå heldig som har møtt Isac! <3 Jeg døde av misunnelse når jeg leste at du skulle møte han, hehe 😛 Men jeg håper du koste deg da!!:)

    15. Hei. Jeg lurer på om du skal ha sånn at vi kan vinne autografer fra isac Elliot ??❤️ Jeg leser bloggen din hver dag og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten deg. ❤️😊 å jeg synes du er veldig heldig som fikk møte isac Elliot.❤️😊 selv om jeg skulle ønske det var jeg som satt å intervjuet han , så er jeg likevel glad på din vegne😊❤️ Jeg elsker bloggen din ❤️ Hilsen me😊

    16. Ikke for å være frekk men jeg synes at det er litt dumt at bare for du har vært med i jenter og er popolær at du for lov til å møtte han jeg mener ikke noe slemt med det jeg ville bare si det

    17. Hei , du har en kjempe fin blogg leser det hele tiden og du er så heldig ❤️Er du en belieber eller bare Ellioteer og selenator?skulle ønske du svarer😄

    18. Thea: Møtet med Isac har da ingenting med serien JENTER å gjøre. Hva med de andre i JENTER da, de møtte ikke Isac. Jeg har kjent Kirsti i Juliabladet en god stund nå og dette er noe vi ville gjøre i sammen. Ville bare si det

    19. Takk for du svart viste ikke det men du er heldig som fikk møtte han sorry hvis jeg virket litt frekk men jeg mente det ikke jeg er en fan av deg gleder meg til konkuransen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg