Dagen med Isac

Hei

I dag var plutselig dagen her, dagen jeg skulle møte Isac. Jeg har egentlig vært ganske rolig hele uken, men da jeg satt i resepsjonen på hotellet og ventet og han kom inn, da kjente jeg en følelse i kroppen jeg aldri har kjent før. Veldig spent, varm, stresset og lykkelig. 

 

Jeg hadde forestilt meg at mange skulle intervjue han og at det skulle være på et slags kontor eller et presserom, jeg ble derfor veldig overrasket da jeg fant ut at vi skulle møte han på hans hotellrom. Han bodde selvsagt i en fantastisk suite og det var bare Kirsti og jeg som intervjuet han før han reiste fra hotellet igjen. 

 

Hele opplevelsen var helt uvirkelig. Han er så utrolig behagelig å være rundt. Rolig, snill, morsom og glad. Vi intervjuet han i sofaen i stuen og han serverte drikke og pappaen Fredi hilste oss velkommen. Intervjuet gikk superbra og jeg fikk svar på masse dere lurte på. Dette kommer ut senere etter at jeg har fått skrevet det og Juliabladet har fått sett på det 🙂

Utrolig koselig at han visste hvem jeg er og mitt største øyeblikk var fotograferingen på balkongen. Pluss at han skremte meg der ute da jeg tittet ned fra balkongen som var høyt oppe, akkurat min type humor, he he. 

 

Vi hadde en drøy halv time i sammen hvor han også fikk gave av meg. Jeg hadde med gave i fra meg og den lokale dyrebutikken på Nesodden. Det var noe til den nye valpen han skal få. Pluss at jeg fikset gave på Superdry til han. Ble så glad for at han likte gaven og han tok på jakken med en gang.

 

I dag legger jeg bare ut en skikkelig skrytecollage, men selvfølgelig er jeg glad.

Pluss som Isac sa på intervjuet : “Om man kaller seg ellioteer da er man ellioteer, man må ikke gjøre noe spesielt for å være det”  Jeg er ellioteer. Han er en fantastisk bra gutt som også synger utrolig bra. 

Så sa han at jeg  ikke måtte bry meg noe om hat, for om noen hater meg, så er de bare misunnelige <3 Han opplever jo selv hat han også. 

Jeg har flere bilder og legger ut noen i morgen. Vet at flere av dere møtte han i dag både ved TV 2 og utenfor hotellet. Jeg er kjempeglad på deres vegne. 

  

Skal du på en av hans konserter? Når og hvor ?

Jeg har dessverer ikke billetter

Om dere lurer på noe om intervjuet, kan dere også spørre i kommentarfeltet.

Klem Jennie

#isacelliot #elliotteer #intervju #vinterlyd #juliabladet 

208 kommentarer
    1. Åh,utrolig heldig du er Jenniw!
      Ble du litt forelska??Hadd vært fantastisk om dere hadde blitt sammen!

    2. ojj, ojj<333 jeiiiii er davv ( jeg er død) av massunnelsa (missunelse)!!!!<3333 du er sikkert i skyene, japp! HAR DU MED NOE???? TIL OSS?? SOM DU KAN HA KONKURRANSE OM? AUTOGRAF? MEEET AND GREEAT <33 :O ?? TELL US!!!<333 JA, JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MISSUNNELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333 DU HAR JO DET LIVET (sry, i veit det noe med alles liv men la meg være missunnelig nå dah people!!)

    3. Herregud så søte dere er sammen!😱😘 Og herregud så heldig du er!! Er selv elliotteer, men dere to er bare skapt for hverandre!😃 Er du forelska? Selv om dere bare har sett hverandre en gang for man vet jo aldri😊 Og han så veldig høy ut, er han det? Du er så heldig og du fortjener det❤️
      Klem❤️

    4. ååååå jeg er sååå misunnelig. Jeg hadde aldri vært så perfekt som deg. han liker deg sikkert veldig godt:(:) Skal på konserten i stavanger på tirsdag. Har plasser ved scenen.

    5. HAAAN ER SÅ KJEKK<33 HAN KYSSA DEG PÅ KINNET<3333 MER VIKITIG...DU KYSSA HAAN<3333 HVORDAN KLARER DU OG IKKE FRIKE? LIKSOM SKRIVE NOE SOM: JAJAJAJAJAJJA<33333 ? OY MY GOMEZ<3 (min måte, du vet omg....) I E SÅ GIRA!!!!!!!! SRY SRY SRY JENNIE MEN I E BARE SÅNN....DET E DET OG ISAC!!!!!!!!!!!!!!!!<3333 RING AMBULANSEN FORDI JEG BESVIMER SNART!

    6. Du er heldig, og jeg er glad på dine vegne:) Var syk idag så fikk sett på God Morgen Norge der han var<3

    7. Åå heldiggris jeg er glad på dine vegne Jennie Sofie<3Ja jeg skal på årets vinterlyd i Hafjell jeg vetike datoen ennå(har ikke bestemt den ennå)

    8. Du er så heldig!<3 Han virker utrolig snill, søt og morsom! Du fortjener det utrolig mye! Sa du at han visste hvem du var?

    9. Åååå…..
      Jeg har aldri møtt Isac, jeg vil møte han så veldig mye. Jeg er så missunnelig på deg. Han kysset deg, jeg vil få et kyss av han. Du er kjempe heldig, du bør være kjempe kjempe kjempe kjempe glad Jennie Sofie.

    10. Helige deg<3
      Ja jeg skal på konsert 8 Mars på Gjøvik gleder meg så synsykt mye!<3
      Håper du hadde en fin dag fina mi<3:)
      -Losi<3

    11. Skjerp deg Jennie.
      Du er ikke Ellioteer, og det tror jeg vi alle vet.
      Og det faktumet at du ikke lar noen negative kommentarer ligge ute på bloggen din, viser at du ikke tåler noe negativt. Du er sykt heldig at du fikk møte han, men du fortjener dt ikke.

    12. Wæææ, herregud kysset han deg på kinnet?! Så utrolig kult! 😀 Haha er ikke noe fan av han, men utrolig kult! Hadde dødd av nervøsitet om jeg skulle ha møtt ham!

    13. Du er veldig heldig!!❤️ jeg gleder meg kjempemasse til jeg ska i på konsert i Stavanger den 4 mars!!!!! Du er så utrolig heldig som har fått møtt ham i egen person!!❤️❤️😍😍

    14. Hvor mange av komentarene fra bloggen din fikk du svart på? <3 Du fortjener såå mye å møte Isac! Gleder meg helt syykt til juliabladet mitt kommer i posten nå!!! Kommer det i neste nummer?

    15. Ja jeg bor på Raufoss som r 10 min fra Gjøvik der det er vinterlyd den 8 mars😍 ps: det er gratis Jennie. Du trenger ikke billetter

    16. Jeg skal på konserten i trondheim💪 jeg bor i trondheim å da den er 11mars💓 ps: elsker deg og isac elliot😘 du har en super blogg jennie💎

    17. Ååå så søte bilder av dere!!♥♥ jeg trur han skal ha gratis konsert snart i stavanger og vis det er gratis så skal jeg selfølgelig på konserten!!!!:*♥♥ det er bra at du kose deg sammen med han♡♡ jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig men jeg er også glad på dine vegne♡♡♥ jeg lurer på en ting: snakket du engelsk med han??:*♥♡♡ så kult at han tok på seg genseren han fikk med en gang♥♥ klem amanda♥♥♥♥

    18. Jeg skal til Trondheim i lag med bestevenninna mi på konserten om 12 dager!!!😍😍😍💕💕💕 wæææææææ😱😱😱😱😱😱😍😍😍 spurte du han om spørsmålene og hilste fra meg? ☺️ Jeg blir ikke sur hvis du ikke gjorde det , men har bare lyst å vite om du gjorde det eller ikke😘😊💎

    19. Nei eg har ikkje beretter ,eg har prøvd å få tak i Bergen men blei utsolgte veldig kjapt.
      Eg er stor fan av både deg og Isac ,og eg er ein stor Ellioteer.
      Helsing Helene

    20. Eg e så glad på dine vegne❤️ er ikke så stor fan av han, men han virker jo veldig hyggelig😃dette fortjente du❤️

    21. Du er sykt heldig!! Hadde død hvis det hadde vert meg!!Misunner deg:) men du fortjener det<3 Elioteer forever!<3

    22. Så gøy det må ha vært😊misunner deg veldig 😡jeg vil se ham😡uansett
      Du er jo verdens lykkeligste jente👌😊Det er opplevelse du aldrig vil glemme skulle ønske jeg var skuespiller og fått møte isac Elliot hilsen emma @emmafaktisk

    23. Du er så heldig! Du fortjener det virkelig! Synd at du ikke skal på konserten hans:( Du kunn gjerne vært med meg, haha! Jeg skal i Stavanger den 4. Mars! Gleder meg sykt!!!!! Har aldri sett han. Så dette blir helt utrolig! Jeg skal til London i morgen og skal være der til 3. Mars… Dagen etter er det konsert!

    24. Du er så heldig! Men du fortjener det også. Hvor lenge hva dere på hotellrommet hans? Og tror du At du kommer til og møte han igjen? Stor klem❤️❤️

    25. Så kult! Jeg og en venninne har også intervjuet ham. Vi gjorde det i går. Det var kjempe gøy. Håper du også synes det var kjempe gøy å intervjue ham. Fine bilder av dere! Han var jo kjempe snill og morsom. Synes ikke du?

    26. Kjenpe glad for du fikk møte han jeg er ikke selv en kjempe stor elliotter men bli mer og ner for hver dag dere hadde passa godt sammen er så spent på svara ❤️

    27. Såååå Heldig!!!!! ÅÅÅÅÅÅ jeg er skikkelig misunnelig!!! ; (
      Håper dere har hatt en super duper fin dag sammen!♥

    28. Du er sinnsykt helig!!! Ja jeg skal på konsert i Bergen på søndag!!😄 å jeg gleder meg utrolig mye!!!😄hva sa egentlig dei som går i klassen siden du er så kjent? Foresten jeg er like gammel som dei!!!! Du er utrolig kul og det hadde hvert urolig hyggelig viss du svarte!😜

    29. Dere kunne vært sammen jo. Så søte sammen. Er så glad du fikk gjort noe du ville og at du hardnet det bra

    30. Åå herregud 😱 jeg er drit stor fan.. Ellioter ❤️ Er så missunelig, begyntte nesten å gråte når jeg leste hvo snill han var med deg og når jeg så bildene ❤️ Elsker han 😍😍😍😍💕

    31. Åh, så utrolig heldig du er, Jennie. Misunner deg sykt. Jeg får aldri sett han, bor i Halden så..😞 håper du hadde det utrolig gøy❤️
      Klem💕

    32. Hilsen ellioteer fan 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 sier:

      Sa han noe om konserten

    33. Jeg er en stor fan av begge to.men jeg lurte på om du vet når neste konsert er?❤️Har møtt deg før❤️På kino. Og jeg har sykt lyst til å møte deg igjen🎀👭👍💟.

    34. Så utrooliiii heldig!!
      Skal på konsert med han om tre dager, gleder med noe enormt. Hadde han myke kinn, og luktet han godt?:)

    35. ÅÅ!! Dere er såå søte sammen!! Du og Isac Elliot er forbildene mine♥ Men nå til noe mer alvorlig: Jeg har blitt mobbet i seks år,og noen sier at det bare kalles erting, men jeg stoler ikke på noen og det er så vanskelig å beskrive det. Hva skal jeg gjøre?

    36. Du er heldig❤️du kan møte han i hafjell i påske ferien.
      Det skal kanskje jeg. Jeg er stor fan av begge to👭🎀👍💟
      Du burde være en av hoved personene i jenter.💟👍🎀👭kunne ønske jeg
      var like pen som deg👍

    37. Det går ikke ann å hate deg😊du er pen😊jeg er stor fan av dere begge.
      Du kan møte usac i påske ferien.👍jeg lurte på om når den neste konserten hans er😘,og om han kan norsk?får hvis ikke så må jeg lese mye😂

    38. Dere passa i lag og såg søte ut sammen:*Eg er fan av Isac. Om du fekk mobil nummeret hans? I såfall er du sykt heldig.Var faren hyggelig da? Skulle ønske eg kunne være deg som fekk kyss på kinnet og kyssa han på kinnet. Men eg skulle også ønska eg hadde billetter til Isac Elliot konsert.

    39. Eg skal på konsert i bergen ♥️
      Men eg er syk nå så det kan vere eg ikke kan😭😭♥️♥️
      Spørsmål: liker du isac som kjæreste asså♥️ De såg ut som dere likte hverandre også! Du er skikkelig heldig som fekk kysse han ♥️♥️🙈🙈 hahah♥️

    40. Å fy søren du er heldig😍😍 Men jeg må si noe fakta her: du og Isac passer sykt godt sammen, dere burde bli sammen!!!❤❤
      Skal på konserten i Stavanger😄😄

    41. Ååå du er så heldig!! Du fortjener virkelig dette og han virker som en super snill, koselig og morsom gutt! Men skrev du at han visste hvem du var før du kom? Klem ♥

    42. Dyveke: Nå er det ikke jeg som alltid går gjennom kommentarene mine først. Det har seg slik at jeg har foresatte som tar en del ansvar på det området. Men når jeg går igjennom oplever jeg egentlig ikke noe særlig negativt på blogg.

    43. kan vi bli blogg venner plizz hadde blitt så glad at jeg nesten døde pliiiiiiiiis <3<3<3<3<3<3<3<3

    44. kan vi bli bloggvenner hadde blitt så uendelig glad og jeg er såååå glad i deg at du aner ikke så jeg håper vi kan bli blogg venner<3<3<3<3<3<3

    45. Du er så utrolig heldig! Håper at du kosa deg, så ihvertfall koselig ut ♥Gleder meg til å lese mer :))

    46. ååå du er så heldig!
      skjønner ikke hvorfor folk gidder å hate på deg.. det er bare et annet tegn på sjalusi;) og det at du ikke fortjener dette er bare tull, fordi du fortjener dette like mye som alle andre ellioteers, så de som sier at du ikke fortjener dette burde ta hodet sitt opp fra dass og åpne opp øynene:)
      er så glad på dine vegne, hadde jeg vært deg hadde jeg gnidd det i trynet på andre folk haha

    47. Hei Jennie! Du er utrolig heldig, men nå skal jeg ikke snakke om hvor misunnelig jeg er😂 Ble du forelska?
      For dere er et helt perfekt par og jeg er sikker på at han syntes du var snill , pen og morsom!
      Håper du koste deg! Klem❤️

    48. Har et spørsmål til deg Jennie. Hvis du har vært elliotter lenge, er det ikke helt utrolig å oppleve at du har kryssa han på kinnet?! Eller at han har kyssa deg?!? Jeg skjønner at han liker en så pen og snill jente som deg, og om kansje noen år, eller om en liten stund tror jeg at DU kommer til å bli kjæresten hans! For han liker jo norske jenter… Vel, jeg har IKKE sjans på ham i det hele tatt! For jeg føler, og har alltid følt meg stygg, og jeg misunner deg så veldig! Vel, ikke noe mer å si da tror jeg.

    49. Så heldig du er❤️Var det spennende
      Og kunne spørre han om masse
      Spørsmål?<3 Syntes han du var søt?
      Hehe:) Klem

    50. Først må jeg bare si du er så heldig♥Jeg er så glad på dine vegne.
      Det er vinterlyd turn’en i Drammen 10. Mars kl. 17:00.(Jeg skal på vinterlyd turn’en.)
      Du er kjempe heldig♥♥♥♥♥♥♥

    51. Jeg skal på konsert 4. mars i Stavanger. Stavanger konserthus gleder kjempe mye. Da jeg så han på TV satt jeg i sofan og grein

    52. Jeg er glad på dine vegner ❤️💕! Som svar på din forrige kommentar hvis du synes due r ellioteer er du vel en ellioteer❤️

    53. Dere passer kjempe bra sammen!😍
      Hva følte du når han kysset deg på kinnet?(glad,Flau?)
      Du er SÅ heldig❤️💗
      Jeg skal på begge konsertene i Drammen og Oslo..😀😊😘

    54. DU ER SÅ HELDIG!!💗 Glad på dine vegne💗 Håper du hadde en fantastisk dag💗 Jeg skal på konserten i Drammen 9.mars💕 Elsker deg💗

    55. Jeg skal i Stavanger, på tirsdag😍 gleder meg sykt! Du er veldig heldig som fikk møte ham og kysse ham, og få et kyss til og med, haha😍 Veldig sjalu på deg😂😭💕

    56. Jeg skal på konserten hans i Drammen 9. Mars!! Gleder meg syykt!!
      Og jeg bare lurer, men kan du si hvilket hotell han er på? Pliis!

    57. Ååååå heldig…..Jeg kjente at jeg ble så glad på ditt vegne når jeg leste dette og så på bildene. Plukket Julia deg ut eller hvordan fikk du intervjue han?? Å siden han vet hvem du er…han følger deg på instagram og han kysset deg…ble ikke du litt ekstra ellioter nå? (LOVE IS IN THE AIR 😉 ) ååå du er så heldig altså. Alle som hadde intervjuet han og tatt bildet med han og blitt kysset av han, de hadde garantert blitt forelska ellioter eller ei…Du så ganske glad ut på de bildene (tenk å møte en kjendis liksom) åå jeg klarer nesten ikke tenke på det engang…åå jeg er så GLAD på dine vegne!!! OMG DU MØTTE HAN. HAN KYSSET DEG!!! Åå herregud går ikke ann å beskrive♥♥♥!!!!

    58. Jeg skal på konserten i Bergen💕 jeg skal på konsertene som er på lørdag og søndag! Gleder meg sykt!❤️

    59. Hei
      Hvilket språk snakket dere sammen?
      Hvor høy er han?
      Er utrolig misunnelig
      Kos deg videre i livet
      Du er mitt forbilde

    60. Drit heldig. Skal i Tromsø 🙂 Jeg digger musikken hans, og tekstene , og ja.
      hvordan var det å få det kysset fra han, på kinnet?

    61. Så spennende at du fikk møte ham, det var sikkert veldig kjekt og det er fint med noen hverdags gleder i livet!
      Men jeg må få sagt en ting. Er man misunnelig, så er man misunnelig. Hvis man hater en person, så hater man en person. Noen av leserne dine er nok misunnelige og sinte fordi du fikk møte ham og ikke dem selv. Men misunnelig og hat, de to ordene betyr ikke det samme.
      Jeg kan f.eks hate en fordi den personen mobber en annen, skal jeg være misunnelig da? Det gir dessverre ingen mening.
      Btw: Du kan gjerne ignorere drittkommentarer og sånn og det er jo likesågreit, men det er uheldigvis slik noen ellioteer’s reagerer når dem selv ikke får møte ham.
      Ha en god helg!

    62. Jeg skal på konsert i Stavanger på Tirsdag 💕 Super gla på dine vegne, selv om jeg skulle ønsket det var meg 💕😊 Haha 💕

    63. Ååhhh jeg blir så utrolig glad når jeg ser på bildene av deg og Isac!! Aner ikke hvorfor, jeg er vel bare veldig glad på dine vegne:D Jeg syns du virkelig fortjente dette Jennie Sofie<3 dere passet også utrolig bra sammen! Dere burde bli kjærester jo, haha! Nawww, herregud dere var så søte<3<3 er ikke ellioteer selv, men ble en smule misunnelig, ha ha. Du fortjente det uansett mer enn noen andre!

    64. Ååååå,jeg er så sur!! Fordi du fikk møte Isac og intervjue han 😭😭😭
      Men super gla på dine vegne💖
      Jeg er selv en ellioter 😍

    65. Marte: Hat og misunnelse er ikke det samme nei, det vet jeg. Men når de ikke har noen grunn til å hate meg, da tenker jeg det. Hvordan kanman hate en person man ikke kjenner. Personlig hater jeg ingen.

    66. Dere passer veldig bra sammen ❤️ Skal på konsert 11.mars i Trondheim 💋🙊bare11 dager til 🐵 gleder meg syykt 👍 plis svar

    67. Hei jei er ny her på blogg så trenger meg litt hjelp💗 kan noen forklare mei hjordan du får sånn: add meg, om meg, instagram og kontakt å sånn under bildet på forsiden?😚😚 vil hjerne vite det❤️

    68. Så heldig du er . Det misunner jeg deg litt men også syntes jeg du fortjener det.
      Du virker som en kjempe herlig jente og ingen har rett til å skrive stygge ting om andre bare fordi de er misunnelige eller noe sånt.

    69. Jeg skal på Isac Elliot konsert i Trondheim, 11 Mars. <3
      Gleder meg sykt!!
      Du er så sykt heldig som fikk kyss på kinnet!
      Skulle ønske jeg fikk et kyss på kinnet av han..

    70. Jeg skal på konsert i Kristiansand. Kl 17:00
      Og jeg er stor fan av deg. Du er drit fin,søt,kul. 💙👍💋

    71. Ååå så heldig du er♥Ja sant ikke bry deg om det folk skriver til deg som er stygt.
      Dere er kjempe søte sammen♡♥♡

    72. Du er sykt heldig!!! Jeg misunner deg så masse… Ikke bare på grun av Isaac, men også på grunn av utsende, klær og modigheten!! Men jeg syntes du fortjente det ettersom at du er flink på det du gjør på bloggen din😊😊 Du er mitt største idol! Du er helt fantastisk!😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg