Vinner og vinter

Hei

I dag har jeg både gått på langrenn og vært i slalombakken med lillesøster. Har også fått en fantastisk nyhet, men den er foreløpig helt hysj hysj. Når jeg kan si noe mer, så forteller jeg det på bloggen. Oma har også kommet i fra Østerrike, dagen kunne ikke vært bedre <3 <3 <3 

 

Vinneren av Tangle Teezer og øredobber er en som svarte alt riktig på konkurransen. En som gadd å lese hele blogginnlegget og ikke bare “se på bilder”. Jeg opplever nemlig at mange spør meg om ting i kommentarfeltet som man finner svar på i selve innlegget. Tenkte derfor å ha en konkurranse for å vise dere hva jeg mener. Mange har jo bare skrevet navnet på en gul eller rød frukt, andre har fått med seg litt mer. Men en som heter Selin er vinneren og hun hadde alt riktig. Det var veldig mange andre som også svarte riktig etterhvert, men Selin var rask og denne gangen trakk random.org ut nummer 1, og Selin var faktisk første som svarte alt riktig.

 

Her er altså fasiten. Jeg har visket ut Ip-adresse og mailadresse.


 

Vinneren er kontaktet på mail, gratulerer <3 

 

I dag har jeg funnet 90 spørsmål jeg skal svare på og begynt å jobbe med svarene på spørsmålsrunden. 

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Så pen du er Jennie<3
      Og du hadde sikkert en fin dag:)<3
      Og det fortjener du<3
      Takk for at du blogger og holder oss informert om hverdanen din:)
      Det betyr mye for meg<3
      Og du er fantastisk til å blogge du er på 25 plass og det er kjempe bra<3
      Og det beste er at når det er konkuranser på bloggen din så trekker det til seg oppmerksomhet<3
      Og ville bare si graulerer til vinnren<3:)

    2. Kan man være med i instagram konkuransen om man har privat bruker ?? Plis svar…. Og du har en veldig fin blogg ❤❤

    3. Hei
      Kan du følge meg på instagram, jeg heter: nohi_belieber.
      Lurte også på om du kunne gi meg shotout og vist du vil kan jeg også gi tilbake. 😀

    4. Synd jeg ikke vant. Var på snowboard kurs den dagen og glemte å kjekke bloggen før sent på kvelden, så jeg var treig med å “svare på spørsmålene.”Det hadde vært fint å vinne siden jeg brukket armen på onsdag. Ja, ja. Sånt skjer jo… God helg <3

    5. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post.
      Det hadde betydd mye for meg jeg mener at du skal sende meg på hotmail.com hvis du har tid du er jo opptatt av mye annet det hadde betydd mye for meg. håper på svar.
      e-post:elinesofie152live.no
      PS:gratulerer selin

    6. hei,liker du at folk spørr deg om å være med deg?
      hvis du liker det,har jeg og noen venner gjerne lyst til å møte deg.

    7. Hei Jennie Sofie!
      Jeg er stor fan av deg!!!!!
      Du er pen!
      Jeg elsker bloggen din, leser den hver dag!!
      Håper du svarer!!
      Klem fra Kristine!!

    8. Hei❤️Jeg har også fått en helt fantastisk nyhet. Vi skal flytte til et hus nesten rett ved siden av skolen. Jeg har alltid måttet da buss i en halvtime. Men nå kan jeg gå på 1 minutt😍😍

    9. Hei Jennie❤️ Jeg er Selin, hun som vant😊 Jeg bare lurte på en siste ting: Kan du sende med en autograf❓ Hadde blitt sååå glad😉

    10. hei Sofie du virker veldig snill og rommet til søsteren din var veldig fint.
      hva er din favoritt farge?
      hvilken artistpop gruppe liker du?
      håper at du svarer på denne hilsen elfrid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg