Vinterferie dag to

Hei

Som jeg tidligere har blogget, så har jeg ingen faste planer for denne vinterferien. Syns egentlig det er ganske deilig, fint å slappe av og å være impulsiv. I går var jeg jo på cafè med lillesøster og etter det var Ella hjemme hos meg til ganske sent på kvelden. Da avtalte vi også å dra på kino for å se på filmen “Kule kidz gråter ikke” Gruet meg litt for å se den filmen, for jeg er ganske så følsom av meg. Lett for å leve meg inn i situasjoner og det er jo en alvorlig, trist og sann historie. 

Filmen var virkelig bra og jeg angrer ikke på at jeg så den, anbefaler andre å se den også. Pluss, husk å ta med papir til tårer. 

Før filmen handlet vi litt snacks til filmen og etter kinoen spiste vi på MC Donalds. Kjøpte også en kul T-shirt på salg og filmen “Gåten Ragnarok”

 

Har du sett disse filmene? 

 Klem Jennie

 

77 kommentarer
    1. Jeg dro også på kino idag å så Kule Kidz Gråter Ikke med lillesøsteren min
      Jeg syntes den var veldig fin, og på noen tidspunkter begynte jeg å gråte😢

    2. Ja jeg så den forrige mandag:)Var også på mc Donald;)Også var vi faktisk på butikken å kjøpte en t-shirt til meg og:)Den var utrolig trist men og kjempe bra.Jeg begynte å grine litt:)

    3. Hei, Jennie Sofie:) lurer på to ting: hvilken sesong er du på eller skal begynne på av PLL? Og hvilken nettside ser du det på eller har du DVD? Klem Tuva<3

    4. Har sett kule kidz gråter ikke, veldig trist og fin film! Falt noen tårer når jeg så den også ja!

    5. Jeg har sett gåten ragnarok😱 Den var jo veldig “skummel/spennende” ikke sant? Så var dt en gutt fra klassen min som snek seg innpå meg og skremte meg!! Når dt var mest spennende!😬😂 Haha

    6. Ja jeg har sett de filmene og de er bra 👍
      Jeg tok med masse papir og jeg gråt mye så jeg var ikke en kul kid
      Jeg så ragnarrock på bursdagen min 28.oktober
      Så jeg fikk lov å reise fra sykehuset så ragnarrock var bra 👍

    7. Har sett begge men kule kids gråter ikke er bare så trist falt noen tårer hos meg og da jeg så den men vennene mine😭

    8. Har sett begge de var bra og
      Jeg gråt veldig når jeg så kule kids gråter ikke så jeg er ingen kul kid og
      Jeg så ragnarrock på bursdagen min 28.oktober
      For da kom jeg ut av sykehuset

    9. Har sett begge de var bra
      Jeg gråt veldig når jeg så kule kids gråter ikke så jeg er ingen kul kid
      Jeg så ragnarrock på bursdagen min 28.oktober
      For da kom jeg ut av sykehuset

    10. Har Inger planer for ferien.
      Har super lyst til å se på filmene.
      Har sett traileren til begge filmene, de ser supre ut.
      Klem Thea!<3

    11. Hei eg har ikkje sett den men har veldig lyst💛 eg er ein stor fan av deg og mange andre i jenter💓 håper du koste deg og for ein fin kveld videre💗 ja eg veit at du ikkje kan følge mange og eg sier ikkje dette for å mase men eg har ei venninne som du følger og det hadde vore så kult viss du hadde følgt meg og💕 eg sier ja selv om eg har privat bruker💋 eg heiter @elisanhoien💕 leser bloggen din hver dag💕 klem meg

    12. SEtt “gåten ragnarok” på kino😍😂 Som egentlig var en fantastisk spennende film! Så den med noen venner , vi skvatt litt av og til😂❤️

    13. Så fine bilder. Jeg har sett filmen ” Kule Kidz gråter ikke ” Den er veldig tris men også en veldig fin og koselig film. Jeg falt noen tårer. Ha en fin kveld videre!

    14. Hei, jeg så deg på mcdonels i dag, (turte ikke om og spørre om bilde) så derfor lurer jeg på om du kunne se bildet jeg har sendt til deg og svare?

    15. Ja jeg har sett gåten ragnarok men , jeg har ikke sett kule kidz gråter ikke men jeg har veldig lyst til å se den 👍😄

    16. Å? Så gøy! Jeg har bare sett “Gåten om Ragnarok”.
      Men jeg har sykt lyst til å se “Kule Kidz Gråter Ikke”
      PS: Du burde se på Blogg.no, du er på 9.plass!!!
      Gratulerer! Jeg elsker blogge din<3

    17. Hei!
      Jeg er også en utrolig følsom person, skjønner godt hvordan du føler det. Allikevel tror jeg man kan lære noe av filmen “Kule Kidz Gråter Ikke”.

    18. Har sett kuleKidz gråter ikke på premiere❤️️ Den var kjempe bra❤️️ Liker du å se på OL??

    19. Har sett begge❤️
      Kule kidz gråter ikke er fryktelig trist😪
      Jeg så filmen sammen med en god venninne og når det var som tristest så vi på hverandre og begge hadde tårer i øynene og de rant nedover hele fjesene våre så vi fikk latterkrampe😬 det var SÅ flaut fordi det var så trist så satt vi der å lo og ALLE så på oss😂 de så også på oss da vi lo av hårfrysyren hennes etter at henne hadde klipt seg!
      Men som sagt…. Den er kjempe trist😢😭😪😓😩😫
      Ha en god ferie videre👍👌

    20. Starter du på skolen igjen på mandag? Det gjør jeg. Har heller ikke noen planer for ferien. Er bare med venner og koser meg når det tross alt er ferie. Synes det går altfor fort…..Har ikke sett filmen heller, men tror jeg har litt lyst til å se den(siden alle sier den er så bra!!!!!) Fint med ferie iallfall♥♥♥:-D

    21. Jeg har lest boken og sett på filmen 🙂 Jeg ambefaler veldig å lese boken! Den er litt anderledes, men læreren til Anja skrev boken, så det er boken som en mest sann. Men filmen er også veldig bra.
      Hilsen Therese

    22. Elsker bloggen din ❤️ på det andre bildet ditt er det jeg som sitter
      Bak godteriet ditt når du var på kino i går ☺️

    23. jeg bare lurte på hvor du redigerer bildene dine, og hvor du lager collager? plisss svar, jeg har veldig lyst til å lage en collage 🙂

    24. Jeg så den med en vennine for 1 eller 2 uker siden. Vi tror kanskje hun døde fordi han gutten tegnet hår på henne

    25. Jeg har sett kule kids gråter ikke to ganger❤️ Så den den ene gangen for 3 uker siden den andre gangen for 2 uker siden ❤️ Falt nok masse tårer der ja. Jag har også sett gåten ragnarått for 3 måneder siden.💗 jeg er nok ikke en kul kid siden jeg gråt på Kule kids gråter ikke! Hehe 💋

    26. Uff den filmen er alt for trist! Klarte neste ikke å slutte å grine når filmen var slutt, flaks at jeg gikk med vannfast mascara den dagen ellers hadde jeg nok sett ut som en panda!
      Du er heldig som har vinterferie nå, får ikke vinterferie før i neste uke. Kos deg masse videre i ferien 🙂

    27. har sett begge!! de er kjempe bra begge to!! men jeg gråt en del på kule kidz gråter ikke!! uff ja, den er skikkelig trist! og med tanken på at den er basert på en sann historie 🙁

    28. Har sett kule kidz gråter ikke. Strevde med å holde tårene tilbake, men begynte å le ganske fort når venninnene mine veltet popcornet for tredje gang.:) Heldigvis delte ikke jeg med dem så jeg fikk iallefall spist noe popcorn:)

    29. Ja! Har sett begge! Og “kule kidz gråter ikke”,
      Har jo “gråter ikke”, i tittelen, men der satt jeg og gråt!
      Jeg gråt når hun døde! 🙁
      “Gåten ragnarrok” var veldig spennende, og bra!
      Men Begge filmene var jo bra!

    30. Hvor kjøpte du nerds? Fins det et sted de selger det i Norge? Takk hvis du svarer<33 nerds er Fav godteriet mitt men har ikke smakt det på kjempe lenge

    31. Ja jeg har sett begge, så de for ganske lenge siden❤️ de var her jeg bor før filmene kom til oslo😚 de er virkelig vært og se😊

    32. Jeg ha også sett “kule kidz gråter ikke” på kino. Det var en bra film men også veldig trist😥😪

    33. Jeg har sett “gåten ragnarok” men ikke “kule kids gråter ikke sånne jeg skal kanskje se den senere i uka håper du leser denne meldingen og kanskje svarer selv om jeg ikke er noe spessielt stor fan av deg syntes jeg jo at du er ganske pen og heldig som har så mange som liker deg:)

    34. det er litt domt siden de har ikke superdry i bergen<3 så no vil jeg til oslo
      <3men hvor ligger superdry? jeg var innpå nettsiden og så litt på tang og det var kjempe fne ting der<3 jennie sofie<3<3<3<3<3

    35. Har bare sett kule kidz gråter ikke✌️ Jeg er ikke en kul kidz for jeg begynte og gråte💕😭 jeg hadde ikke taklet noe sånt hvis det hadde skjedd min beste venninne😖 jeg for frysninger bare av tanken😭

    36. Ja begge filmene gåten ragnarrokk sammen med mamma, tante og søskenbarnemitt i coloseum i Oslo ein plass og Kune kidz gråter ikke sammen med Bffenebmine i storstova på Bryne og vi leser kule kidz grpter ikke på skolen de er det helt annerledes

    37. Ja eg har sett filmene og på kule kidz gråter ikkje så grein eg og broren til beste venninna mi har kreft og søskenbarnet til faren min så eg tenkte mye på dei 2😉

    38. Har sett filmen veldig trist jeg gråt mye og mamma også mange gråt men det er en veldig bra film da♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg