VG BESØK

Hei

I dag ble Ella med meg hjem etter skolen for å dra til Centrum Frisør. Der fikk vi oss noen supuuuperkule fletter. Noe som var skikkelig kult var at de lagde en blomst av håret ti Ella. Vi fikk fiksa håret fordi vi skulle bli intervjuet av en journalist og en fotograf i fra VG. Kan ikke si så mye om intervjuet men tror det kommer i VG allerede i morgen. Gleder meg veldig til å se det, har aldri blitt ordentlig intervjuet av en journalist før.

Håper virkelig at folk der ute forstår at det intervjuet ikke er MEG,  men det er en liten del av meg. Heldigvis har jeg så fantastiske og trofaste følgere som støtter meg og som har blitt litt kjent med meg gjennom bloggen min. Jeg føler meg klar for at noen kan komme til å reagere negativt og kommentere teit, men nå er det jo slik at kommentarene skal godkjennes før de publiseres på min blogg. 

 


Hva syns du om flettene?

Skal du lese intervjuet?

Klem Jennie

83 kommentarer

Siste innlegg