MORSDAG

Hei

I dag er det jo som dere sikkert vet morsdag. Vi feiret med at mamma kom til dekket frokostbord med deilig mat, kort og gave. Til lunsj stekte jeg vafler til henne før vi dro avgårde på håndballkamp. Kampene i dag gikk veldig bra, vi vant begge kampene. Den første kampen var kjempespennende og det avgjørende målet ble scoret sekunder før dommeren blåste av kampen.

 

 


Jeg vil takke mamma for å være så utrolig støttende, hjelpsom og snill. hun er verdens beste mamma og jeg elsker henne av hele mitt hjerte <3 

Jeg har forresten fått mange spørsmål om når svar på spørsmålsrunden kommer. Jeg hadde aldri trodd at det skulle komme så mange spørsmål og jeg hadde heller ikke trodd at det skulle ta så lang tid før jeg skulle få tid til å sette meg ned å svare på dem. Jeg har derfor bestemt meg for å svare på spørsmålsrunden i vinterferien. Da vil jeg ha tid til å filme og også å lage videoen i iMovie. Min vinterferie er i uke 8 😀

Når er din vinterferie?

Klem Jennie

54 kommentarer

Siste innlegg