Superlørdag

Hei

Nå har jeg kommet hjem etter en tur i byen med Alice. Dro inn for å kjøpe bursdagsgave til en venninne og var også innom Starbucks. Klarer ikke å la være å kjøpe noe på starbucks når jeg først er i nærheten av en. Kanskje bra at vi ikke har det her jeg bor. Da jeg kom hjem hadde mamma kjøpt noen nye saker til rommet mitt og det ble jeg kjempeglad for.

Kvelden i dag kommer til å bli superduper, men jeg har fått bloggforbud når det gjelder den tingen så kan dessverre fortelle noe…… selv om jeg har veldig lyst. 

Under finner dere bilder i fra jeg var i byen med Alice og bilder av tingene mamma kjøpte til rommet mitt i dag. Ønsker dere alle sammen en god helg. 

 

NYTT PÅ ROMMET (godteri i krukke, duftlys, T-shirt og kleshenger med perler)

 

NYTT PÅ ROMMET (Gjennomsiktige oppbevaringsløsninger, kleshenger formet som en sky til å henge smykker på)

 

PUTE <3 <3 <3 

Hva skal du i dag?

Klem Jennie

72 kommentarer

Siste innlegg