Hårfin

Hei

I dag har jeg vært hos en utrolig koselig og flink frisør som heter Lise. Hun har faktisk vært bekjent av familien min helt siden min onkel begynte å klippe seg hos henne som liten. I vår familie er det faktisk lillebror som klipper seg oftest, he he. Mamma, lillesøster og jeg har jo langt hår og jeg klipper meg for å holde håret sundt og ikke for langt. I dag krøllet Lise håret mitt på en måte jeg aldri har hatt det før, og det syns jeg var kjempegøy.

Litt kjedelig å alltid ha håret hengende rett ned eller opp i hestehale. Disse krøllene lagde henne med en tynn krøllstav og da hun hadde krøllet hele håret mitt så delte vi opp hver korketrekk i to. Når jeg har krøllet håret hjemme har jeg ikke vært flink nok til å bruke beskyttelsesspray, men det SKAL jeg alltid huske nå. Den sprayen henne brukte på meg fikk også krøllene til å holde lenger og de ble også litt stive men samtidig blanke. Et annet tips jeg lærte er at når man ruller håret på krøllstaven, skal man også tvinne håret samtidig. 

PÅ BILDENE UNDER SER DERE HVORDAN HÅRET BØR LIGGE PÅ KRØLLSTAVEN. HER ER HELLER IKKE KRØLLENE HELT FERDIGE


Jeg sliter også litt med en irritert hodebunn og har vært hos hudlege med problemet. Jeg ble testet for noen uker siden og fant ut at jeg ikke er allergisk mot normale ting i sjampoer. I frisørsalongen hadde de sjampo og balsam som kan hjelpe meg med problemet og det beste er at de ikke er så kjedelige som de uten parfyme i fra matbutikken og apoteket. Det gjorde heller ikke noe at produktene ser fine ut og har en fin farge, he he. 

NYE HÅRPRODUKTER

MINE LITT KJEDELIGE TIDLIGERE HÅRPRODUKTER

Her er den ferdige frisyren hun lagde på meg i dag. For å se flere kule hårfrisyrer så kan du jo for eksempel se deres Facebook side Centrum Frisør. De er dessverre ikke på Instagram ennå, men jeg sa til Lise at det er Instagram som er det kule nå for tiden 😉 

I morgen tenkte jeg å ha en liten konkurranse på bloggen, så da må du huske å titte innom 🙂

Liker du å krølle håret?

Klem Jennie

#hår #inspirasjon #hair 

66 kommentarer
    1. Jeg liker å krøllene håret, da jeg var hos frisøren for noen uker siden krøllene hun håret mitt kjempefint med rettetang, du kledde de krøllene!

    2. Jeg pleier ikke krølle håret fordi jeg har naturlige krøller, som jeg er fornøyd med 🙂 elsker bloggen din forresten! :-))

    3. pleier å krølle håret, enten om det er fletter eller krølletang. skal spare til ny krølletang da, hehe.. fine bilder forresten, jennie

    4. Jeg har krøller i håret nesten hele tiden selv om jeg har flatt hår fordi jeg har vanlig vis i flette i matte timen og håret mitt krøller seg veldig fort. jeg kan ha i en flette i 10 sek og det krøller seg.

    5. Har krøller hele tiden,eller ikke når jeg sletter det da.Jeg hater krøllene mine.Men syntes tine krøller var utrolig fine.Jeg har mere bølger.Noen ganger synes jeg krøllene mine er fine og noen ganger ikke.Og samtidig har jeg veldig langt hår så det er litt slitsomt:(Men ogjen dine krøller var utrolig fine<3

    6. Hei
      Jeg har naturlige krøller/bølger… Men retter håret av og til da. Du kler mer rett hår enn krøller, men du var fin med krøller og 🙂 Digger bloggen din.
      xoxo

    7. Hei😀,eg har naturlige krøller så eg liker helst å rette det😀Men du passa sykt med krøller du va fin med krøller💇Eg sente deg ein direct melding på instagram av ein tegning eg har tegna,hadde blitt glad viss du hadde likt den og hadde kommentert på den❤️

    8. Hvorfer gjorde du det?
      Altså ikke noe frekr det var vellig fint altså♥
      å, kan du pliiiiis følge meg på instagram?

    9. Kjempe fin som vanlig!❤❤❤
      Jeg liker å krølle håret, gjør det nesten alltid før jeg skal på en fest❤

    10. Hedda: Fordi jeg har fått spørsmål om å gjøre noen nye frisyrer med håret mitt. Jeg syns det er gøy og om jeg kan inspirere andre og folk liker det kommer det kanskje ny frisyre om ikke aå lenge 🙂

    11. Kjempe fin som vanlig!❤❤❤
      Jeg liker å krølle håret, gjør det nesten alltid før jeg skal på en fest❤
      Elsker deg og bloggen din❤

    12. Har du prøvd dette før??
      Kan du legge ute et bilde av deg med hestehale på bloggen
      Har ikke set dg med hestehale😅

    13. 🙂 du ble veldig pen på håret ditt! Men hvilket program bruker du til å redigere bildene du legger ut på bloggen, og hvordan lager du en firkant med 4 bilder i?

    14. Det ble sykt fint! Har krøllet håret før men det har aldri blitt så bra som med deg så neste gang jeg krøllet håret så skal jeg følge tipsene dine❤️😘👌😍👎💆💇

    15. Trenger ikke krølla håre har krøller fra før😉bare at jeg er stygg med krøller å du er nydelig😍😍

    16. Du kler jo alt du💕😍
      Og OMG det bilde i midten nederst i innlegget er øynene dine sykt fine😍💕😊

    17. Ååååå! Vill vinne noe snart eg bruker alle pengene mine på hesten min og har ikke rå til noe annet og når du er 14år er det litt kjipt og ikke ha noen nye ting :((((((får hesten min har vondt i tennene og del koster litt og fikse…så eg bruker alle bursdags pengene mine på han og jule pengene …:( btw: drit fiin<3

    18. Hva slags tang brukte du? Elsker deg!<3 Når kommer spørsmåls video og gjesteblogger? Håper på svar! (kansje du kunne svare på IG, du hvet hva jeg heter tror jeg. Jeg vant den super fine lua.)

    19. Jeg vil bare starte med og si: Vær så snill, ikke se på dette som enda en meningsløs kommentar fra en alminnelig fan (ikke at du tenker sånn om fansen din altså!) Men jeg vil så GJERNE bare si at det virker som om vi har SKIKKELIG mye til felles! Begge to elsker langrenn, begge to elsker å pynte oss litt 😉 begge to har bursdag i januar, vi har forresten skikkelig lik humor 😂👌 Og begge to elsker teater/skuespill ❤️❤️ Jeg ELSKER det i hvert fall!! Jeg vil bare så INSDERLIG si at jeg ønsker skikkelig å møte deg! Vi hadde så lett blitt venner! Jeg mener; det kan jo bli ganske vanskelig… For du bor på Nesodden, og jeg Fredrikstad! Forresten kjenner jeg de to jentene du møtte på festivalen i Fredrikstad! Emma og Mie 🙂 Men jeg tenkte at vi kanskje tilfeldigvis møttes gjennom teater en gang? Vet ikke 😂 Men jeg sender deg en direct (heter @anja_lindbol hvis du ser at en er fra meg, hvis du gidder å sjekke directen) jeg vet det virker litt skummelt å kommunisere med fremmede; det synes jeg og, men jeg kunne bare ønske jeg hadde fått sjansen til å se deg på direct eller sånn 🙂 Sender direct nåå hvis du orker sjekke 😂 LOVEU ❤️😚

    20. Sykt fint hår jeg har ganske kort hår så jeg kan ikke ha det 😱 men du kledde det enig att det er gøy og ikke bare ha det samme som løst hår og hestehale

    21. Anja: Veldig koselig å høre i fra deg. Vi har jo mye til felles. Jeg går dessverre ikke i noen teatergruppe og får dessverre ikke sjekket directmelding siden det er tusenvis der……. Men kanskje vi tilfeldigvis treffes en dag akkurat som jeg traff dine søte venninner. Klem

    22. Syntes du passer med rett, men du ble utrolig fin med krøller. Jeg passer ikke krøller, har rett hår jeg 😉

    23. Åja, ok. Jeg har sendt den i hvert fall da❤️ Jeg håper på tilfeldighetene at jeg en dag vil møte deg 🙂 For Selv om du ikke hadde vært populær, hadde jeg fortsatt hatt lyst til å bli venn med deg:) Kos deg da søta ✨ Takk for svar 🙂 Ble veldig glad 💕

    24. Jeg liker å krølle håret men får ikke helt til, hehe så hver gang jeg har tenkt å gjøre det så blir det alltid til at jeg krepper det i stedet:) du kledde krøller kjempe godt og du er også fin når du ikke gjør noe spesielt med det;) selve håret ditt, WOW:O:D det er så fint og friskt og sunt og helt perfekt. hele deg er perfekt, vartfall på Bilder og videoer:D men jeg ønsker meg langt hår men det fliser seg bare opp og vokser så treigt:(;o

    25. Eg liker å krølle håret mitt det er litt kjedelig avogtil når eg berre har det løst hele tiden

    26. Hei! Jeg lurte på hva slags type krøller det er og hva slags krølltang du bruker? Du er en kjempe pen og morsom jente som såååå mange ser opp til! Jeg er den jenta som vant den super fine lua som tanten din har heklet. Når er det gjestebruker og de tingene. Kansje du kan svare på Instagram sån at jeg er 100% sikker på at jeg får svar. Jeg skønner at du ikke kan gjøre det med alle som spør men.<3
      Hilsen din største fan Jenny

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg