Turtles-kake

Hei

I dag har jeg daffedag. Orker ikke skitrening etter å ha gått skiatlon i går. Det var først klassisk og så fristil, med skibytte. Var veldig moro, men jeg ble kjempesliten og i dag så skal jeg bare slappe av hjemme.  Det er jo ikke så spennende å blogge om at man bare vil være slapp, så her kommer kaken som mange har spurt om å få se. 

Denne kaken lagde jeg til lillebror i sammen med mamma på søndag. Han hadde den med i barnehagen på bursdagen sin og var veldig stolt. Fordi at vi lagde kaken etter familiebursdagen på søndag så valgte vi en lettvint og rask løsning også denne gangen. Dette er Langpanne sjokoladekake i ferdigmix. Veldig enkelt og resultatet blir jo alltid veldig bra. Vi pyntet den med samme smørkrem som jeg pyntet cupcakes med forrige dagen og fondant. Vi farget fondanten med matfarge, kjevlet fondanten flat og skjærte ut former som til slutt formet en kul  Ninja Turtlesfigur. Vi tegnet konturene med en tynn kremsprøytespiss med mørkegrå smørkrem.  

Nå er det veldig lenge til barnebursdag i denne familien igjen. Lurer på hva slags tema han ønsker neste år. Kanskje Supermario, Spiderman eller noe nytt og spennende som dukker opp i løpet av 2014.  

 

Legger ut bilde fordi mange ønsket at jeg skulle gjøre det. 

 

Har du en lillebror som kanskje kunne tenke seg en slik kake?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Oj, den var kul! Tenker meg at Mathias var fornøyd da 🙂 Han er superskjønn <3 Har bare en lillesøster, men tipper noen av søskenbarna mine ville likt en sånn kake 🙂

    2. søt kake <3
      dropper du skitreneinger veldig ofte, eller er det bare meg? Synes den setningen kommer veldig ofte på bloggen skjønner du...

    3. Jeg har en lillebror og en liten fetter og bege to hadde nok død av misunelse hvis de hadde set bursdags kakene til Mathias! Det må smake helt nydelig! Dere er noen skikkelige kokker i familien deres dere!:p Love U!

    4. Ingvild: Droppet torsdagene noen ganger ja. Men det er fordi vi har skitrening mandag og torsdag og skirenn hver onsdag. Så jeg trenger joski to dager i uken minst 😀

    5. Hei! Jeg har en fanpage av deg på instagram som heter @_jenniefashion_biggest_fan. Igår lagde jeg noe til deg, der det så ut som du hadde møtt Selena Gomez ❤️Hadde vært hyggelig om du kunne tatt en titt på det! Klem fra superstor fan❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg