bursdagsbilder

Hei

I dag er det 4 års bursdagen til min herlige lillebror. I går feiret vi med familie og noen venner av familien, det var veldig koselig. Jeg lagde Angry Birds kake til han som han ønsket seg. VI har som regel alltid temabursdag/temafest. Det er bløtkake med bringebærsyltetøy, vaniljekrem, krem og fondant. Fondant er en sukkermasse som du blant annet får kjøpt i enkelte matbutikker. I dag feirer vi ganske enkelt hjemme. Han har hatt med seg en superkul Ninja Turtles kake i barnehagen og til middag ble det “Turtles mat” Det vil si pizza. Nå skal han åpne gaver i fra mamma, pappa, meg og lillesøster. Han er jo siste av oss barna i familien som har bursdag i år, så nå er det ikke flere barnebursdager for oss før i 2015. Skulle kanskje tro at vi får årets første kakefrie helg den helgen som kommer…..men nei, da er det jo morsdag. Da må jeg jo bake noe fint til henne også. 

Denne uken skulle vi forresten egentlig ha vinteraktivitetsuke på skolen, men den ble avlyst pga at snøen nå smelter og det er kjempeglatt over alt. Men på onsdag skal vi i slalombakken med klassen og det gleder jeg meg til. Nesten 1 år siden sist jeg stod på slalom.

Har dere vinteraktivitetsuke på skolen deres?

Noen som vil se Ninja Turtles kaka?

Klem Jennie

#matblogg #inspirasjon #barnebursdag #bursdag #kake #temafest 

46 kommentarer
    1. Kjempefin kake! Du er kjempeflink! Lillebroren min er 7 år og har så utrolig lyst at jeg skal bake en lik kake til han på bursdagen hans så jeg lurte på om jeg kunne få oppskriften???💕

    2. Ja! Jeg har veldig lyst til å se Ninja Turtals kaka<3
      Vi har ikke vinteraktivitetets UKE, men vi har bare en dag.
      Og der kan vi velge mellom SKØYTE, LANGRENN, AKE😊
      Gleder meg<3

    3. Ja jeg vil se kaka
      Og vi har ikke vinteraktevitetsuke vi har vinteraktevitetsdagbder du kan velge en av mange aktiviteter det er en veldig morsom dag😄
      STOR FAN

    4. Heei, igjen!
      Har sett at du har hatt dette designet lenge, lurte på om jeg skal lage et nytt design til deg? Kan lage en helt spesiell en til deg, gratis og du kan i tillegg si hvordan du vil ha designet:
      rosa
      hvit
      enkelt
      fyldig
      osv 🙂 håper på svar så jeg kan starte å lage <3

    5. Hei,
      Mitt navn er Sarah Hyland. Jeg synes din blogg er utrolig morsom og spennende, lillebroren din er supersøt. Jeg har allerede hatt vinteraktiviteter på skolen men ikke i en HEL uke.
      <3<3<3
      Sarah Hyland.

    6. Angry birds kaka var kjempe fin
      Og ja jeg vill se ninja turtles kaka også
      Lille broren din er så søt!!! Jeg er en stor fan Jenniesofie
      Og bloggen din er kjempe bra jeg leser den vær dag.
      Klem Thea❤️❤️❤️

    7. Dødskul kake!!<3 Lillebroren din er såååååååååå søt ;* Det er du også da 🙂
      Vil gjerne se ninja turtles kaken 😀 Nei men vi pleier å gå på slalom å gå på ski og ake å sånn 🙂
      Klem.

    8. Den kaka så veldig god ut😋
      Jeg vil gjerne se den kaka😊
      Vi pleier å ha LM(Et mesterskap vi har her jeg bor) en dag på vinteren. 🎿
      Men på ungdomsskolen reiser de på slalom (går i 7 klasse)😊

    9. Får en sykt fin kake har du bakt den for den er jo helt sykt fin.
      Og jeg vil veldig gjærne se ninja turtels kaken har dere eller du bakt den og.
      Du er så sykt flink i baking.
      Jeg lurer på to ting kan du ha en morgenrutine video og kan du ha en video av huset deres.
      Hilsen: Andrea stor fan elsker bloggen din den er så full av brae og fine og morsomme ting får håpe du holder på med det sykt lenge for jeg ser om du får nye innlegg mange ganger i timen.

    10. jeg lurte på om jeg kan få oppskiften på den kaka? Hadde tegnt og lage en sån kake til min lillebror. Ja, vi har avogtill vinteraktiviteter så mye på skolen. Håper på svar! 🙂

    11. Andrea: Tusen takk 🙂 Bakte Ninja turtles kaka på søndag etter feiringen 😀 Video av huset kommer nok ikke. Det er jo ikke mitt hus og mine foreldre sier nei. Klem

    12. WOW!! Den kaka var fin! Tror du du kan lage en video der du baker en kake og pynter sånn fint? Fordi jeg har såå lyst til å lære meg å pynte sånn, det jeg kan er å ta melis på muffins og strø med nonstop og strøssel… 🙁

    13. heei kjære kjære Jennie Sofie jeg er en stor fan av deg jeg elsker deg. kunne ønske jeg kunne møte deg snakke med deg bli bedre kjent med deg kunne ønske jeg hadde en like god venn som deg men det har jeg ikke. det eneste jeg har er min tvilling søster hun er alt får meg♥ .du der en utrolig jente som ser utrolig snil og kul ut!!♥. jeg tok blide med deg på det moteshowet på Oslo City men du husker nok ikke meg jeg hade på meg en svart jakke the nort face jeg og søstra mi tok blide med deg men. men håper du svarer på det jeg surte deg♥
      -klem mia♥

    14. Ingeborg: Når ting roer seg litt for meg. Som man kan lese på bloggen så er det noe som skjer hele tiden og i helgen hadde vi bursdager. Det kommer så fort jeg får tid. Klem

    15. hei jenniesofie ♥
      vi er en store fan av deg. og vi har veldig lyst til og ha noen venner som deg du er utrolig snill og pen. hvordan kan man få en møte med deg og hvordan blid bedre kjent med deg. har sykt lyst til og møte deg.♥♥ håper du svarer fort.
      klem: Mahnoor & Fatima

    16. hei Jennie Sofie♥
      jeg lurte på hvor du har kjøpt jakka du har på deg på bilde der du holder kaken til lille broren din. den jakka var utrolig fin ønsker meg den også.
      håper du svarer fort .
      klem Sabrina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg