DETTE KOMMER

Hei

Tenkte å lage et innlegg igjen om hva som kommer til å komme på bloggen fremover. Samtidig tar jeg gjerne i mot forslag til hva jeg kan blogge om, skriv det i kommentarfeltet. Ikke skriv SMINKEVIDEO eller MÅGJØREVIDEO. Jeg har hørt det maaaaange ganger før og jeg gjør det når jeg får tid og lyst.

 

1. SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN. Kommer når jeg får tid til å gå igjennom alle spørsmålene, filme/skrive svar og lage eventuell video. Alt dette er ting som tar tid, men kommer om ikke så lenge 😀

2. NOE SOM GLEDET MEG DENNE UKEN <3 <3 <3 

3. NY KONKURRANSE (Planlegger en ny konkurranse, men i og med at jeg ikke har sponsorer, så må jeg finne premie selv) 

4. PAPPA GJESTEBLOGGER. Ha ha ha, det blir sikkert latterlig morsomt. 

5. KAKEBAKING (Lillebror har bursdag snart og jeg skal lage kake til han <3)

6. Favorittantrekk

7. Ønsker meg

 

Legger med noen bilder jeg tok i dag. I morgen blir det håndballtrening, lørdag forbredelser til bursdagsfeiring på søndag og på søndag bursdag. 

 

ØVERSTE BILDET HAR FILTER I FRA PICMONKEY , DE TO ANDRE HAR IKKE FILTER


Har du planer for helgen?

Forslag til ting jeg kan blogge om?

Klem Jennie 

 

72 kommentarer
    1. Hehehe! Gleder meg masse til gjestebloggeren pappaen din!:) blir sikkert morsomt!:)
      Kommer ikke på noe bra du kan blogge om. Du kom jo med så mange bra forlag:)

    2. Hei😍Jeg vet om et fantastisk syden sted i Bulgaria💓Hotellet heter Majestic Beach👌Det er kjempe fint der🌴Det er utrolig billig i Bulgaria👐🌴Vi dra dit 19.Juli✈️Kan du se det på nettet?🌴Kanskje du liker deg og viser det til mammaen din😘Også kanskje dere liker det også drar dere dit☺️😱Men det kommer ikke til å skje💙😂😢Tenk hvis dere liker hotellet👌Også drar der kanskje rundt 19.Juli👐Også møtes vi😘Det er min store drøm😘😘😘😘😘😘Du er verdens peneste 😱👌I Bulgaria er det dødsfint😍Akkuratt som deg😘😍😍😍😍Håper du ser det på nettet og kanskje dere drar dit😍Min store drøm er og møte deg😊Jeg er også fan av Justin Bieber men min store drøm er å møte deg i syden 💙✈️Klem Håoer på svar 😊😍😍😍😍😍😍😍Håoer du liker hotellet👌❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Pappa gjeste blogge og jeg har den samme genseren fikk den nettop den er veldig søt med en skjorte under😊👍

    4. Jeg synes deg er gøy når bloggere lager Photoshoutv vidio😂
      Det er at de hår rundt med alle antrekkene de bruker oftest💕😂

    5. Ehm…..
      Video av huset ditt. (inne og ute)
      Hvor du skal på sommerferie.
      Favorittbilder av deg selv.
      Hva du har spist til middag- blogg (i minst en uke)

    6. Kan du legge ut et innleg om de nyeste tingene du har fått? ❤️💖 vær såå snill?💋 så lurte jeg på hvor smykke og genseren på bilde er fra?👆👆 og om det går an og få kjøpt det på butikken nå og hvor mye det kosta?😘😍💕💋🌸💙 håper på svar love You jennie💜 klemmer fra amanda Leirflåt !

    7. har bakt oreo kake til i morgen, da får vi besøk fra fredag til søndag;)Elsker bloggen din du er super som tar deg tid til å blogge hver eneste dag;)Digger deg.Håper det er lenge til du slutter å blogge:)

    8. Åååååå gleder meg! Blir sikkert spennende og morsomt!!!!!!! Klare nesten ikke å vente jeg..!
      Det er nesten som om du leser tankene mine om hva jeg ønsker… Har derfor dessverre ikke noen forslag.
      Kan du legge ut noen flere instagram bilder på bloggen??
      <3lig hilsen Meg

    9. Elsker bloggen din, kan vi bli venner på “bloggen” min heter : miaantonsen.blogg.no 💕

    10. Først og fremst- UTROLIG PEN❤️ Jeg syns det er gøy bare når du skriver om dagene dine, jeg. Liker alt du blogger om så vet ikke om noe du kan blogge om:) Verdens beste blogger!

    11. Det var en utrolig fin genser! Hvor kjøpte du den? I wish<3
      Du kan blogge om ski-trening eller håndball-trening. Du kan f.eks. KANSKJE filme når du er på trening, eller KANSKJE ta bilder. Det hadde vært veldig gøy å se hvordan du trener og sånt.
      Så kult at faren din skal gjesteblogge. Men hvorfor? Skal du noe sted eller noe?
      Elsker bloggen din<3

    12. Heia jennie!
      Eg bere lurer på om du kan lege ut en vidijo
      av der du bor for eg vi se hvordan dere har
      det!
      Håper på svar hilsen Camilla

    13. Hei!
      Du kan jo for eks.:
      -skrive om noe som betyr VELDIG mye for deg💋
      -Hva. Du er redd for også hva du ikke vil skal skje💋
      -Skrive om nye du synes er ubehagelig💋
      -Hemmelig heter du hadde før💋
      Kos deg med forslagene💋

    14. Jeg vet om et kjempe fint hotell 😍Det ligger i Bulgaria 🌴Hotellet heter Majestic Beach😂Det er et stort hotell💙Det er veldig billig i Bulgaria😊Vi drar dit 19.Juli✈️💙Kan du se på hotellet på nettet😹?😍Og hvis dere liker det😂Kanskje dere drar dit også møtes vi❤️😍😍😍Vi skal til Bulgaria☺️Kusina mi går i 1.klasse 😍Og hvis dere skal dit så kan de sikkert leke sammen👌Men det er en liten sjanse😹😢Men man vet aldri hva som skjer😉Håper du ser på hotellet og du viser familien din det😄Så kan det hende at dere drar dit😃😍Ca.19.Juli😗Jeg er jo fan av Justin Bieber men min store drøm er å møte deg😗😘😘😘Håper du liker Bulgaria😗😍Det hadde betydd veldig mye hvis du ser på hotellet på nettet😘😘😘😘Også kanskje dere drar dit😱😨😍Klem håper du svarer

    15. Du kan foreksempel ha video om ritualene fra måren til kvell,
      du kan lage en kortfilm (komedie?) sammen med venner eller familien,
      Eller du kan skrive innlegg om det største du noen gang har opplevd (med bilder foreksempel)♥️💚💛

    16. Du er så fin. Eg bare elsker deg. Leser bloggen din hver dag. du er eit stooort forbilde for meg. du er bare så fin. Eg er mesunleg på deg. Love you<3

    17. Hei💓Jeg vet om et fantastisk sted i Bulgaria🌴🌵Hotellet heter Majestic Beach❤️Det er et stort og fint hotell☺️Familie min skal også dit til sommeren🌴👌Jeg gleder meg til jeg skal til Bulgria💓Vi drar 19.Juli✈️🌴Kan du se på det hotellet på nettet?😂💓Så kanskje dere liker det,Også drar dere dit😨❤️😂Det er en liten sjanse😢Men det hadde vært kjempe kult om du dro til Bulgaria når jeg drar✈️☺️Tenk hvis du drar til Bulgaria Ca.19.Juli✈️💗Også møtes vi på flyplassen også kjører vi samme fly✈️💙👌Ja👌Men kan du se på hotellet på nettet?! 🌴Tenk hvis du viser mammaen din hotellet også liker hun det.Så drar dere dit 19.Juli😊💙Jeg er fan av Justin Bieber men min store drøm er å møte deg på et hotell i syden😂💗☺️✈️😄Klem håper du liker og ser på hotellet 😍❤️

    18. 😍😍😍 Jennie😍😍😍 Du er utrolig vakkert😍😍 Vet du egentlig hvor pen du er?!😱 Jeg ELSKER stilen din, og hermer så ofte jeg kan!😚 Kunne ønske jeg hadde så nydelig hår som deg!!😰😰💖 Jeg elsker bloggen din, og leser den hver dag✌️😍 Isac Elliot følger deg på Instagram, og jeg er sååå misunnelig på deg❤️❤️ Heldige Jennie Sofie💖 Håper du leser dette og kanskje svarer😁😁😍😍💖❤️

    19. Hei jeg har sett deg på Nesodden og jeg må bare si at jeg elsker bloggen din og du er en pen nydelig og snill jente ❤️ Jeg lurer på hvordan du er så pen. Jeg har hytte på Nesodden og har sett deg på butikken jeg bare håper du ser kommentaren min og forresten er jeg 12 år og elsker bloggen din så mye. Stå på Jenny uansett hva alle haterne sier så bare ikke bry deg. For om noen sier noe stygt om deg betyr det bare at de er misunnelig på deg for det forstår jeg. Håper at jeg får treffe deg en dag.forresten insagram:theawiermyhr. ❤️👏

    20. Ser du på trio odins gull eller ser du på limbo viss du ikkje ser på di ka serie ser du på da håper eg får et svar😘😘😘😍😍😍😍😘😘😍😍 klem

    21. Jeg gleder meg! 🙂 Men sa ikke du når du hadde “luekonken” at tanta de skulle lage en lue til, og at det skulle være en sånn konk til? 🙂 Eller er det bare jeg som er helt bortreist akkurat nå?

    22. Ja, jeg vet at den er avsluttet, men du sa jo at hu skullee lage en til eller no 🙂 (jeg er litt forvirra nå.. Haha)

    23. Hadde vært fint om du skriver hvor du har kjøpt outfitene dine fra, så du slipper å svare på hver eneste kommentar hvor det er fra. Bare en liten tips.
      Hvor er genseren fra btw?

    24. Jeg er stor fan av deg 👍❤️ du er en super blogger og skuespiller 🙂 du er en veldig søt jente 👍💖 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg