EN WOW DAG

Hei

Nå har jeg kommet hjem etter en superduperdag. Tidligere i dag tok jeg med meg 3 venninner pluss lillesøster og 2 av hennes venninner på en liten “jobb” Vi var så heldige og fikk i sammen med flere andre supre jenter sitte i Wow sitt kundepanel. Vi var jenter mellom 10 og 14 år. Vi møtte opp klokken 12.00 og var der i snaue 3 timer. Der var det satt opp mange klesstativ med utrolig mange kule klesplagg på. Dette var klær som eventuelt kommer i butikk rundt skolestart, høst og julen 2014.

Vi gikk fra stativ til stativ og merket av om vi likte klærene på lapper som hang på hvert klesplagg. De hadde også en inspirasjonsvegg der med bilder hvor vi også markerte av på produkter vi likte godt. Vi kunne også komme med forslag som i våre øyne ville gjort klesplaggene enda bedre. Det var utrolig mye fint og litt synd at dette ikke blir å se i butikken på en god stund.


Vi fikk servert sunn snacks, godteri og pizza og hadde det veldig hyggelig i sammen. Da vi hadde gått igjennom alle 8 stativene, fylt ut spørreskjemaer om hvor vi shopper, hvilke blader vi leser, blogger vi leser mm, så fikk vi velge oss ut flere klesplagg hver som hang på et annet stativ som stod en etasje under oss. Dette var blant annet vareprøver, noen produkter som har vært i butikk og noen som snart kommer i butikk. Etter dagen hos WOW ble jeg og Ella med Tuva hjem og prøvde de nye klærene våre, tullesminket oss, drakk milkshake og spilte kort. 

VELDIG FORNØYDE

Nå som jeg har kommet hjem venter de kjipe oppgavene. Gå ut med søppel, rydde på rommet osv. enda en helg er snart over 🙁

Jeg hadde aldri hørt om kundepanel før, men syns det var veldig kult. Så bra at de lytter til kundene sine og vil bli kjent med målgruppen sin. Syns ikke dere?

Vi dere se hva jeg valgte meg?

Klem Jennie

98 kommentarer

Siste innlegg