BFF- DAG

Hei

I dag ble Embla og Tuva med meg hjem etter skolen. Vi lagde smoothie rett etter skolen og pizza til middag litt senere. Siden ingen andre i familien var hjemme tillot jeg oss å spise pizza nede på rommet mitt, samtidig som vi så på film. Veldig koselig. Det har kommet inn utrolig mange spørsmål til spørsmålsrunden allerede, over 500 kommentarer under innlegget. På dager som dette håper og tror jeg at dere forstår at jeg ikke blogger så mye. Men jeg blogger i såfall og sender en liten hilsen til mine trofaste følgere. 

Når jeg lager smoothie så bruker jeg ingen oppskrift. Jeg blander bare ingrediensene til jeg syns at den er passe tykk og passe søt, men bruker samtidig ikke sukker. Det jeg blander når jeg lager smootie er

– Yoghurt Naturell

– Frosne jordbær og blåbær, det gjør smoothien deilig kald og isaktig.

– Appelsinjuice

– Banan for å gjøre den søt. Så pass på å tillsett akurat passe (smak til underveis)

Alt blander jeg i en smootieblender 😀


GIRLS JUST WANT TO HAVE FUN 😀

Hva slags smak på smoothie liker du best?

Klem Jennie

 

44 kommentarer

Siste innlegg