Søt lørdag

Hei

Nå har jeg kommet hjem i fra en venninne som inviterte meg og noen andre venninner på boller og kakao. Vi spilte blant annet brettspill og hadde det veldig gøy i sammen. I morgen er det søndag og håndballkamp og jeg syns at helgene går alt for fort. På mandag er det skitrening og på tirsdag tenkte jeg også å trene litt skiteknikk, det har jo endelig kommet snø. På onsdag blir det sesongens første Amtarenn (lokalt skirenn her jeg bor), det blir spennende ettersom jeg ikke har hatt ski på bena på evigheter.



Nå venter jeg på at pappa og lillesøster skal komme hjem i fra bordtennis-turnering slik at vi kan spise Taco, vi hadde ikke tacofredag i går :-O Så skal jeg se på Klippkompaniet klokken 20.00. Lørdag er supert<3

Hva liker du å se på TV på lørdager?

Klem Jennie 

50 kommentarer
    1. Jeg er på bloggen din hver dag! Jeg skal også spise taco idag😊 håper du får en super lørdagskveld!!

    2. Jennie Sofie
      Dette er noen gode ord fra meg
      Jeg er glad i deg
      Du er flink i alt
      Du bar fine klær
      Du er kul og fin
      Du er flink til å spre glede
      Du er snill mot alle
      Du er søt og du er alt for meg
      Du er en jeg kan stole på
      Du har kjempe fin stil
      Du er så søt som en katte pus med briller
      Du er verdens beste
      Du er tøff
      Du har en fin perskjonlighet
      Du er alt for meg
      Vi trenger deg i verden
      Du er pen
      Du er den snilleste i verden
      Du har søt latter
      Du har nyderlig håndskrift
      Du er altid hygerlig mot meg
      Du eier i alle idretter
      Du er morsom
      Jeg kan altid regne med deg
      Du er flink til å være positiv
      Du er vert full og mer en det
      Du er perfekt
      Jeg missuner deg
      Du har fantastisk hår og øyne
      Du er flink i håndball
      Du er fin hvær dag
      Jeg liker deg for den du er
      Du er fantastink og du betyr alt for meg
      Jeg synes du er alt
      Bloggen din betyr også mye fo meg!
      Du gjør dagene mine fantastiske
      Du får meg til å smile hvær gang jeg ser deg
      DU er en gledespreder
      Og du betye mye for meg mere enn du tror
      Jeg vet ikke om du legger så mye merke til meg men du er snill mot meg
      Du har flere ganger fått meg i godt humør
      Du har gjort mye mer enn du tror
      Jeg føler at vi er venner men kanskje du ikke gjør det
      Egentlig er det en av mine største spørsmål jeg vill spørre om
      Jeg er også glad og bloggen din!
      Vet ikke hvorda verden hadde vært uten deg
      Du betyr ekstremt mye for meg
      Klem

    3. Eg liker å se på mesterenes mester og klippkompaniet.
      Hvor er det du har kjøpt de strikkene til armbåndene var det på claire’s eller på nille fordi de har de der og!

    4. Hei!
      Jeg møtte søsteren din på turneringen i stad! Hun var kjempeflink! Jeg var hun jenta som sa hei i telefonen til søsteren din! Stor fan!
      Hilsen Meg! Instagram: Salabimsim

    5. Jeg elsker og se på Mesternes mester det er mitt ynglings program! Pleier du og se på det?
      Kan du ha en video når du går på ski??

    6. Heihei ✌️ Spesielt denne lørdagen ser jeg spellemann prisen❤️ Utrolig gøy, spesielt når det er i hjem byen min👏😘 Pleier og se på mesterens mester og💞

    7. Jeg pleier å se på mesterens mester♡ Vi har også tacofredager, og på lørdager har vi hjemmelaget Pizza♥

    8. Hei!
      Etter at du skiftet design så har det ikke stått hvilket klokkeslett innlegget ble lagt ut, går det ant å skifte det/ kan du ha det sånn nest gang du skifter design? Du har en super blogg!

    9. Hei jennie, du har en KJEMPE fin blogg! Og jeg elsker den !! Leser bloggen din ver dag!, når kommer neste video?<33333333333333<33333333333<33333333333KLEMER FRA EN STOOOOOOOOOOOR FAN!!<3

    10. Wow, utrolig at jeg ikke har lagt merke til bloggen din før, det virker som du er kjempe flink! Jeg skal lese litt mer her inne nå, og er sikker på at det forsterker inntrykket om hvor flink du er 🙂 Jeg gleder meg til å følge deg videre 😀 Legg meg gjerne til som venn slik at jeg får opp varsler hver eneste gang du har publisert et nytt innlegg 🙂

    11. Hei jennisofie jeg har bursdag snart og jeg lurte på hvor du kjøpte mufinsene fra. Burde jeg ha ovenattings bursdag? Jeg skał også invitere deg.
      Hilsen: Lea mathilde

    12. Hei jennisofie jeg har bursdag snart lurte på om du kunne hjelpeMeg å lage muffinsene. Jeg skal invitere deg og embla. Embla kjener jeg fra før.
      Hilsen: najma

    13. najma: He he, du er altså både Lea Mathilde og Najma. Tror ikke Embla kjenner deg fra før av heller. Jeg kan nok ikke dra i bursdag til noen jeg ikke kjenner og da får jeg nok desverre ikke hjulpet deg med å lage muffins heller.

    14. Hei jennisofie jeg liker å lese bloggen din. Tusen takk for at du blogger hverdag. Du er snill og veldig pen synnes jeg. Tusen takk
      Hilsen: emma

    15. Jeg liker og se på mesternes mester når det går på TV😛 Så pleier jeg og ta opp Klippkompaniet og se det når mesternes mester er ferdig😊

    16. Hei!
      Jeg har det spillet men jeg aner ikke hvordan jeg spiller det. Kan du forklare hvordan den er?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg