Bursdagsfeiring del 3

Hei

Dette er siste delen med bilder i fra min bursdag. Vurderer å legge ut et innlegg med beskrivelse av lekene vi hadde, er noen som har spurt meg om det. Vi sov alle sammen inne på rommet mitt. Vi sov tre stykker i senga mi, den kan man dra ut slik at den blir dobbel. Vi legger en overmadrass oppå de to madrassene slik at man kan ligge behagelig på tvers i senga, da er det plass til tre stykker. Så sov det tre stykker på madrasser på gulvet. Fikk helt fint plass til alle sammen. På rommet så vi på filmen “We are the Millers”, spiste snacks, snakket og tulla. Beste gjengen å være sammen med selvom jeg savnet en venninne som ikke kunne komme. 

I dag har jeg bare vært på skolen og på håndballtrening. Ikke noe spennende å blogge om, da er det veldig greit å kunne blogge litt til om bursdagen min. 

Ønsker du at jeg skal legge ut beskrivelse av lekene vi lekte i bursdagen min?

Klem Jennie

 

107 kommentarer

Siste innlegg