VINNER AV LUEKONKURRANSEN

Hei

Nå har lillesøster trukket vinner av luekonkurransen. Blir nesten ikke glad av å kåre EN vinner for det er vel flere som blir skuffet…. enn en vinner som blir glad. Tante laget en ekstra lue til meg for at jeg skulle kunne ha en konkurranse. Det var veldig mange som ville at jeg skulle ha en konkurranse på bloggen, men jeg hadde aldri trodd at så mange skulle forsøke å vinne luen.

Vinneren ble en i fra instagram denne gangen. Brukeren heter @live4ever4love og er kontaktet på instagram. Gratulerer gRaTuLeReR 😀


 

Nå lurer jeg på om jeg skal ha flere konkurranser eller om jeg skal slutte med det. Hva syns du?

Klem Jennie

102 kommentarer
    1. Kjempe fin lue, kult å ha en konkurranse. PS du er flink til å score mål på håndballbanen!! (Spilte mot deg i dag!

    2. Flere konkurranser👍 synes du er en kjempe flink skuespiller og du er skikkelig pen😀 følger deg på insta

    3. hei jennie! jeg syntes det er super gøy at du har konkuransjer og det er både gøy og spenende:)selv om jeg aldri vinner men det er alikavell super gøy jeg syntes du burde ha noen fler men kanskje litt kjeldent ikke bare masse på en gang:) jeg har lest bloggen din siden du bynte og jeg syntes det er veldig gøy at du arangerer det<3<3<3<3<3<3<3Men gjør hva du vil du finner altid på noe spennende på bloggen uanset nå skal jeg herme litt å si klem<3<3<3he he

    4. Gratulerer denslags vinner jeg håper jeg vinner neste tror ikke det men det er Kurt og holde motet oppe og håpe den lua er helt sykt fin jeg fikk lyst til og lage sånn men vil ikke herme

    5. Vil veldig gjerne at du skal ha fler konkurranser! Du er så fin, og skulle øsnke jeg var vennen din! du kommer til å komme deg godt igjennom livet ditt, for du kommer til å få utrolig mange gode venner<3 Klem fra Sofie

    6. JennieSofie jeg lurte på om du skulle ha sånne flere.. Det er første gang jeg har skrevet på bloggen håper du virkelig svarer men men .. Ja, at du og Lea kunne ha sånne flere SuperKokkene eller hva det enn heter. Elsker de videoene de er så morsomme:) Ja det var alt jeg skulle
      Håper du svarer jeg ville ha blitt så glad, du har aldri svart på meldingene mine på insta men det skjønner jeg siden det er utrolig mange som skriver til deg å det er ikke alltid men klarer svare til alle :):):)
      Du har kjempe bra blogg, du har en perfekt personlighet, du er kjempe snill og vakker selv om jeg ikke kjenner deg :)) Lea og du er så morsomme så kan dere vær så snill lage flere sånn videoer om de superkokkene da ville jeg har vært takknemlig får evigtidd <3 Ja det var alt jeg skulle si så
      HADET<3<3<33<

    7. Skikkelig kul blogg, du burde ha flere konkurannser, du er sykt pen. Kan du følge meg på instagram? @saram0rrison❤️😻

    8. Jeg synes du skal ha flere konkurranser men om det blir sånn at du må betale mye penger eller må mase på noe så synes jeg ikke du skal gjøre det❤️ Klem meg

    9. Hei! <3 jeg lurte på om det gikk ann å ha privat bruker når du har konkurranser, så når vi må dele bildet på instagram.
      for jeg har nemlig privat bruker
      -ha fler konkurranser

    10. Jeg vil så klart ha flere konkurranser. Takk for alt: at du bruker tid å blogge, at du bruker tid på oss og at du er den du er. Jeg er så glad at du lever og at du fins i det heile tatt! Kunne takka deg for mye mer, jeg kunne takka deg i flere år! Men det går ikkje:(
      Iallfall får eg takka deg litt, så tusen hjertlig for alt!

    11. Tuuuusen talk Jennie Sofie!! Jeg hopper opp og ned her!
      P.S. Jeg vant
      Hvordan kan jeg gi deg adresse? Du kan sende meg et bilde på Insta og så kan jeg skrive under det! Love U !!!

    12. 😿❤️ble nesten litt lei mg, men dt måtte jo være en så vinner😹❤️👈 dn huen var sååååå utrolig fiiiin❤️😻👈👐

    13. Hei Jennie Sofie! Først vil jeg si gratulerer til vinneren!
      Og så til noe annet, jeg har bursdag i dag! Jeg ble 11 år.
      Håper du leser dette og godkjenner det.
      Du er en helt fantastisk jente!

    14. Hei:) du bestemmer jo helt selv men jeg synes det hadde vært veldig morsomt om du fortsatte med konkurranser;)

    15. Fortsett med konkurranser!!!!! Selfølgelig blir folk skuffa men HALLO! Ikkje alle kan vinne i lotto heller, og når fleire og fleire vil må folk skjønne at det e masse mindre enn 1% sjans at dei vinn. Så har du noe til en konkurranse, så lag en konkurranse! En person blir glad og eg blir skuffa på mine vegne, men glad på deira sin vegne! Bare fortsett!!!!!!<3

    16. Æsj!!😭😔😥😂 Det var jo jeg som skulle vinne den😪😂 Jaja!😐 Jeg fåt ha bedre lykke neste gang😀😚💓 Heldig jente😔😂💓

    17. Hei Jennie (: Kan du ha en konkurranse for gutter?? 😀 ☆☆☆ Jeg ville veldig gjerne vært med på den 😉
      Klem Ilan

    18. Fyy!😂😂❤️ Neida, du må fortsette med konk! ❤️❤️❤️ Begynte å skrike da jeg ikke vant😂😂😭😭❤️❤️ Det er bare det at du er jo mitt alt og du betyr kjempemye for meg!💕 Kommer alltid til å være en Jennietor⭐️👌 Elsker deg så mye!💜 Skulle ønske jeg hadde vunnet den luen, men sånn er livet!💜 Love you my star!💖💖💖💋

    19. Fortsett med konkurranser 😉 Kanskje du kan ha en quiz en gang?❤️ Av noe slag❤️

    20. Ååååhhh❤️❤️❤️Ja du må helt klart fortsette med konkuranser 😉 Lurte på om du kunne gå innom profilen min på instagram: Emiiliefashion 💕💋 Skulle gjerne vunnet den luen✨
      Klem Em!<3

    21. Ikke slutt med konkuranser jennie!!! Det er supert at du engansjerer konkuranser på bloggen!!❤️ Håper du vil fortsette med det, fordi du er en rettferdig jente og du blir glad av og se noen andre vinne💜 love you&#128536 jeg fikk armebåndet og rainbow Lom i posten i dag å til Maren, tusen tusen takk💙nå kommer Maren til å bli super glad!!❤️ klemmer fra amanda!🎀

    22. Ps: gratulerer til vinneren av lua, jeg er glad på dine vegne @live4ever4love jeg er glad for at alle har en sjangse til å vinne, man kan ikke få alt man vill i verden. Vær glad på andres vegne selv om du blir skuffetselv, så vær glad. Fordi Gud har lagt en plan for livet dit, og ikke misbruk det!!❤️ du er positiv med livet dit jennie sofie, du kommer til å få akkurat den framtiden Gud har planlagt for deg. Fordi Du er den Gud vil du skal være!!🌸👌💕 Du smiler til verden og verden smiler faktisk til deg jennie sofie det kan jeg se!!❤️ Du er heldig fordi du klarer og være deg selv og fordi du klarer og hjelpe andre på alle slags måter, jeg er ikke såå flink som det du er, det kunne jeg ønske for da blir livet dit mye enklere!!💕 jeg setter pris på deg fordi du bryr deg om andre, det er ikke fordi du er kjent💖

    23. Ei 13 år gammal jente blogger om sitt liv
      Hun viser hun har styrke, hun viser hun har driv
      Hun sprer så mye glede men hun aner ikke det
      For noen gjør hun verden til et bedre sted
      Så mist aldri din gnist og glans
      Fortsett du med håndball og dans
      Ha tro på deg selv, alle er vi frie
      Stå på videre vakre Jennie Sofie! 😀

    24. Har du sett eposten jeg sendte til deg på fredag eller lørdag ?:-D
      Håper du kan svare den, hadde vært supert !!

    25. Ja💛 Det er kjempe gøy med konkurransene dine💕💕
      Men hvis man har privatbruker på IG.. Kan du sjekke
      Tagg da eller blir det litt vanskelig ? ❤️❤️

    26. Jeg vil at du skal ha flere!😘 de er alltid morsomme å være med i og spennende å se om du vant 😘💖& lua var SUPERFIN!😚👌

    27. Heii Jennie Jeg synes du burde lage flere konkurser fordi jeg alltid har syntes at det er veldig spennende med en konkurranse. Men det er iallfall det jeg syntes. Det er helt greit om du ikke vil ha flere konkurranser men da har jeg sagt min mening. 😉

    28. Heii Jennie Jeg synes du burde ha flere konkurranser men det er min mening og dette er ditt valg men du skal vite at jeg støtter deg uansett hva du velger 😉

    29. Gratulerer til vinneren!
      Vet åssen du har det!;) Fortsett med konker, men ha det litt sjeldent:D
      Loveyouuuu<3

    30. Gratulerer til vinneren. Jeg er også en blogger, og syns at leserne blir mer interessert i å lese bloggen din hvis du har konkurranser. Det er alltid koselig for dem å få en liten “gave” for å lese bloggen.
      Klem

    31. Flere 😀 Håper du kan ta en titt på min ikke så kjente blogg? XD Kansje litt hjelp med Design? Kontakt med du via min blogg 🙂 Lannersbetinavevo.blogg.no
      ps skrevet noe på insta til deg 😉 er @Katja_ks har ikke mange bilder pga lagde ny bruker 😉 Så ikke vannskeligt å finne det

    32. Får det første vil jeg si at du har en super fin og bra blogg💕
      Du er så flink som kan blogge hver dag i tillegg til både trening venner familie og alt annet❤️
      Er innom bloggen din hver dag og for hvert innlegg du legger ut varmer du hjertet mitt.Du er en så super person som kan få til alt.
      Du er super flink til både være skuespiller håndballspiller skiløper og danser(har sett dansevidioen din)
      Fortsett med det du gjør du hjelper så mange gjennom så mye ikke stopp uansett hva som skjer du kan klare alt hvis du virkelig vil stå på gjennom alt💞
      Hadde betydd veldig om du leste denne kommentaren. jeg hadde blitt helt utrolig glad om du kunne følge meg på instagram navnet mitt er:@ellenfalkevik
      Elsker bloggen din😄

    33. Ikke slutt og ha konkurranser men SELFØLGELIG det er ditt valg men du er så SYNSYKT snill som gir bort så mange og flotte ting i konkurransene dine

    34. Du må fortsette å ha konkurranser, for selv om jeg aldri vinner noe er det fint å tenke at andre får mye glede av tingene de vinner og så er det litt spennende å delta også:)

    35. Du må fortsette å ha konkurranser. Du har en kjempe fin blogg, leser den hver kveld . Du er en kjempe flink skuespiller , pen , morsom og mye mer selv om jeg ikke kjenner deg. Så ser de sånn ut . Jeg følger deg på innstram også . Elsker deg 🙂 Klem en stor fan av deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg