NYTTÅRSBALLET

Hei

Dagen i dag har gått så fort. Har ryddet rommet, vasket badet, bakt cupcakes og pyntet til bursdagen min i kveld. Men jeg lovte jo å blogge litt om ballet i går. Hadde det kjempegøy og alle var så utrolig fine. Det var dessverre ikke lov med kamera på festen, så jeg har ingen bilder. Det var noen lærere som tok bilder, så kanskje jeg kan få noen av dem som jeg kan legge ut en annen gang. Det er jo veldig viktig å få tillatelse i fra venner om de vil ha bilde av seg på blogg, facebook eller instagram, og det respekterer jeg. Vi spiste i såfall pizza og danset masse. Ballet varte fra 18.30 til 22.00.

Mange har spurt hvor jeg kjøpte kjolen min og den er kjøpt i Østerrike i en butikk som heter Tally Weijl. Den var til og med på salg i romjulen, så jeg betalte bare 29 Euro. Halskjedet er i fra Glitter og var også på salg, så jeg betalte bare ca 79 kr. Skoene er i fra Shoeday de kostet 299,-  Veldig fornøyd med antrekket. 

Men nå skal jeg feire bursdagen min. Kan nok være det kommer et innlegg til på bloggen i kveld 😀

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. WOW!! Du var kjempe fin Jennie ❤️❤️ Håper du får det kjempe fint ikveld 😘😊 du er forbilde mitt 💋 LOVE YOU 💋

    2. Jente
      Ekte
      Nydelig
      Nusselig
      Intlegent
      Elskverdig
      Søt
      Omtenksom
      Flink
      Intresert
      Elegant
      Håper du liker det!
      Jeg er så utrolig glad i deg og bloggen din!
      Hver gang jeg ser innleggene dine blir jeg så glad!
      Du er den mest vidunderlige jenta jeg vet om
      I LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. Kan du værsåsnill svare på denne kommentaren hvor er det du kjøpte det smykker du brukte på ballet 😄😁og hvor kjøpte du den gule lua med bart på pllisss svar😁😃😄Sorry at jeg maser 😬

    4. Dere må kose dere kjempe masse i kveld<3 Hvor har du kjøpt de fine øredobbene?<3 Dere var fantastisk fine på de bildene, kos dere masse, skal dere overnatte?:)<3:* Klemmer fra Oda<3<3:*

    5. Jennie Sofie:
      J-jelpende(uten h),jente
      E-elskende
      N-noen av de fineste jeg vet
      N-noen av de søteste jeg vet
      I-inspirasjonerende
      E-en perfekt jente
      S-så søt,skuespiller
      O-og livlig
      F-fin,fan av sg og ie.
      I-inspirerende
      E-elegant
      Håper du likte den(det så mye å si om deg men jeg er ikke då flink til å finne på det,)Elsker deg,bloggen og ig-profilen din❤️❤️

    6. J= Jenta alle ville vært<3
      E= Elskende <3
      N= Nydelig <3
      N=Nusselig <3
      I= Interesang 🙂
      E= Elegant 😛
      S= Selvsikker <3
      O= OMG <3
      F= Fineste<3
      I= Ingen er bedre skuespiller <3
      E= En utrolig god stil <3
      Hehe.. 🙂 LOVE U JENNIE <33

    7. Hei! Jennie Sofie du er en søt og perfekt jente!!❤️
      Takk:
      For at du er den du er
      For at du deler ditt liv med oss lesere på bloggen
      For at du er så søt, snill, pen, morsom, nusselig, effektiv, kul, fin, flink til alt mulig! Og masse masse mer..❤️ Det er så mye mere fint jeg har lyst og skrive om deg , men det fins ikke ord for en som deg!
      Skulle ønske jeg kunne bli en som deg fordi du er den du er!❤️Jeg er kanskje en av dine største fans..❤️
      Jeg vil så gjerne kjenne deg og ha deg som venn, men det går nok ikke. Vi like på så mange måter, men ulike på så mange andre måter. Du er forbilde mitt og takk for det. Jeg har lært mye av deg og det setter jeg så utrolig stor pris på! Men i såfall takk for alt!
      Klem fra Anna❤️

    8. Veldig koselig å lese bloggen din. jeg er 23 år, og man skulle kanskje ikke tror at bloggen til en 13 år gammel jente ville gitt meg noe, men den gjør jo nettopp det.
      For det første vil jeg gratulere deg med en fantastisk herlig blogg, som jeg tor vil bli en stor suksess. For det andre vil jeg hylle deg for dine verdier og for den du er.
      Bloggen din sprer glede og det er mer enn nok i seg selv.
      Jeg vil avslutte med et eneste ord. TAKK! <3

    9. WoW!! jeg mener det når jeg sier det! WoW!!!!!<3 jeg elsker kjolen og skoene smykke og alt!! jeg er missunnelig i evig tid penee deg <3 håper du hadde en minnerik og fantastisk kveld sellom det ikke ble noen bilder med hjem......

    10. Line: Oj, fikk gåsehud av kommentaren jeg 🙂 Veldig koselig å høre, forsøker å spre glede men er også litt redd for at folk skal tro at livet mitt er problemfritt. Men velger å fokusere på de positive tingene jeg da. Selv takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg