JULEGAVEVIDEO

Hei

Nå er endelig julegavevideoen klar. Det tok veldig lang tid å lage den fordi at pappa har oppdatert Imovie, så alt så helt nytt ut for meg der. Imovie er det programmet jeg bruker når jeg lager filmer. Men nå er endelig filmen ferdig. Det er første video jeg har laget med det nye kameraet mitt og også første film jeg har laget i den nye versjonen av Imovie. Jeg vil forsøke å finne ut hvordan jeg kan få enda bedre kvalitet på filmene mine, men det var slik det ble denne gangen. 

HER ER FILMEN

Kommer ikke til å lage gavevideo i fra bursdagen min. 

Fikk du noe av det samme som jeg fikk?

Klem Jennie

99 kommentarer
    1. Jennie jeg fikk ikke sakt gratulerer med dagen son jeg ville si det men der du burde vite er at jeg synes du er en fantastisk jente jeg aldri glemmer og jeg håper du synes vi er venner💋😘✨

    2. Veeeldig fine ting du har fått <3
      Gratulerer med dagen som var i går <3 <3 <3
      Håper du fikk masse av det du ønska deg og fikk kost deg mye 🙂
      <3Jenifer

    3. Jenta mi har fått seg kamera!!! Nesten som mitt bare at jeg har “1100D” 😊
      Kooos fra meg!😘❤️

    4. Gratulerer med dagen som var i går, Jennie<3 Jeg fikk de samme tøflene som deg bare i grå, ønska meg dem veldig! Også hadde jeg lik tangle teezer fra før av bare at hele var rosa:)
      Elsker bloggen din😘
      Klem

    5. Duu fikk kjempe mye fint❤️også er du så heldig å ha familie i Østeriket❤️Jeg bare lurte på om det var fint dær og tok flyreisen lang tid??❤️💖håper på svar❤️ hilsen Kristina❤️🎀💖✌️

    6. Jeg fikk de søte øreproppene som du fikk! Gratulerer så mye med dagen som var! Jeg elsker å se på videoene dine og jeg elsker å lese bloggen. Værsåsnill å fortsett så lenge du kan:)

    7. Ja, noen av tingene fikk jeg og. Foreksempel den sjokolade tingen 😛 Så når du sa at den var så god, fikk jeg lyst på den, så jeg gikk og tok 8D hahahahha

    8. Hei! Jeg ville bare ønske deg gratulerer med vell overstått❤️ Jeg fikk også Canon camera men jeg fikk EOS 1100❤️💕

    9. Herregud du fikk MANGE GAVER!!! DE VAR FORRESTEN LIKE KULE OG FINE SON DEG 3> kan du kjekke meg ut på insta? Heter loveujennie pils svar på venneforespørselen!

    10. Vil bare si gratulerer med dagen. Som jeg ikke fikk tid til før nå.
      Og at jeg også fikk rasberry bodybutter ❤️ Lukter himmelsk !

    11. Jeg fikk like tøfler ❤ jeg fikk dem av Mia og malin😃 ( de som du møtte i Kypros. Og Mia som var på sykehuset)😉 gratulerer med dagen som var foresten❤ elsker bloggen din😍😍

    12. Hei Jennie! Ja jeg fikk den bringebærkremen du synes luktet så godt i mango ✌️🍑 grattis led overstått 😁😚😚

    13. Hei Jennie! Ja jeg fikk den bringebærkremen du synes luktet så godt i mango ✌️🍑 grattis med overstått 😁😚😚

    14. Jeg fikk like tøfler av Mia og Malin❤(de som du møtte i Kypros😃og Mia som var på sykehuset😒 gratulerer med dagen foresten🎉❤) elsker bloggen din❤
      ♣〰Hanna Maria (heter hanset017 på instagram)😁😁

    15. Gratulerer med overstått Jennie! 🙂 Jeg fikk en lik ting som deg, jeg fikk også sånn Bringebær Body fra The body shop 🙂 Den lukter HIMMELSK! 🙂 ELSK! bruker den hverdag! :DD

    16. Oi så masse fint.. Er så misunnelig på deg og utseende ditt😍 stå på😘 heter malinsob på insta forresten ta gjerne en titt innom brukeren❤️

    17. Hei
      Du er ALT
      Jeg lurte bare på hvilken styrke du bruker i briller❤️
      Håper på svar, kommer til å skjekke bloggen hr dag fremover…
      Jeg ser opp til deg. ❤️❤️❤️❤️💋

    18. Fikk samme sjokoladedeksel👌❤️ Og så har jeg de samme ørepluggene med cupcakes på😊 er enig at de ikke sitter så godt😂😘

    19. Ja, eller hadde noen av tingene fra før av! Sykt heldig som fikk camera!💋
      Blir det burstagsgaver-innlegg da?💕
      Elsker luen din tanten din laget, er helt dilla på den, det er bare så……..
      Ahhhhh den pene luen😍😍❤️<3

    20. Nydelige ting!!❤️ ja jeg ble kjempe fornøyd med julegavene. Jeg fikk sykkel og krøltang som jeg ble mest fornøyd med💜 jeg også ønsker meg kamera! 😍 har super lyst til å se hva du fikk til bursdagen din!! Jeg vet at det står at du ikke skal vise det, men jeg er såååå nysgjerrig 😘 hvis du har tid og har lyst kan du sende bilder på insta? På private. Bilder til @amandaleirflat?? Det hadde jeg vært så taknemlig for💕 og tusen takk for at du syns slike ting om meg som du skreiv til meg under innlegget jeg skreiv til bursdagen din!!!🎀 ble rørt! Love You jennie sofie og det vet du!💛💙💜💚❤️

    21. Hei,jeg fikk en helt rosa tangle teezer og hvite kosetøffler
      Og den bringebær bodybutter greia fra the body shop den lukter sykt godt.Og så fikk jeg noen neglelakker og penger.Og jeg fikk jo mere men det var det vi fikk til felles💝klem super duper fan Thea❤️❤️❤️

    22. Så utrolig mye fint du fikk til jul! Broren din var også så søt som gidde deg det fine halskjede til bursdagen din. Du er ett stort forbilde for mange. Du er ett stort forbilde for meg. Jeg elsker deg og bloggen din! Jeg er inne på den flere ganger om dagen får å se om det har kommet noe. Elsker alle innleggene dine. Du er super vakker, snill og morsom! Skulle ønske jeg kunn kjenne deg. Jeg går inn på bloggen din hver gang jeg føler meg neffor, og da blir jeg glad igjen😃
      J: jente
      E: energisk
      N: nydelig
      N:nydelig navn
      I: iintlegent
      E:elsker bloggen din
      S: snill
      O: omtenksom
      F: fin
      I: innmari søt og vakker
      E: elsket av fan’n
      Håper du likte det❤️
      Elsker bloggen din jennie sofie

    23. Hvordan får du på rask film på iMovie etter å ha trykket på kaninen? PS: gratulerer med dagen på etterskudd!

    24. Du fikk masse fint <3 på søndag skal jeg på audition (precast) på norske talenter. Hver gang jeg er nervøs for å opptre for andre da hjelper det å tenke på deg. Fordi du er en av de mest fantastiske personene jeg vet om du er et forbilde for meg som inspirer meg veldig mye<3<3<3 gratulerer med dagen som var håper du fikk masse fint<3<3<3 håper du husker meg fra selena gomez konserten jeg hadde krøllet hår og jeg hadde på meg en skinn jakke<3 setter virkelig stooooooooooooor pris på deg<3 jeg er veeeeeeeeeeeelid glad i deg <3lig hilsen Mia<3<3<3

    25. jeg har sånn knekke greie som blir varm så jeg skjønte hva du mente <3 du er kjempe fin, jeg fikk masse ideer til bilder jeg kunne ta fordi jeg går rundt og tar bilder og sånn fordi jeg vil bli fotograf :D jeg har tenkt og ta bilde av noen som tar på seg lipgloss mens bildet er litt utydelig for det var kjempe fint :D håper du kan sende meg bilder av deg eller dine inspirasjoner sånn at du gir meg litt ideer :D jeg har ikke mail men send bildene til pappa sin mail :D [email protected]

    26. 💄💛💙💜💜💚💚❤️💜 Hehe💚💙💚💙💜💚💜💚💜💙💜💚💙💚💙💜💚💙💜💚💙💜💚💚💜💚💙

    27. Jeg fikk også Tabgle teezer bare i helt svart også fikk jeg dødslekene boka.. Håper du har hatt en kjempe fin jul og et godt nyttår og en veldig fin bursdag.

    28. hei , jennie. <3 jeg lurte på om de øreproppene er fra acsoorisize* ( husker ikke hvordan man skriver det)...jeg tror jeg har et par prikk like ... <3 men de kan bli litt surrete i lyden etter hvert med mindre man er veldig forsiktige med dem... <3 😛
      fine gaver du fikk ... godt nytt år og grattis med dagen på etterskudd.... ha et fint år
      <3lig hilsen diiin største fan Angelica <3

    29. Jeg fikk det der leppeviskelæret av en venn💋❤️ Og gratulerer med dagen på etterskudd🎂🎉🎈
      Klem❤️

    30. Hele videoen var egentlig ufokusert, prøv å fokuser Mer på deg selv og gavene! Var litt skurrete:) veldig Fine gaver , fikk ingenting av det samme<3

    31. Gratulerer med dagen.du er en super søt jente. Jeg elsker bloggen din den er så bra.fortsett og lage blogg. Jeg fikk like neglelakker og hundehøretelefoner😀😀😀 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    32. Fineste Jennie Sofie! Den cupcaken du fikk var en lommevarmer. Du trykker litt på den “mynten” som er inni og det kommer en slags is ut.(men den er selfølgelig varm.) når den blir kald igjen kan du koke den i varmt vann til “isen” er helt borte. Det kan du gjøre så mange ganger du vil. Men du må være forsiktig for det skal ikke mye til før den “mynten” sender ut mer sånn “is” . Håper du forstod😘 du er helt perfekt og det så ut som du fikk veldig mye fint! ❤️-lig hilsen fra Silje

    33. Lillebroren din er bare den søteste i verden!
      -Natta kamera.
      Du er heldig som har en så søt lillebror!
      Jeg har ingen…

    34. Jeg fikk en sminke boks men kan du pliss følge meg på instagram ps jeg heter lisa_BFF_mina på instagram😘 å jo fine gaver😍😍😍😍😍

    35. Sofie: Har fokusert, men det tok så lamg tid å laste opp videoen, så jeg måtte skru ned på kvaliteten for å få lagt den ut. Helt nytt kamera….ble bare sånn. Skal finne ut av det til neste gang.

    36. Hei! Du fikk mye fint. Du er veldig heldig!<3
      Jeg vil bare si at du er mitt store forbilde<3
      Hvist jeg er trist går jeg bare inn på bloggen din eller ser på din instagram, så blir jeg fort i godt humør!
      Du er en virkelig gledesspreder<3 Skulle ønske at jeg kjente deg!
      Jeg liker alle bildene dine på instagram, å leser bloggen din hver dag!<3
      Du er pen,vakker,nydelig,snill,morsom,Nice,kul, egentlig alt det gode.
      Skulle ønske jeg var like pen,vakker,nydelig,snill,morsom,Nice å kul som deg,jennie,<3
      Hilsen din ALLER største fan<3<3<3

    37. Hei, jeg lurte bare på om den cupcakes tingen hva mente du egentlig skjønte ikke helt ?:) PS : ELSKER BLOGGEN DIN

    38. Vidioen er slettet så jeg får ikke sett den
      Men hvor er Det speile fra jeg har sett vidioen en gang før men det er veldig lenge siden
      😘-synne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg