BURSDAG

Hei

Nå er jeg enelig 13 år<3 Har allerde fått masse fint. På skolen ga også mine beste venner meg kake som de hadde bakt og sang for meg. Det var så koselig og snilt. Til middag bestilte vi mat fra en resturant, det ble sushi og kinesisk. Etter middagen kom det noen på besøk for å spise kake.

Fått masse hilsninger på Instagram også, setter stor pris på det, tusen takk alle sammen. 

PS, halskjedet jeg har på meg, fikk jeg av lillebror. Han hadde laget det i barnehagen helt alene til meg og brukt masse tid på det <3 <3 <3


Jeg hadde oreokake i dag, hva er din favorittkake?

Klem Jennie

136 kommentarer
    1. Du er veldig heldig💘Gratulerer med dagen Jennie🎉Du har en veldig søt lillebror😁Hva fikk du hos mammaen din og pappaen din?💸

    2. Gratulerer så UTROLIG med dagen, verdens beste Jennie Sofie <3
      Du er på mange måter et forbilde.
      Ikke fordi du er pen, selv om du er det.
      Ikke fordi du har mange fine ting, selv om du har det.
      Ikke fordi du har en kul klesstil, selv om du har det.
      Ikke fordi du har mange følgere, selv om du har det.
      Fordi du er så utrolig sterk.
      Fordi du er så omsorgsfull.
      Fordi du har en sterk og nydelig personlighet.
      Fordi du bruker tid og penger, på at vi kan ta del i morsomme konkurranser.
      Fordi du bryr deg om folk, du ikke kjenner.
      Fordi du lyser opp dagen min.
      Fordi du bruker tid, på oss.
      Fordi du får meg til å føle meg spesiell.
      Fordi du har gjort alt så mye lettere for meg.
      Jennie Sofie. Takk.
      Du gjorde noe HELT spesielt for meg. Du postet min kommentar. Du fikk meg til å føle meg spesiell. Du skapte et smil, noe som har vært vanskelig å få fram, for meg.
      Jeg vil så gjerne være glad. Du har hjulpet meg.
      Jeg vil så gjerne være sterk. Du har hjulpet meg.
      Jeg vil så gjerne være meg selv. Du har hjulpet meg.
      Bare å skrive dette til deg, betyr mye.
      De små tingene du gjør, gjør meg glad.
      Jeg bryr meg ikke om jeg ikke vinner dine konkurranser. Å ha muligheten, gleder meg.
      Jeg bryr meg ikke om du ikke svarer på en kommentar. Å ha muligheten, gleder meg.
      Selv om det er en liten sjanse for at jeg kommer til å møte deg, så er jeg her. Og jeg håper du vet at jeg finnes.
      Takk. Takk så utrolig mye.

    3. Gratulerer så mye med 13-årsdagen!:) håper du har hatt en super fin feiring og håper du får det videre:) mine favoritt kaker er brownies og oreokake:) hadde hvert veldig hyggelig med kommentar tilbake:)❤️

    4. Åååå så søtt!! Gratulerer med dagen😘håper du hadde en super dag!
      Hilsen Tina
      PS: jeg har skrevet det før, men jeg skriver det en gang til:) bloggen din er så bra!! Du har fine bilder med god kvalitet, og et nytt innlegg hvær dag!😍jeg synes det er veldig gøy å lese bloggen din, og en av grunnene er fordi du ikke har noen sponsorinnlegg👍😏😍 og alt annet da selvfølgelig!! Gleder meg til mange gode innleg fremover😃💖

    5. Gratulerer så mye med dagen Jennie💝
      Du er en fantastisk person og jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å blogge😘
      Du har en veldig bra blogg💕💕
      Håper du fikk en super dag❤️
      Beste hilsner

    6. Oreokake og brownies<3 Gratulerer så mye med dagen håper du får en kjempefin kveld videre. Lurte bare på om noen ting:
      -Skal du har burstagsgaver 2014(video)?
      -Kan du ha en What's on my iPhone(video)?
      -Kan du ha en iPhonedeksel upd. (video)?
      -Hvor glad er du i fansen din fra 1-10?
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Klem<3

    7. Gratulerer med dagen jenniesofie du er mitt største forbildet jeg kan ikke tro at du har bursdag i januar det har jeg å om 3 dager Alså på lørdag tusen talk for at du kommenterte bildet mitt på instagram betyr mye for meg

    8. liker mange kaker, gratulere med dagen, du er en fantastisk jente som burde få masse skryt over bloggen din! jeg sjekker bloggen din hver dag jeg liker innleggene dine! du er også en jente som jeg ser opp til! Du gir meg gode tips om mye, ved bloggen! du er et forbilde jeg har hatt i et og et halt år nå, jeg ser opp til deg og kommer aldri til å slutte å syntes at du er fantastisk <3<3<3<3fortsjett sånn du har en fin framtid drømmer alltid om å møte deg<3<3 det vill jeg! se på instagramen min navn: aasnepuus<3

    9. Gratulerer med dagen, Jennie! Du er en kul jente💙
      Jeg elsker bloggen din, og er innom flere ganger hver dag!
      Ha en fortsatt fin dag!
      <3<3

    10. Gratulerer med dagen, håper du får en like fin dag som du er!!💖
      Kan du ha video om hva du fikk i julegave fra familie og venner?

    11. Gratulerer med dagen Jennie🎁🎊🎈🎉🎈 min favoritt kake er vel brownies og oreokake🎂🎂🍰
      Og du har kjempe snille venner håper du får en fantastisk dag❤️❤️Hilsen en super duper fan.
      PS:jeg har bursdag i morgen 9.jan gleder meg veldig.

    12. Gratulerer så mye med 13 års dagen søteste Jennie Sofie ♥ Håper du hadde en fantastisk dag med venner og familie ♥ #teenager , Hehe Loveyou ♥ Veldig stor fan av deg ♥ ♥You are my inspiration, you make my day everyday ♥
      Hurra for deg som fyller ditt år,
      Ja deg vil vi gratulere.
      Alle i ring omkring deg vi står,
      Å se nå vil vi marsjere.
      Bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
      Danse for deg med hopp og sprett og spring.
      Ønske deg av hjertet alle gode ting,
      Og si meg så hva vil du mere?
      GRATULERE!
      Høyt våre flagg vi svinger, hurra!
      Ja, nå vil vi riktig feste!
      Dagen er din, og dagen er bra,
      men du er den aller beste!
      Se deg om i ringen hvem du vil ta!
      Dans en liten dans med den du helst vil ha!
      Vi vil alle sammen svinge oss så gla?;
      og en av oss skal bli den neste
      – TIL Å FESTE!
      HURRA FOR JENNIE SOFIE ♥♥♥♥
      Loveyou, Klem Caroline ♥♥♥

    13. Åå, gratulerer så mye med dagen din Jennie❤️❤️ Du er så fiiin, ønsker deg alt godt i året som 13 åring❤️ Klem Sofie

    14. GRATULERER MED DAGEN
      DU HAR VERDENS BESTE BLOGG
      ELSKER BLOGGEN
      LESER BLOGGEN VÆR DAG
      GRATULERER MED 13 ÅRS DAGEN
      MASSE KLEMMER FRA MEG❤️

    15. Gratulerer med dagen fine , søte, snille og beste jenniesofie jeg elsker deg mest av alle bloggere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    16. Gratulerer så masse med dagen håper du får en super fin dag vidre og at du hadde det supert før i dag
      For det første ville jeg si tusen tusen millioner takk for at du blogger for oss jeg stikker innom bloggen til hverdag uansett hva jeg gjør og ser om du har lakt til nytt innlegg hvis du ikke har det pleier jeg og lese hele bloggen din på nytt.
      Jeg vil alltid lese din blogg (ikke at jeg har noe i mot andre blogger) men du er liksom bare best for meg.
      Du er så pen,snill, utrolig skjønn, selvom jeg ikke kjenner deg så tenker jeg at du er alt det snille og søte❤️
      Håper du har fått masse bursdag’s hilsener i dag!!!
      Elsker deg Jennie Sofie❤️❤️❤️💋💋💋😍😍😻💛💙💜💚❤️💗💓💖💕💞💘💌💋💎
      Du er best ❤️
      Klem Anne

    17. GRATTULERER MED DAGEN JENNIE SOFIE! 💕🎀🌸💋💖😱🎉🎊min favoritt kaker er orepkake💜

    18. Gratulerer med dagen! Takk for at du blogger, det lyser opp i hverdagen min.
      Min favorittkake er og så oreokake 😉

    19. Mmm. Den kaka så god ut😊❤️ men så Gratulerer så mye med dagen! 13 år tenk. Nå er du lenger ikke barn, men en tenåring. Håper også du hadde en fantastisk dag og har det resten av dagen i dag;) er kjempe stor “fan” av deg! du støtter oss gjennom bloggen din i mine øyne illefall. Jeg går inn på bloggen din vær dag. Aver til etter vært minutt på kvelden fordi jeg vet ikke om du har blogget et innleg. Syntes det er utrolig gøy å høre ditt liv og meninger😊 er kjempe kjempe kjempe glad for at du orker og ville lage en blogg og skrive vææær eneste dag. 😊💕 du betyr kjempe mye for meg. Og de videoene dine er helt kjempe gøye(dårlig ordspråk) haha. De er så morsomme at jeg ler meg nesten vær dag, kjempe gøy å se på også😄😘 Vannvittig gla for også at du har konkurranser, (selvom jeg tror ikke jeg vinner) men håpet er stort. Hadde vært utrolig kjekt å få en gave eller i det hele tatt noe av deg enten bilde eller autograf. 😊❤️😄😘💕 Jeg må bare få sagt ut alt og fikk endelig gjort det. JEG BARE DIGGER DEG AKKURAT NÅ;). Så gratulerer sååååå mye med dagen;) og du får gratulerer Emilie Mari på bursdagen hennes den 14.Januar,(hvis det er riktig dato), eller når bursdagen hennes er. Med vennelig Hilsen Emilie 😘😄 😊❤️😄👍😘💕👭🌟💝🎁😃😎🎤

    20. Kanskje brownies.
      sa Gratulerer med dagen før dagen, jenniesofie.
      Igår og idag sier jeg gratulerer med dagen, jenniesofie.
      hatt en fin bursdag?

    21. Gratulerer masse med dagen! Favorittkake: BROWNIES!! Herregud, jeg lever for brownies! Digger bloggen din! Klem ❤️

    22. Gratulerer med dagen Jennie!😊🎉🎊🎁🎈 håper du har hatt en super dag💃 du virker som en utrolig snill og morsom jente❤️ Og en god venn👭 jeg leser bloggen din hver dag og sjekker om det har kommet et nytt inlegg flere ganger om dagen😍 Tusen takk for at du blogger😘 you make my day❤️ så søtt av lillebroren din, han er så søt😘 og btw, elsker pavlova, oreokake og daimiskake😍👍

    23. Gratulerer så utrolig mye med dagen!! Endelig 13 år og tenåring😍 Du er som en helt for meg! Du er en super jente som har et smil som gjør ALLE glade! Kos deg!💕 Du er en utrolig blogger og er helt nydelig og spesiell! Du gjør alle alltid glad i alle slags veier! Stå på og ta det positivt til deg, for du er en helt spesiell jente!! <3

    24. Brownies og oreokake❤️Naammm..!💚 Gratulerer med dagen søte, fine, perfekte og trofaste Jennie❤️💜💚💙💛 Fint smykke💎👍

    25. Hei Jennie:) Så fint å se at du koser deg:*♥♥ Glad i deg:) Fortell meg litt av hva du fikk til bursdagen din senere da 😉
      Kos deg ♡

    26. Jeg skal snart ha bursdagsfest, men jeg har ingen ideer. Har du noen tips til meg!?
      Håper du har hatt en fin dag! Søta😘

    27. Gratulerer med 13års dagen jeg ser virkelig opp til deg du er pen søt flink skuespiller liker du om vi spør om du kan følge oss? Hadde likt om du svarte stor fan av deg

    28. Mmmmmmmm! Den oreokaka så god ut! 👌😍😋🍰
      Og gratulerer med dagen!! ❤️🎉
      PS: Kan du lage et innlegg om hva du fikk til bursdagen din? 😍 det hadde vært fint👌😊

    29. Gratulerer med dagen Jennie😘😘😘😘😘💖💖💖💖 kjede var supersøtt👌💕 ha en fortsatt fin kveld😚😚

    30. Gratulerer med dagen❤️❤️❤️
      Min ynglingskake er faktisk oreokake og jeg hadde det i min bursdag🍰🍰🍰

    31. Gratulerer søte pene Jennie med 13.årsdagen❤️Skreiv på insta også men skriver her også siden jeg er så stor fan av deg lille store Jennie❤️ Jeg vile hatt kjent deg men tviler på det siden vi ikke kjenner hver andre❤️ Men kanskje jeg ser deg i Oslo det hadde vert veldig stort❤️ Du føles som en snill og grei Jennie ❤️ Love you😘 du er kjempe pen og søt osv.❤️💕 men håper du hadde det bra klem fra meg❤️ Blir 13 i år også (hihi)❤️

    32. Jennie, du er et forbilde for mange, spesielt meg! Jeg er så glad for at du blogger og legger ut på instagram:-) du er den beste på jenter ! Gratulerer så mye med dagen! Skulle ønske jeg hadde nummeret ditt så kunne jeg ring deg og sunget en sang for deg:) hvis jeg ikke hadde blitt stum da! #teenage du er tretten år nå! Jeg er tolv men har bursdag sent på året, i november. I morgen skal vi ta sprøyte, men det kommmer nok til å gå bra:-) jeg vil bare ønske deg gratulerer med dagen jennie sofie!

    33. Graaaaaaaaaatulerer sååå utrolig myyye med 13 års dagen❤️ Endelig er du blitt tennåring✌️ Håper du har hatt en vidunderlig dag akkurat som du❤️ Du er den aller beste bloggeren jeg vet om❤️ Jeg er innom bloggen din nesten hvær dag❤️DU ER VERDENS BESTE❤️Håper du ser denne❤️❤️❤️❤️Klem Kristina❤️❤️❤️💖✌️

    34. Gratulerer med 13 år❤️😚😚 Du e så nydelig pen vakker og ikkje minst en fantastisk personlighet❤️ Snill populær og kul❤️😚 Du er omsprgsfull❤️Du er god på alle måter❤️😚 Du bryr deg om folk du ikkje kjenner en gang❤️😍 Du er en fantastisk person jennie det må du ikkje glemme❤️😚 LoveU❤️

    35. Gratulerer så mye med dagen🎉🎊🎁 håper du hadde en super dag❤️ For det fortjener du virkelig ❤️ Du er et stort forbildet for meg ❤️ Jeg vil bare at du skal vite at du er en super person og fortjener det masse bra i live❤️

    36. Gratulerer så utrolig mye med dagen <3
      Du er ei herlig jente, med ei herlig personlighet :*
      Du er en fantastisk skuespiller, og mitt aller flotteste forbilde <3
      Jeg ville gitt hva som helst for å blitt vennen din :* <3
      Håper jeg møter deg en gang <3 :*
      Jennie <3

    37. Hei Jennie, gratulerer med dagen👑 Tenk ten-åring å alt!⭐️⭐️⭐️Kan du plis se instagram profilen min: Jennietor💎

    38. Awww, så søtt! Min favorittkake er vist hjemmelaget oreokake♥ Napper du??? Og kan du lage video av tingen du får fikk her på bloggen? GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE MED DAGEN PÅ ETTERSKUDDD!

    39. Gratulerer så masse med dagen, Jennie Sofie!
      Du er helt fantastisk, jeg heier på deg!
      Håper du fikk masse fint på bursdagen din!
      God bursdagsklem fra Mathea <3

    40. Gratulerer med dagen❤️😚 13 år😍 Eg og e 13😂❤️ Håper du har hatt det godt når du var 12❤️
      Jennie Sofie❤️
      Du er kul og fin❤️
      Du er snill og grei❤️
      Derfor er du min❤️
      Ingen er som deg❤️

    41. Gratulere med dagen.
      Håper du fikk en fin dag.
      I motsetning til meg fordi jeg besvimte 2 ganger på skolen i går.
      Men håper du fikk en strålene dag.
      Hilsen Ingrid
      PS : jeg elsker bloggen din og mine favorittkaker er oreo og sjokolade kake

    42. Gratulerer med dagen❤️(litt seint men)
      Bestevennen min hadde bursdag isamme dag som deg🎉🎁
      Min ynglings kake er fransk sjokolade kake😍

    43. Gratulerer på etterskudd, Jennie! Gratulerte deg på forskudd, også gjorde jeg det i går også hehe <3
      Åå, så søtt. Elsker når folk lager hjemmelagde gaver, hihi 🙂
      Min favorittkake... Hmm, sjokoladekake. Oreokake er også en favoritt

    44. Kan du legge ut oppskriften på oreokaken?😍❤️ Gratulere med dagen på etterskudd!❤️ Du er best!

    45. Gratulerer så mye med dagen du er best
      I ❤️ you du er forbilde mitt
      PS: favoritt kaka mi er oreo og browni

    46. Hei Jennie! Jeg leser bloggen din hver dag. Hvis jeg har hatt en dårlig dag leser jeg bloggen din, men også når jeg har hatt en kjempe fin dag. Du er et forbilde på så mange måter, du har mange gode venner som støtter deg hvis du ikke har det så bra. Du er rett og slett et heldig menneske. Jeg skulle ønske jeg noen gang traff deg, det ville lyse opp livet mitt enda mer, når du startet å blogge visste jeg at dette kom til å bli den beste bloggen jeg har lest, og det ble den. Det er noen ganger jeg ikke har det så greit, da klikker jeg inn på bloggen din for å se på nye innlegg, eller gamle innlegg, for de får meg alltid i bredere humør. Det er ikke ofte jeg kommenterer på blogger, men siden det er bursdagen din syntes jeg at jeg burde. Jeg bryr meg ikke så veldig om du ikke svarer på denne kommentaren, men tanken på at du leser den gjør meg glad. Det er ikke alltid at jeg blir sett av andre, det hender at jeg står alene i friminuttene, og håper at noen vil være med meg, da tenker jeg på deg, det får opp humøret mitt litt, å tenke på at du tar deg tid til å blogge hver dag for sånne som meg. Jeg er bare et vanlig menneske som har et forbilde, og det er deg. Gratulerer med dagen! Du er et herlig menneske!

    47. Kjære søte snille pene jennie Sofie! Gratulerer så mye med dagen! Jeg er innom bloggen din hver dag og skjekker flere ganger om dagen om det har kommet noe. Du virker super snill og hyggelig! Du har verdens beste blogg! Når jeg er litt deppa eller lei meg går jeg inn på bloggen din og blir glad igjen med en gang:)
      Skulle ønske at jeg var like pen som deg.
      Hilsen en stor fan av deg!!

    48. Kjenner du noen som skal på språkreise men som enda ikke har bestillt? Om du eller noen du kjenner skal på språkreise med ef i 2014 men som ikke har bestillt og som skal bestille mellom 9 januar og 10 februar så ta kontakt på [email protected] 😀 det er også en rabatt på ca 1500kr om du bestiller nå!

    49. 🌹gratulerer🌹med🌹dagen🌹Jennie Sofie🌹du er så pen morsom og er en beundrer jeg leser bloggen din 10 ganger om dagen du er en jeg ser opp til ❤️🌹♥️gratulerer såååå mye med dagen du lyser dagen opp for alle.. Jeg takker deg og at du orker og legge ut innleg hver dag og du gjør dagen min bedre ❤️❤️❤️🌹🌹🌹♥️♥️hilsen Malene

    50. Du må endre biografien din sånn at det står 13 år istedenfor 12❤ Bare et tips❤Gratulerer med dagen selvom den var igår❤

    51. Hei kjære snille søte Jennie!♥
      Gratulerer så mye med overstått!
      Nå er du 13 år, og familien din er så heldig for å ha hatt 13 flotte år med deg!
      Jeg kunne ønske at jeg kunne ha vært en del av dem!
      Når jeg ser bilder/videoer av deg og vennene dine blir jeg nesten litt sjalu på vennene dine♥
      Men det er jo på en god måte, fordi jeg så gjerne vil være veninnen din!
      Da du viste en video hvordan man knøt bandanaer, kjøpte jeg meg to stykk og etter det har jeg brukt bandana hver dag♥♥
      Jeg er så utrolig glad for at du er deg!
      Stor stor klem fra Thea♥

    52. Gratulere så masse med dagen💝❤️😊
      Håper du hadde en suuuuuuper dag👑
      PS: så søt lillebror du har❤️👍

    53. Gratulerer med 13. Års dagen en stund til min, men kos dæ masse, håpe den ble super. Kan du feressen lage en video med alle bursdagsgavene du fikk? Hadde vært koselig:)

    54. sidra: Du har ikke gjort noe. Men du har en lukket profil og du viser ikke hvem du er på profilbildet ditt. Aner da ikke hvem du er på instagram da? Jeg godtar ikke alle fordi jeg vil vite hva slags folk som følger meg. Ser ingen forespørsel fra deg nå, men kan godta den om du sender. Klem

    55. Gratulerer med gårsdagen!😋👸✨✨🎉🎉🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈🎈du er et STORT forbilde for meg💝❤️💋💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg