Jobber med video

Filmet julegavevideo i dag, men må jo laste inn, redigere ol, før jeg kan legge den ut på bloggen. Usikker på hvilken dag den blir lagt du, men det blir jo denne uken. Når det kommer til å trekke vinner av lue konkurransen så blir det også i løpet av denne uken. Mye som skjer akkurat nå…..bursdag på onsdag, nyttårsball på fredag og bursdagsfeiring med venninner fra lørdag til søndag. 

Det er jo bare å titte innom bloggen daglig, så vil du jo til slutt finne både julegavevideo, trekning av vinner av konkurransen, bilder og mulig liten film av forbredelser til ballet (ikke lov til å ha med mobil eller kamera dit 🙁  ),  og sist men ikke minst moro i fra bursdagen min. 

I tillegg så har jeg jo lekser og treninger, så det er en hektisk, men fantastisk uke. Onsdag klokken 07.27 er jeg tenåring, JIPPI!!!!

 

I DAG BEGYNTE DET Å SNØ MASSE, MEN DET SMELTET BORT 🙁

RETT FØR FILMING

DA JEG FILMET KOM LILLEBROR FOR Å SI NATTA <3

Noe moro du gleder deg til?

Klem Jennie

81 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om det bare er hos meg, men headeren din er ikke headeren din, det er bare masse ruter det står “look whos popular! Are this your photo?” :-/ Ville bare si ifra tilfelle det er sånn med alle 🙂

    2. Hei stor fan hvor har du kjøpt den lua du har på det øverste bilde den er kjempe fin og har lyst på en sånn Skjøl hvis jeg finner en sånn et stand og hvis den passer meg<3<3

    3. Hei jenni det er bare noe jeg må si.
      Du er utrolig pen,kul,morsom . Du er så omtenksom og jeg hvet ikke hva jeg skulle gjort uten deg hver dag går jeg inn på bloggen din og instagram for og se om det har kommet noe nytt og hvis det har det blir jeg alltid glad når jeg ser på bilde av deg. Jeg tror at du er et stort forbilde for mange hvarfall for meg. Du er så heldig at du kan være så ærlig og morsom og at du bryr deg om andre, det er det ikke så mange som kan. Jeg hvil ikke få oppmerksomhet eller bare prøve og gjør deg glad når jeg ikke mener det, sånn er ikke jeg jeg syns du er heldig. Jeg var egentlig ikke så intrisert i blogg før jeg så din. Du trenger ikke godta denne jeg hvil at du ikke skal forandre på snillheten og ærligheten din du er like bra som alle andre . Husk og vær deg selv og ingen andre.
      M.h.v meg

    4. Hei,Jenniesofie
      Broren din er kjempe søt.Og jeg håper jeg vinner luen.
      PS:har bursdagdag 9.jan så jeg har bursdag dagen etter deg<3
      Klem Thea❤️❤️❤️

    5. Ja jeg gleder meg til å feire bursdagen min med venninner på onsdag, hadde bursdag 2.januar. Ikke sant det er dumt å ha bursdag så tidlig på året, for da er det så lenge til neste gang du får åpne gaver. Kos deg med bursdagen!❤️!

    6. Broren din er supersøt<3
      Jeg gleder meg til min bursdag, men den er i februar. Hadde blitt super glad om du gratulerte meg på den 10. februar. Jeg digger deg noe synnsykt. du er mitt forbilde. Du er super pen og hver gang jeg går inn p bloggen din håper jeg alltid det er et nytt kult innlegg som vanlig. Du gjør dagen min lysere og takk for masse inspirasjon. Når du er hos de andre i jenter at jeg digger dem og at de også er superpen. klem Guro Jakobsen

    7. Du må ikke legge ut bilder av lillebroren din jeg blir så misunnelig han er bare så søt👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    8. Gratulerer med dagen i morgen og du virker som en super person elsker å lese bloggen din det som betyde med for meg var da du sa gratulerer med dagen til meg da neste alle hadde glemt det du er så utrolig snill tror neste aldri jeg har møtt en snillere person . Og elsker bloggen din leser den hver dag og når jeg kjeder meg ser jeg på de gamle videoen på bloggen din P.S du er verdens snilleste . Skulle ønske at jeg kunne være en av vennene dine siden du er snill artig

    9. Awwe, broren din er bare så søt!💕Elsker luen tanten din har laget!! Den er kjeeepepen!
      Du er verdens peneste og er eier verdens beste blogg!!!<3
      Før så leste jeg ikke så ofte blogger, men litt Betina sin, men du forandra det.
      Jeg elsker deg og bloggen din. Skulle ønske du var litt mer i jenter da, og vær gang stjeler du all oppmerksomheten. Du er best!❤️
      IG: Emiiliefashion
      E-Mail: [email protected]
      Klem Emilie <3

    10. Du trenger ikke å stresse med den videoen og trekningen, vi forstår om du ikke har tid.💓Bare ta den tiden du trenger.😊
      JEG skjønner godt at det blir litt hektisk denne uka.💓Du må jo ordne deg til bursdagen din og ballet.
      Du må si ifra på insta når innleggene er kommet, det er veldig vanskelig å logge inn på PC en hele tiden for å sjekke om det er kommet innlegg.🙏 For jeg deler på PC med søstra mi😁

    11. Hei
      Gratulerer så mye med dagen som kommer<3
      Jeg gleder meg til trekningen av luekonkuransen, og videoen du skal legge ut også skal jeg og bestevenninne mine på dagstur til et sted der vi skal ri:)

    12. Du har verdens kuleste blogg, elsker bloggen😘 gleder meg til å gå innpå hver dag denne uken, gleder meg til å se videoen.😘 ps: jeg så du hadde på deg et gult,rosa og grønt armebånd når du ga natta kos til lillebroren din, det armebåndet va døds kult❤️ Og tusen takk for at du lot meg vinne armebånd KONKURANSEN til vennina mi, jeg har ingen anelse om hva hun kommer til p si💖💕 love you💜 håper du kan svare meg klemmer fra amanda💗 jeg bare lirer på om du har sendt armebåndene på mandag?❤️

    13. Bloggen fin er kjempe bra!❤️ Jeg har aldri lest så bra blogg før❤️ Og du er kjempe pen😍
      Tlf: 41254230❤️

    14. Jennie Sofie❤️ Dette er den beste bloggen jeg har lest❤️ Du er kjempe flink til å blogge❤️Og Du er Kjempe peen❤️😍
      Tlf: 41254230

    15. Jennie Sofie❤️ Bloggen din er kjempe bra ,den beste jeg har sett noen sinne ❤️Du et den beste bloggern jeg har sjett❤️ Du burde ha lagt på 1st plass ❤️ Og du er er den vakreste jeg har sett❤️
      Tlf: 41254230❤️
      Klem❤️

    16. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette.
      Jeg har nesten ikke noen ord for å beskrive deg.
      Du er ubeskrivelig! Og alt det posetive som finnes.
      Innleggene dine beskriver deg, og jeg, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si.
      Du er den beste bloggeren jeg vet om på min alder!
      Har sett deg en gang på Tusenfryd og det tror jeg du kanskje husker, og jeg turte ikke en gang å gå til deg for å hilse. Skulle gjerne ønske jeg hadde et bilde med deg og at vi kunne bli kjent.
      Jeg håper du gjerne ser denne kommentaren, og jeg vil bare si at jeg alltid vil ELSKE deg og din blogg!<333 Stor klem fra Anyme!<33 :)))

    17. hehe så søt lillebroren din er 😀
      Første gang jeg er innpå bloggen din, og jeg liker den. du skriver bra!
      også er du nydelig:O

    18. Såååååååååååå søtt når lillebroren din kom får å si natta<3<3<3Han hadde så søtliten dragepyamas:-)

    19. jeg gleder meg til treking av lue konkurransen, og videoen du skal legge ut også på lørdag skal jeg å venninnene mine på januar-shopping 🙂
      jeg elsker bloggen,instagramen og selve deg da!!

    20. Awww, tusen tusen tusen takk for svar når jeg fikk svar av deg hoppet jeg rundt på rommet og var super glad:)<3 Jeg klarer så vidt og snakke tusen takk for svar<3<3<3 Klemmer fra Oda<3<3<3

    21. Sara
      06.01.2014 kl.20:48
      Hei stor fan hvor har du kjøpt den lua du har på det øverste bilde den er kjempe fin og har lyst på en sånn Skjøl hvis jeg finner en sånn et stand og hvis den passer meg<3<3

    22. Hei stor fan hvor har du kjøpt den lua du har på det øverste bilde den er kjempe fin og har lyst på en sånn Skjøl hvis jeg finner en sånn et stand og hvis den passer meg<3<3

    23. I går hadde jeg tenkt til å prøve et “snowskate” som jeg fikk til jul men plutselig var det ikke mer snø på Nesodden 🙁

    24. hei! jeg har nettopp fått meg nytt design men når jeg skal lage header så blir designet borte vet du hvorfor?

    25. tuuuusen takk<3<3<3<3<3 har gledet meg lenge til julegave videoen!!!☺ men da er det jo noe e fint å se fram til♥♥♥♥♥

    26. Jeg gleder meg veldig til trekningen til lue konkurransen JennieSofie har du bursdag på onsdag 8 januar? Jeg har bursdag på lørdag 11 januar ps hvis du har bursdag på onsdag så håper du får en kjempe fin dag ❤️

    27. Gratulerer med dagen på forskudd ♥ Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal starte med å takke for all inspirasjon og lyst du har gitt meg for å blogge, for å få mange lesere, og den utrolig fine skjønnheten din! Det går ikke an å betale for deg med gull med fjell, fordi du er så vakker og den når alle nivåer. Jeg (ååååh) vet ikke hvor fortsettelsen skal begynne, du er bare utrolig vakker og jeg har aldri sett en så pen jente på helt lik alder som meg. Jeg tror vi har masse eller noe til felles:
      – begge er 12 år
      – begge går i 7. klasse
      – begge blogger
      – begge har instagramprofil som er privat (nå er min åpen, da)
      – ingen av oss to følger hverandre på instagram (heter du jenniefashion på instagram? skal følge deg nå, heter sidring sånn du vet hvem som sender forespørsel)
      – begge bruker picmonkey til å redigere bilder
      – eller pixlr
      – begge har iphone
      – begge reklamerer for bloggen, storsett ikke ment som reklame
      Tror ikke jeg kommer på noe mer. Jeg liker at du svarer på kommentarer, og jeg håper du svarer på min og godtar min forespørsel på instagram (heter sidring) ♥

    28. Nuuh, så søtt😍😘 dumt snøen smeltet med en gang, det samme kjedde her😱😫 vi er i januar og det er ikke snø!😭😰 jaja, håper du får en superduper bursdag😊😘😚🎁🎉🎊

    29. Jenniesofie.blogg.no
      Tusen takk for at du blogger.
      Du er helt fantastisk
      Stikk gjerne innom bloggen min å legg gjærne igjen en kommentar.
      Du inspirerer meg
      Hvorfor har du blokert meg på instagram. Det synes jeg er
      Trist 02heidifj02
      Hilsen en som digger bloggen din

    30. Hei,Jeg er en veldig, veldig,veldig stor fan ! Jeg bare lurer på om du kunne lage sånn” My Dialy Morning Routene” og ”My Dialy Nighte Routene (After school)” Du må ike gjøre det nå,for du har det sikkert veldig travelt meg andre videoer og stuff 🙂 Men om du kunne tenke på det . Til en dag hvor du ikke har noe å blogge om ?

    31. Fratulerer med dagen. :::PS:Jeg har bursdag den 9.januar❄️💟🅱❇️⭐️😛😝✳️🅰
      Håper du koste deg på bursdagen din. Klem filippa❄️❄️❄️

    32. Hei !! Jeg gleder meg til vinterferien for da skal jeg til London 😘 du er superpeeen !!! Love you Jennie 😍

    33. Hei Jennie!🙉
      Om du ikke skjønte mente anonym at om du fjerner hår fra øyenbrynene dine det er å nappe seg👀
      PS. Stor fan av deg og bloggen🌟

    34. Jeg har samme seng som deg så …. hvor kjøpte du sengesettet fra ?? Driiiit fiiint <3 Har alltid lyst på en lilla en 😀 Kan du svare på et innlegg siden jeg ikke er flink med å følge med på kommenarfeltet..

    35. Hei stor fan hvor har du kjøpt den lua du har på det øverste bilde den er kjempe fin og har lyst på en sånn Skjøl hvis jeg finner en sånn et stand og hvis den passer meg<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg