TUSEN TAKK <3 <3 <3

Hei

Hei dere fantastiske lesere. Et innlegg for å takke dere alle sammen. Alle dere som er inne og leser blogginnleggene mine og kommenterer så fint og koselig til meg. Det er dere jeg fokuserer på og ikke på dem som er negative. Ikke dem som forsøker å skremme meg bort fra å blogge, for blogge er noe jeg ønsker å gjøre og noe jeg trives med. Selvfølgelig stopper jeg og tenker over enkelte ting i noen få minutter, men det ender alltid med at jeg rister på hodet over andres spydigheter. Som den personen som sa at jeg burde grue meg til å begynne på ungdomsskolen til høsten for jeg kom ikke til å få meg noen venner. Jeg føler meg heldig som har de vennene jeg har og jeg regner med at mine aller aller beste Embla, Ella, Tuva, Andrine, Amanda, Alice osv vil stå ved min side i tykt og tynt. Jeg føler meg rik som har dem, og andre venner i fremtiden vil uansett bare være en fantastisk bonus. Men igjen – TÅPELIG, selvfølgelig kommer jeg til å få meg venner. Jeg har også utrolig mange gode venner utenfor skolen og til og med noen instagram-venner jeg aldri har møtt eller bare møtt en gang eller to. 

Men nok om det. Dette er bare en takk til dere leserene mine, se hvor dere har plassert meg 😀

Og som takk kommer jeg i løpet av helgen til å starte en ny konkurranse her på bloggen. Følg med.

Stor klem

Jennie

95 kommentarer
    1. Bra jobba, Jennie! Du er jo en utrolig flink blogger, ikke minst! Stå på videre, og snart vil du nok rykke lenger opp, tror jeg! Lykke til videre med bloggen, klem 🙂

    2. Gratulere❤️I love you💗eg har sendt deg noe på instagram✌️Noe veldig fint skreve😘heiter madelen_seatre💗✨😝

    3. Gratulerer! Det fortjener du, siden du har en så fin blogg♥♡ Synes du virker snill, morsom og kul! Men jeg kjenner deg jo ikke. Fortsett slik, kanskje du kommer på første en gang? NEVER SAY NEVER!!

    4. Gratulerer Jenny jeg leser bloggen hver dag. Det hadde vært fint å vunnet denne gang. Jeg har ardig vunnet noens slags konkurranse. Da jeg var mindre kansje sus fra meg jenny

    5. Kjempe bra Jennie! Stå på!!!!:D Har fulgt bloggen din helt siden du startet, og jeg kommer til å fortsette til evigheter!!!!!:):):) digger deg!

    6. Gratulerer søta!<3 dette har du virkelig fortjent!<3 du vet det kanskje men jeg sier det selvom, du er en sto inspirasjon for mange!<3 det skulle bare mangle at du har kommet så høyt!;) så stolt av deg, dette burde du selv også være stolt av!!<3 du når høyere opp, det vet jeg!<3 stå på Jennie jeg har trua på deg!;)<3

    7. Gratulerer Jennie💋
      Du for tjener det ! Ikke bry deg om hatere 🙅
      De er bare misunnelige 👊
      Du er mitt forbilde❤️
      Elsker deg 💋
      Klem

    8. Åååååå heldig du men du fortjener det 100% ❤️👑🐱elsker bloggen å kunne lest alle innleggene tusner vis av ganger👭😻elsker den mer enn noe annet eller elsker jo famile og venner selena gomez og deg mere da men men🍉🍭🐰du er en helt utrolig person haters er bare sjalu på hvor snill omsorgsfull pen og omtenksom du er🍉❤️👑vakker er du da jeg så deg på selena gomez konserten og du så i den rettningen jeg satt besvimte jeg nesten hadde bare lyst på auto og bilde å snakke med deg men er ganske sjenert🍪❤️🐹hvis du har valgt møblene på rommet ditt og sekken din så har vi lin smak vi har lik send likt bord mange like klær og lik sekk💖😻👑🐺kos deg utrolig mye ikveld🐰👭🐻å en ting er helt sikkert du får deg lett venner på ungdomsskolen du er så hjelpsom og søt❤️👑🍉🐹
      LoveU❤️🍭🐱du er en drit flink skuespiller😻👑🍭
      -klemmer fra en stor fan Emma🐺💖👭PS : da du svarte på den kommentaren å skrev: fint du liker bloggen søte søte deg❤️😭😭trodde jeg jeg skulle dø det var så stort❤️😻👑🐹🐻elsker deg🐹😻🍭

    9. Åh! Grattis <3 Dette fortjente du virkelig! Stå på videre så kommer du nok høyere opp, skal du se <3<3

    10. Gratulerer så mye<3 Jeg elsker bloggen din og leser den hver dag:) Du er den beste i hele verden, og du er så fin vakker osv det er ingen stygge eller fæle eller grusomme, dumme eller noe du er vare perfekt<3<3<3 Klemmer fra Oda<3

    11. Gratulerer!! jeg leser alltid innleggene dine og blir glad når det kommer nye!:) men det som er litt dumt er at du aldri har svart meg på instagram eller bloggen… Men jeg fortsetter å lese den da… Selv om jeg blir litt lei meg… Men uansett er jeg veldig glad på dine vegne!!

    12. Gratulerer med å være på topp 20😘😍
      Ikke så rart bloggen den er jo super
      Stor klem til deg også pena
      PS:kan du sende autografer?😘😍

    13. Kjære Jennie Sofie,
      Du er pen
      Du er populær
      Du er flink til å blogge
      Du har knall bra stil
      Du er flink til å danse
      Du er flink til å ta bilder
      DU ER PERFEKT,aldri tro noe annet!
      Du er flink til å bake
      Det er helt sikkert mye flere possitive ting folk som kjenner deg kunne sagt enn det jeg har skrivet nå.
      Du må ikke bry deg om det haterene sier!!
      Det samme med det folk sier til Lea,Hun er ikke feit! Alle er forskjellige.
      Jeg følger med på bloggen din og du er så flink til og komme på ting og blogge om.Jeg prøvde og begynne og blogge,men jeg kom ikke på noe og blogge om😂❤️ Haterene hater fordi du mesunnner deg får å vere så perfekt. Love u ❤️ Klem fra Frida❤️

    14. Gratulerer søta!😍Du er en kjempeflink blogger! Jeg er en fast leser på bloggen din💜Jeg var i kreta samtidig som deg å så deg to ganger👍👚Lillebroren din er såå søt😚Lykke til videre💗

    15. Kjære snille søte Jennie<3 Du er den
      Varmeste og søteste persjonen jeg
      Noen gang har sett<3 Du er ubeskrivelig
      Nydelig og jeg elsker deg Jennie Sofie<3
      Jeg har heller aldrig vunnet før, og
      Vil gjerne gjøre det snart, skal følge godt
      Med:) stor stor klem fra Sarah Linnea<3

    16. Jeg kommer alltid til å lese bloggen din❤️Si ifra på instagram når inlegget er kommet søtah💋💓

    17. Jeg elsker bloggen din! Jeg leser den fast 😙 Du er utrolig flink til å “vedlikeholde” bloggen din😜 og du skriver bra også💕💋 fortsett å blogge til evig tid, pliiiiis!😭😂😋😘

    18. Hei det ville vert så stort om du svarte meg. Jeg elsker bloggen din og kommet til å lese den helt til du slutter. Stå på jennie sofie

    19. Gratulerer💕 har vært inne på blogg.no flere ganger for dag, for jeg har sett at du har ligget veldig høyt oppe. I går tror jeg du lå på ca. 23 plass😘 leser flere blogger enn din, men de siste dagene har jeg ikke gjort det, fordi jeg ville at du skulle komme høyere opp på lista👌😊 gratulerer masse Jennie Sofie💖

    20. Grattis!!!!!! Bare tenk deg at en superfin dag er du på nr.1!! Du kom,er til og komme ditt! Det er jeg sikker på altså!:) hadde vært UTROLIG og møtt deg på ekte!!♥♥♥

    21. Kjære snille, pene, fantastiske Jennie Sofie.
      Du er sååååå pen. Du har virkelig verden beste stil! Den er så kul og fin! Du inspirerer meg. Hvis jeg er lei meg, tar jeg å går inn på bloggen din og blir glad. (Går inn på bloggen din uansett også !) du har virkelig verdens fineste blogg! Det er ikke noe tvil. Jeg spør ofte meg selv: “hvorfor er ikke jenniesofie på første plass? Det er den hun fortjener. Hun fortjener den mye mer enn alle de andre!”
      Avogtil spør jeg meg selv dette også: ” hvordan overlevde jeg når jenniesofie.blogg.no ikke eksisterte?”
      Nå mener jeg at det nesten er krise om jeg ikke får lest bloggen din på foreksempel en helg. Prøver å trøste meg med at jeg får lese den igjen om ikke aaaaltfor lenge. Selvom jeg mener at det er lenge å være uten verden beste blogg..! Avogtil tenker jeg på hva jeg kommer til å gjøre den dagen du slutter å blogge. Jeg kommer til å gråte. Værsåsnill forsett å blogge i mange år til..;). Jeg er veldig glad for at du faktisk har kommet så høyt opp på topplisten. Du er superflink, og enda bedere enn det..! 🙂
      Har du noen nyttårsforsetter, hvilke? Jeg lurte også på: kan du ha en spørsemålsrunde der noen andre familiemedlemmer eller venner svarer på spørsemål?
      Du er morsom, snil, omtenksom, kul, fin, vakker, flink, smart, super, sporty,… Du har fint hår!
      Du er også et forbilde for veldig mange.
      Men for at det ikke skal ta mange år å både lese å skrive dette, tror jeg må slutte nå. Kunne holdt på i evigheter, men får dele det litt opp da..
      Hilsener fra en som ønsker deg noen fine dager fremover..

    22. Jee! Så bra! Jeg elsker deg og bloggen din! Selv om jeg aldri har møtt deg da. Men det jeg leser på bloggen din, gjør at jeg skjenner deg, vel litt.
      Det er HELT SUPERT at du er på Topp 20!
      Stor klem fra meg, Viktorija!

    23. Heii, du fortjente det 💖
      Leser bloggen din hver dag og jeg kan lese innleggene flere og flere ganger blir aldrig lei💖
      Du er mitt forbildet 💖
      Ville gjort alt for og møte deg !💖 (men bor mange timer unna)(bor i Kristiansund) 😞
      Du er en superflink skuespiller blogger og alt annet osv…💖
      Og igår dro jeg inn på bloggen din bare forde at jeg ville at du skulle komme høyere opp på listen 💖
      Håper du aldrig slutter og blogge for du har den beste i verden syntest jeg💖
      Ikke bry deg om HATERNE de er bare misunnelige på deg!💖
      Hadde blitt kjempe glad om du hadde svart meg 💖
      Klem Emma 💖

    24. Hei !
      Dette er ikke på noen måte ment frekt, men det kan kanskje høres sånn ut.
      Selv om du er en veldig bra blogger og sånn. Og det er ikke deg som jeg tror ikke er ekte, men jeg er inne på blogg.no nesten hver dag og i masse masse måneder har mammatilmichelle ligget på enten 1, 2 eller 3.plass. Hun blir ikke nevnt på denne listen. Hun har uansett vært på topp 5 utrolig lenge nå og derfor tror jeg at denne listen er feil eller laget av noen som ikke liker henne. Beklager hvis dette virker støttende at jeg sier dette, men jeg tror at om dette var ekte hadde hun definitivt vært på den listen. Beklager 🙁
      – Ha en ellers fin dag 😉

    25. Gratulerer Du fortjente det💖
      Ikke bry deg om alle HATERS’erne dine de er bare misunnelige på deg!💖
      Igår var jeg nesten bare på bloggen din forde at jeg ville at du skulle komme høyere opp på listen💖
      Hadde gjort hva som helst for og møte deg (men bor mange timer unna)(bor i Kristiansund) 😞
      Du er kjempe flink i håndball, blogging og masse annet !!💖
      Håper du aldrig slutter og blogge forde du har den beste bloggen i verden💖
      Klem Emma💖💖

    26. Gratulerer Jennie❤️ det fortjener du så appsolutt❤️ Har sendt deg noe på instagram direct. Håper du ser dette og på instagram❤️Også har jeg lagt det ut på instagram brukeren min også.❤️ ❤️Hilsen din største fan❤️💖💖💕💖

    27. jeg syns bloggen din er så bra og du er så pen 🙂 har prøvd og tegne deg men det ble ikke så fint fordi jeg er ikke så flink til og tegne

    28. Tusen takk for At du svarte❤️🐰du er helt perfekt helt feilfri i mine øyne 🐺🍪❤️Jeg har ikke møtt deg men du er helt sikkert utrolig omtenksom og kjempe snill❤️🐹👭du betyr så mye for meg😻👑🍪leste gjennom hele bloggen din igår kveld😻🍉🍬love you to the moon and back🍝🍉👑Jennie Jennie jennie🍉🍪👑man kan sitte I århundre å bare skrive positive ting om deg 🐰🐱🎁loveU👑😻❤️TAkk for at du lager en så bra blogg takk❤️👑😻takk for at du svarer oss lesere👑😻takk for at du er deg selv😻👑🍉

    29. Hei Jennie sofie jeg lurte på om jeg kunne tipse bloggen din på min blogg som heter norgesbloggere.blogg.no 🙂
      Vi håper på svar:)

    30. Jennie du fortjener gode plasser på blogg.no du er den flinkeste bloggeren jeg vet om og jeg elsker bloggen din<3 Jeg vet ikke hvordan nettet hadde vert uten bloggen din?:) alle hat komentarer er bare folk som er usikre på seg selv og jeg vet at du er så tøff at du tørr å la de bare stå der og ikke bry deg om de og det er det ikke mange som klarer! For ikke så lenge siden fikk heaters tatt Lea (Emilie i Jenter) og hun slettet sin instagram bruker og hun var heldig som hadde deg du shoutet henne på enstagram og det er det en god venn gjør alle burde ønske sen jeg Jennie 🙂 en god , snill , pen og søt venn som gjør alt for sine venner og er den peneste jenta jeg veit om 🙂 jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjorgt uten en sonn jente:) kanskje det ikke føles som på deg men jeg føler at vi på en måte er venner:) du legger merke til komentarene mine og det setter jeg kjempe stor pris på jeg er altid kjempe spent på om jeg for svar av deg altid og jeg får det veldig veldig ofte og du er grei som svarer venner og fans:)Og jeg skjeket akkurat hvilken plass du er på på den aktiv greia du er på 2.plass du er en kjempe flink blogger og du fortjener det 🙂
      Klem 🙂 <3

    31. Gratulerer søteste Jennie ❤
      Jeg elsker bloggen din og den er den eneste jeg leser, fordi den er best av alle 😊
      Du er mitt aller største forbilde ✨
      Glem alle hater’ne de er bare misunnelige 👎
      Husk at du er en kjempe nydelig jente som kan klare alt hun vil vis hun tror 😉
      Og det gjør du 👍
      Jeg syntes du er kjempe flink i rollen som Hedwig 👌
      Noen ganger vis jeg er lei meg ser jeg på noen av de super morsomme videoene dine 😂
      De gjør meg alltid glad 🎀
      Og når du kom på 20. Plass da ble jeg kjempe glad på dine vegne 👑
      Aldri gi opp, tørr og vær den du er 💕
      Love U, Jennie Sofie ❤
      STOOOR KLEM fra Dina Emilie 😊
      ✨PS: godt nyttår ✨ 2⃣0⃣1⃣4⃣ ✨

    32. gratulerer<3 men du fortjener en første plass fordi bloggen din er super og du er super og jeg og sikkert flere syntes at det er supert hvor snill og skjer mot dine følgere,fans og blogg lesere<3

    33. Heia, Jennie💕 Gratulerer så mye, du fortjener å komme på 20 plass, og jeg trur du vil ryke opp masse fordi du er en kjempe god blogger. Jeg leser din hver eneste dag jeg får til og hver dag blir det bare bedre og bedre innlegg.
      Og du kommer til å få veldig mange venner på ungdomsskolen trur jeg for du er helt perfekt, snill, pen, kul, omtenksom osv.
      Klem Malene. instagram:malenehoem02

    34. Gratulerer så mye❤️ du fortjener egentlig å være på 1. Plass!😘 elsker bloggen din☺️

    35. Så kult! Heldige deg💞 Så Tusenfryd videoen din for litt siden, og det fikk meg til å ha SÅ lyst til å gå i sommer! Men er d skummelt med speed monster?😶💘

    36. Jennie Sofie ❤️
      Du har en suuuuper blogg! Egentlig er det jeg som skal takke DEG!
      Takk for at du tar deg tid til å blogge.
      Takk for at du lager konkurranser, som vi kan bli med i.
      Takk for at du ikke gir opp.
      Takk for at du er den du er.
      Takk for at du ikke knekker, og lærer oss å være sterke.
      Takk for at du lyser opp dagen min.
      Takk for at du har hjulpet meg, til å fokusere på det positive.
      Jeg har vært deprimert lenge. Ofte går jeg inn på bloggen din, og for hvert nytt innlegg, banker hjertet mitt, utrolig fort. Jeg blir varm inni meg.
      Hvis det ikke er et nytt innlegg, går jeg tilbake, fra starten, og leser gjennom. Igjen.
      Du kommer til å nå langt. Takk for at du har lært meg sååå mye.
      Takk❤️

    37. Oj gratulerer jennie😃 dette fortjente du vikelig💖😘💕 du er en super blogger og jeg kommer til å lese bloggen din helt til du slutter😄🙊💖😊 de som sier noe slemt til deg er bare misunnelig og det skjønner jeg fordi du er UTROLIG pen og virker kjempesnill❤❤ skulle ønske jeg kjente deg💖💕❤😍😘

    38. Hei Jennie, jeg lurte på om @jenniesofie_privat er din bruker? For den begynte å følge meg(@jenniesofiefan_). Hvis det er deg, tusen milliarder takk, det betyr veldog mye!!

    39. jennie sofie, du er så flink til å blogge og ta bilder! du er heldig som er deg, du er så pen snill og kul og morsom<33

    40. Fantastisk!!! Ikke så rart, du har jo tross alt værdens beste blogg!:)<3 Dette fortjener du, VIRKELIG! Du er sterk, og gjør deg selv helt spesiel! Gratulerer så masse fine, søte Jennie! Leser hver eneste dag på bloggen din, på instagram (som du sikkert har sett siden du følger meg (!:D) at jeg har skrevet at alle må lese bloggen din, så står den der hvor du kan sette inn link til nettside 😉 Stå på, helt fantastisk at du er på 20 plass!! Husker jeg var stolt bare du var på 40 plass eller noe sånn, og nå er du på 20 plass!:O ;* Håper vi en vakker dag møtes! Vi er så like!! Vi har samme interesser osv<3 og 01,ere 😀 takk for at du følger meg på instagram selv om jeg har sagt det ca 10000 ganger før!:) Bare vær den du er, ikke du, ingen andre kan gjøre noe med den du er! Men fortsett med å være den du er! loveyou<3

    41. du svarte meg!! Takk, det er kjempesnilt at du tar deg tid til å svare på kommentarer! Jeg var litt egoistisk tidligere. Du har jo mer å gjøre enn å svare på kommentarer! Jeg liker bare bloggen din, fordi du er en normal jente, som gjør normale ting og har tanker som jeg kan kjenne meg igjen i:) Keep up the good work, girl!

    42. Du fortjente det<333333 du er utrolig flink til å blogge:* kommer til å lese denne helt til du slutter!!!

    43. Jeg er utrolig glad på dine veine💗Jeg leser bloggen din hver dag og sitter og håper på at du en gang skal få komme på den dær lista💗Du blogger om helt fantastiske ting,så du fortjener virkelig og komme på topplista😋Tenk nå kan jeg vel si til alle vennene mine at jeg leser en rosa blogger.Gratulerer så mye Jennie💥Jeg har lest blogger for siden 2 år siden,så begynnte jeg og se på jenter👌Og da shirin sa det med bh tingen,spolte jeg til bake kanskje 5-6 ganger for og høre hva du het på bloggen din😜Så prøvde jeg og se på bloggen din💗Den dagen satt jeg og kommenterte nesten hele dagen.Med konkoranser osv.🙈Igjenn du fortjener dette så sinnsykt😊💗

    44. Elise: Noen bloggere følger ikke alle regler blogg.no har for å komme på topplisten. Om du har mer reklame osv…eller fjerner informasjon ting som blogg.no sier du må ha på bloggen din. Jeg vet ikke hvorfor hun ikke er på topp 20, men listen er riktig. Om ikke ville jeg vært veldig sikker på at hun som blogger ville gjort noe med det.

    45. Du fortjente det!💖
      Håper du ALDRIG slutte og blogge for du har den beste i verden!💖
      Takk , for at du vil blogge , du lyser opp dagen min💖
      Ville gjort alt for og møte deg💖
      Kan lese innleggene dine omatt og omatt blir aldrig lei💖
      Du kommer til og nå langt💖
      Du lager kjempe Bra’e videoer innlegg og alt mulig💖
      Klem Emma💖

    46. Gratulerer❤️jeg er ganske sikker på at du kommer høyere snart du har verdens beste blogg og elsker den💕noen gange sjekker jeg andre blogger men de er så kjedelige men din blogg er sykt bra og du er kjempe flink til og blogge og selvfølgelig en veldig flink skuespiller også❤️Du er en nydelig person og du virker supersnill😊love u❤️Lykke til med og komme høyere opp på lista helt sikker på at du klarer det❤️❤️ Hilsen meg stor fan💎

    47. Tusen takk for svar på kommentaren min! Det var et fint nyttårsforsett du hadde. Kan kanskje selv lett irritere meg over familiemedlemmer iblant…

    48. nei da ! tusen takk for deg ! det er du som har laget dene fantastiske blogen ! det er du som fortener alt det ! og det er jo en grund for at hvi alle elsker blogen din !
      tusen millioner takk for dene perfekte blogen !
      tusen takk for at du for meg til å smile med hvart eneste inlegg, hvar eneste bilde, hvar eneste komentar !
      tusen takk for at du er så snill mot oss !
      tusen takk for å være så perfekt!
      tusen takk for alt gleden du har med deg !
      tusen takk for den fantastiske parsjondeligheten du har !
      tusen takk for dine morsome konkuransene!
      tusen takk for å gjøre alt du gjør for hvi fans ene dine !
      TUSEN TUSEN MILLIONER TAKK FOR DEN DU ER !
      hoper alle ser hvor bra jente du er ! alle de som ikke kjener deg, skal komme til å angre det hele livet dems ! <3 du er jenta som fortener mest å være i top 20 av blogg.no ! du klarte det het perfekt ! GRATULERER BESTE DEG !
      hilsen maya, din franske, norske og argentinske fan <3 🙂

    49. Jennie Sofie siden du ikke svarer under den konnkuransen kan du si her når du trekker kan du pizzzzz trekke idag det er jo sykt mange som har skrevet noe med litt over 600 tror jeg

    50. Kjære Jennie Sofie.
      Jeg elsker bloggen din og insta brukeren din.
      Du er flink til og blogge om livet ditt og du er modig som tørr og vise og sei det til andre.
      Du fortjener og vere på 20. Plass, men du fortjener aller mest og vera på 1. Plass
      Du har så spennende liv.
      Du er fin.
      Du virker som ein kjempe god venn.
      Og er det sikkert
      Har sendt deg e-post før men trur ikkje du har lest den.
      Jeg blogger sjølv men har ingen lesere så då er det eigentleg vits og blogge for meg.
      Kan du gi meg nokre tips til blogging?
      Det er ingen tvil om at bloggen din er bra og lese for jenter.
      Stor fan😄👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg