TIL DERE HATERE

Hei

Et innlegg til alle dere hatere i verden.

Et innlegg bare til dere hatere.

Til dere som skjuler dere bak falske navn og kommenterer med anonym.

Til dere som får det bedre ved å trekke andre folk ned.

Til dere som sårer mine venner, for meg skal dere aldri få såre igjen.

Til dere hatere, jeg vet at jeg har det så MYYYYYYYYYYYYYYYE bedre enn dere. For folk som har plass til hat i livet sitt, de har ikke noe bra liv. For jeg har ikke plass til hat i livet mitt jeg. 

Til dere som ikke har fått oppdragelse i fra foreldrene deres, eller ikke lyttet til dem.

Til dere som ikke vet bedre.

Til dere som ikke forstår at rettferdigheten en dag vil “bite dere i RÆVA” For en dag vil dere bli tatt for deres mobbing, nettmobbing eller plageri. 

Til dere som ikke har forstått, at om man ikke har noe pent å si så kan man holde kjeft. 

Til dere som ennå ikke har forsått at når du skriver en kommentar på blogg/instagram osv, eller oppretter en bruker på instagram – så kan politiet alltid finne ut av hvem DU er.

TIL ALLE DERE ØNSKER DERE ET GODT NYTT ÅR, FOR LIVET DITT ER VEL IKKE SÅ BRA

Jeg skrev dette fordi at noen av dere klarte å få en av mine beste venner til å slette sin instagrambruker. Utrolig dårlig gjort. 

78 kommentarer
    1. Vel, jeg vet hva du tenker på.. og jeg skjønner deg. Når jeg begynte på ny skole i 2013, begynte jeg endelig på samme skole som bestevennina mi, men hun hadde jo bestevenner som jeg ikke hadde på den skolen. Så når jeg begynte hang hun veldig mye med meg, så la oss si at de ble litt sjalue på meg da, så de var kjempe frekke mot bestevenninna mi, de la lapper i skapet hennes der det stod
      at alle i klassen hatet henne, de la sånne lapper i skapet hennes som jeg vet at ingen ville ha fått, også moren min og moren dems kjenner jo hverandre, så vet jeg ikke hva som skjedde en dag, men det var noen andre jenter i klassen som ble uvennen min også, begynte dem alle og være frekke mot oss to, de bestevenninna mi krangla med og de jeg ble uvenn med, de baksnakket oss, vi prøvde å gjøre motstand men jeg var jo ny i den klassen, alle ville jo støttet dem, men jeg fikk tre nye venner, plutselig va vi 5, også ble de 2 får vi fikk ordne opp med de andre, men de 2 vi krangla med var jo x-bestevennenne til bestevenninna mi. Vi ble tatt ut av klassen får at vi måtte ha møter, jeg fikk en veldig dårlig start på den skolen, men se i dag har jeg det heldigvis mye bedre! 😀 Takket være skolen fikk tak i det som skjedde og fikk noen møter ble jo alt mye bedre 🙂 Så nå er vi alle venner og jeg er fortsatt bestevenn med bestevenninna mi. S
      Det var så deilig å skrive det et sted! :p

    2. Du er super duper flink Jennie♥♥ Det der var ufattelig bra skrevet♥♥ Jeg er heeeeelt enig♥♥

    3. Kjempe bra sakt! Vær stolt over deg selv jennie! Jeg har fått kjempe mange hatere på bloggen min. Å jeg skrev også et innleg om hatere som faktisk også het “til dere hatere”. Men jeg har et problem. Jeg får hatere på bloggen min som sier at jeg er så “myk” fordi jeg sletter de sårende og stygge kommentarene hva må jeg gjøre? Jeg er kjempe redd og blir super takknemlig for et svar!
      Hilsen en som også for hatere

    4. Veldig fint skrevet.. Fikk helt tårer i øynene, det er helt forferdelig at de gidder OG tør å gjøre slikt?! er så enig som det går ann, veldig trist at folk gjør sånn. Tenk visst det var dem som fikk slike hatmeldinger og hatkommentarer? De er helt sikkert misunnelige, for deg og vennene dine og lea er jo så perfekte og snille, og fortjener ikke hat i det hele tatt! Har sett flere ganger i kommentarer på bloggen hvor folk skriver stygge ting og sånn. Jeg kjenner jeg blir sykt sinna! Får bare lyst å svare personen og virkelig gi personen noe å tenke på! Men, visst det er det de vil bruke tiden sin på,så sier jeg bare: Drittunge. Og kunne sagt masse mer, men kommer ikke på mer, men da skulle personen virkelig få kjent på det. Åh, får bare lyst å brøle helt sykt! Blir så irritert!

    5. Jennie du er en super jente! Det må du aldri glemme!<3 du er en fantastisk person som tar vare på alle rundt deg!<3 du er glad i alle og bryr deg om folk du egentlig ikke kjenner:) jeg misunner deg for det! Du er er så snill og hyggelig selv mot de som ikke er det mot deg:)<3
      Du må aldri forandre deg Jennie!<3 du er perfekt sånn som du er!<3
      De som skriver hat til deg vet bare ikke hvordan de skal oppføre seg, men du forteller dem og viser dem den rette veien<3 de leser jo faktisk bloggen din så de er interesserte;) og husk det finnes ikke en person som ikke får hat, men det er få av de som får hat som klarer å takle det på den fine måten som du gjør!:)<3 så igjen du er fantastisk glem det aldri!!<3<3 klem fra Marie

    6. Jeg hater hatere! Jeg elsker elskere, men jeg kan ikke forstå at et menneske kan gjøre så mye vondt med en<3

    7. Det er leit å høre det med venninnen din:( men husk at alle får hat, man må bare lære å takle dem

    8. Jeg hater haters. Jeg HATER når de får vennene mine til å slette seg på sosiale medier.
      Det er jo ikke de uskyldige som skal bli/sletter seg selv.. Det er så urettferdig, det er haterene som skal BLI sletta. Har de ikke noe annet i livet sitt å gjøre?
      Jeg vedder 100% på at vis noen hadde vært haters mot DEM hadde de blitt lei seg.
      For å si det sånn, haters/ hatersbrukere kan føre til nettmobbing.
      Vi kan si ifra til en voksen som kan kontakte politiet vist man føler seg litt redd og sånne ting.
      Det er faktisk unødvendig å gjøre sånt. Det er greit om de er fan og sånt, men det får litt over grensen med haters greiene. Dette har faktisk utvidet seg, da jeg var 7-9 år var ikke dette så mye av. Men nå er det sikkert millioner eller flere milliarder mennesker som gjør dette. Jeg syntes dette skal ta slutt jeg.

    9. Kjempebra skrivet!<3💖 Gjorde du dette før Lea? Du er en fantastistisk persjon! Bare elsker deg, vakreste Jennie Sofie<3

    10. Det jeg liker så godt med deg, er at du tar opp det ingen bloggere tar opp, og det er noe jeg liker kjempe godt 😀

    11. Jennie❤️ jeg er utrolig stolt av deg og det du har skrevet!
      Jeg har selv blitt hatet av en udregelig jente i klassen.
      Hun har aldri sagt noe face to face til meg, men masse fælt til meg på kik osv.
      Hat videoer blir lagd, rett og slett. En dag orket jeg ikke mer, jeg la meg med i sengen åh tapt og skrek.
      Fikk ikke sovet på to netter og jeg tenkte på selvskading osv.
      Jeg fikk kontaktet lærer, men det ble ikke bedere i det hele tatt, det ble verre…
      Jeg opplevde dette vær eneste kveld og etter skole.
      Jeg fikk beskjed om å dø, komme meg bort fra tryne hennes og jeg skulle brenne…
      Nå i dag tør jeg nesten ikke snakke med ho, men vi snakker mye sammen som venner. Men jeg har fått nok falske unnskyldninger og jeg orker ikke mere, men det du skrev håper jeg henne leser:)
      TUSEN TAKK JENNIE❤️❤️

    12. Helt enig Jennie, ventet på at noen med mange lesere kunne skrive det så bra som du gjorde. Siden det er mange som leser bloggen din. Så betyr det at det er mange som får lest det!
      Det er så sant, at folk kan såre så veldig! Og jeg tror egentlig ikke de tenker over hvor mye de kan såre.
      Jeg tror jeg vet hvem av dine venner som slettet instagram brukeren sin! Hun virker som en veldig god person og hun fortjener det ikke! Ingen fortjener at folk skal såre enn.
      Veldig bra skrevet Jennie!

    13. Utrolig bra sagt, Jennie Sofie.
      “What doesn’t kill you, makes you stronger”, noe du har bevist, ufattelig bra <3

    14. Det var bra skrevet og siden du sa det du sa og du mente det du mente så er det beviset på at du er en kjempe god venn!❤️

    15. Jeg skjønner deg Jennie ! di som skriver hat , må ta tilbake de di har skrevet ! For tenk om di hadde blitt mobbet ! Jeg kjenner deg ikke , men jeg hvet hvordan vennene dine har det ! jeg følger ( lea ) på instagram og nå har hun slettet brukeren sin <3 jeg synes utrolig synd på lea ! fordi den jenten har så mye godt inni seg , og hun fortjener ikke dette ! lea er : snill , søt , pen , tynn det er ubeskrivelige fine ting og kunne sagt om henne !!<3 hilsen fra lovise , som elsker jennie sofie sin blogg !

    16. Det er bare så urettferdig at noen får hat bare fordi de er, f.eks sånn som deg og Lea, med i en serie! Jeg skjønner at folk er misunnelige på dere, men kan de ikke bare unne dere det da? Helt sinnsykt unødvendig!!! Jeg kjenner jeg blir ganske irritert på Lea sine vegner, noen andre som er enig? Stå på å gjerne hils Lea fra meg og si at hun må bare stå på og være den fantastiske jenta jeg har fått inntrykk av at hun er !!!!

    17. Bra skrevet:))
      Skjønner ikke hvorfor folk gidder og skrive hat meldinger^
      Det er bare sykt barnslig..?
      Til alle de som skriver hat meldinger “voks opp”
      Og få dere et liv.

    18. Bra skrevet:))
      Skjønner ikke hvorfor folk gidder og skrive hat meldinger?..
      Det er bare sykt barnslig..
      Dere som skriver hat-meldinger “voks opp”
      Og få dere ett liv.

    19. Haterne har bare ikke noe bedre å finne på❤️Skjønner ikke at de tør en gang jeg❤️Jeg fikk bestilt rainbow loom (tror det er det det heter) på claire’s nettbutikk❤️Følger det med “bruksanvisning” om hvordan man gjør det❓❤️

    20. Hatere er nok bare misunnelige! De er så slemme! 🙁 De ville nok sluttet hvis politiet fant ut at det var DE som spredte hat rundt omkring på Internet. De er så feige at de gjemmer seg bak falske navn når de skriver hatkommentarer. Jeg håper virkelig at de som sprer hat om folk, uansett hvilke folk det er som får hat, blir tatt av politiet. Stå på, både deg Jennie og Lea! Stor fan av begge to <3

    21. Enig, håper at de fleste haters slutter og hate i det nye året som kommer og at de prøver og kjerne seg! Stay strong!👊✊

    22. Kjempe bra skrevet ingen vill få mye hat på instagram og syntes synn på hun og de som skriver hat hadde ikke likt og få hat kometar og ikke skrive under anonym for vist hun går til politiet med det så kan de finne ut av hvem som har skrevet det 👍 jeg råder alle til og tenke på at hat kan gå langt inn i folkas hjerter men jeg syntes det er bra at du jenniesofie står for at du tårer legge ut et innleg om hat som betyr at du bryr deg om vennene dine vennene dine er heldige som har deg💕

    23. Det var veldig fint skrevet Jenniesofie 🙂
      Eg blir så sur på sånne frekke personer som trur dei kan sei alt dei vil.:(
      Eg syntes kjempe synn på Lea ho hadde ikkje fortjent detta. Ho er ei fantastisk jenta:)
      Folk MÅ tenka seg om før dei skrive sånt!!!

    24. Hvorfor måtte du ta med det med anonym? Jeg hr et utrolig sjeldent navn og om jeg sier det vet dere med en gang hvem jeg er. Så derfor er jeg “anonym” eller et annet navn.
      Men ellers likte jeg veldig godt hva du skrev. Elsker bloggen din! <3

    25. Det jeg skal skrive nå har ingenting med temaet å gjøre, men jeg har et tips til et innlegg du kan lage. Kan du vise oss hvordan og hva iMovie du bruker?

    26. Nydelig skrevet, kanskje haterne skjønner hva de driver med? Helt fantastisk skrevet, du er veldig flink! ❤️❤️

    27. Det var veldig trist å høre Jennie:( Jeg synes det er veldig dumt at sånt skjer! Håper det går bra med henne;) Klem Thea<3

    28. Hei
      Er her enig med med deg. Mange hatere/mobbere har gjort som at mine bestevenner har sletta sinne instagram/Twitter brukere.
      Jeg har selv vært den en som har blitt mobbet på instagram og stygge kommentarer om meg på bloggen min. Og det er ikke noe gøy 🙁

    29. Det var trist å høre Jennie:( Jeg skjønner ikke hvorfor folk kan være sånn, og uansett burde de holde det inni seg! Håper ikke at sånt skjer med deg å;) Klem Thea<3

    30. Trur kanskje at Jennie meinte at d va teit av dei som skreiv stygge ting og ikkje turte å seie navnet sitt
      Og d er eg heilt enig i !
      Syns d var bra skreve❤️
      Og d va leit å høre at venninna di sletta brukeren pga d😢

    31. Bra skrevet!!! Er det lea? ? Iallfall så syns jeg synd på lea og på haterne som ikke har noe bedre liv enn at dem driver å skriver dritt til andre. Bra du skrev det! Håper de som mobber slutter! ♡♥

    32. Bra skrevet❤️ du er en utrolig flott person som jeg ser veldig opp til!!! Du er deg selv, sier meningen din, du er bra menneske og mere kan man bare ikke be om❤️ KJÆRLIGHET KNUSER ALLTID HAT❤️❤️ Love you Jennie😚😚 godt nyttår😙🎊🎉 stå på!!

    33. Hei Jennie!! Please Jeg vil at Lea og så skal se dette <3
      Jeg er utrolig enig med det du har skrevet... Men ... Hvorfor egentlig Lea.... Hallo?!!! Lea er en Driit bra person som ingen kommer til og glemme... Hvis en Person har sett henne uten og snakka med henne vil de uansett aldri glemme henne....
      Jeg fikk ikke være på insta for de jeg hadde ikke lov ( haha, Jeg hadde mobil arest og mott lese bok) Men samma det... Nå som jeg fikk lov...Gikk jeg inn i insta med en angang... Jeg var på vei og se om Du, Laila, Lea Mathilde, Maren Og lea hadde lagt noe ut... Men Etter vært da jeg skulle gå inn i brukern til Lea så gikk det ikke ann... Jeg prøvde mange tusen ganger men det gikk ikke ann... etter på fikk jeg vite det fra søstra mi at hun la ut en bilde og sa lik dette bilde hvis du vil at jeg skal slette intagramen min og det var noe med 2000 likes ( FUCK DEM SOM TOKK LIKES) jeg hadde jo såååå lyst på og se om hun MEST hun hadde lagt ut noe men hun hadde sletta brukern før jeg så det :'(
      Jeg vil bare si til Lea du er kjempe heldig for at du har fått en sånn venn som står for deg og støtter deg MEST av alle <3 Du er en Fantastigsk jente Lea og har en utrolig, Bra Personlighet og et ubeskrivelig Pen, Søt, Fin, Perfekt ansikt og utsene, Og jeg tror foreldrene dine er kjempe glade for og ha deg <3
      Og det BESTE er at du har en helt synnsykt talent og det er SKUSPILL 😉
      STAY STRONG LEA !! WE ALL LOVE U AND WILL ALWAYS STAY UP FOR YOU AT LEAST I <3
      LUV U <3
      MVH:
      Mahnoor <3

    34. Utrolig bra skrevet!!!
      Ikke for a være frekk men de som skriver hatkomentarer osv… er egentelig bare minunelige fordig at du er så sykt pen og er MED I JENTER. Siden du skrev dette på bloggen din betyr dette at du er en kjempegod venn! Jeg syntes at du er sterk som tør å stå opp for andre å si det du mener!!!
      Vennlig hilsen Anniken
      PS fortset med det!

    35. Hei (jeg er ikke en hater) men de fleste som mobber eller gjør noe slikt har som oftest har/hatt det vanskelig hjemme eller andre steder! Jeg digger bloggen din men jeg synes dette var en ned gang. Selvsagt er jo dette din blogg så du får jo gjøre som du selv vil. De vet kansje ikke bedre fordi foreldrene drikker, doper seg eller ikke hadde tid til de, eller bare ignorerte de! Jeg har en slik en i klassen! Hun mobber og stjeler, men bare fordi hun er vant til det! Jeg har begynt og bli venn med henne og hun har nå fortalt at foreldrene drakk og ikke jobbet så hun måtte stjele mat til seg selv og søsteren sin! Nå har hun og søsteren fått et nytt hjem og nye “foreldre” hun har sluttet og stjele og mobbe nå! For nå har hun det bra og får den oppmerksomheten hun fortjener! Så poenge er at de bare søker oppmerksomhet igjennom mobbing! Slik som denne komentaren ikke får oppmerksomhet, men mobbing og stygge komentarer får i det minste et svar! Så jeg ville bli veldig glad om du slettet denne “spalten”!!!

    36. Jorid selvåg: Hei, jeg har hele tiden sakt at jeg syns synd på hatere. De har det jo ikke så bra, det er jo det jeg sier. Klem
      dumt du ikke likte innlegget, men det er dessverre slik at nettmobbing er et stort problem fordi folk bare vil være spydige bak anonyme kommentarer. Håper du ellers liker bloggen min.

    37. Du ser at du selv faktisk mobber litt nå eller? Du sier ting om deres hjem som du verken vet eller kan uttale deg om! Du ber dem om å holde kjeft og sånt og det er ikke særlig pent sagt. Selvfølgelig burde de slutte. Jeg vet hvordan det er å bli nettmobbet. Og det finnes faktisk mye mye verre nettmobbing enn at noen sier at de ikke liker bloggen din eller noe. Mobberene kan godt ha det OK hjemme. Og jeg ville ikke kalt å si at man ikke er fan eller noe nettmobbing. Trust Me, det er mye verre enn det der. Du påstår selv at du ikke har tid i livet ditt til hat, men nå viser du utrolig mye av det selv! Vanligvis har jeg likt å lese bloggen din fordi du ikke klager eller raker ned på noen. Men gratulerer, du har klart å motbevise det. Dette innlegget raker ikke bare ned på de som faktisk fortjener det, det raker ned på foreldre som ikke har noe med dette å gjøre. I allefall noen av dem. Dette innlegget skuffer meg og jeg har aldri tenkt å lese bloggen din igjen !

    38. Sarah: Trist du ser det slik. Men det hatet jeg og for eksempel Lea har opplevd er værre enn det du skriver om her. Jeg har blitt oppfordret til å begå selvmord. Det har blitt laget instagrambruker som var for de som skulle DREPE meg (den er borte nå) Jeg har fått så ille kommentarer at det har blitt anmeldt. Lea har blitt kalt de styggeste ord og jeg HATER mobbing. Du leser jo ikke dette svaret siden du aldri skal lese bloggen min igjen. @men jeg står for å være i MOT mobbing og jeg står for at mennesker som mobber ikke kan ha det så bra. @om du har det bra så plager du ikke andre. Jeg har jo din Ip-adresse etter som du kommenterte på bloggen min, så blir “spennende” å se om dette var din siste kommentar. Hilsen Jennie

    39. Hei Jennie, jeg synes du er en nydelig jente som absolutt fortjener det beste. Men jeg må si at jeg ble litt lei meg når jeg så “Til dere hatere, jeg vet at jeg har det så MYYYYYYYYYYYYYYYE bedre enn dere. For folk som har plass til hat i livet sitt, de har ikke noe bra liv. For jeg har ikke plass til hat i livet mitt jeg. ” Dette tror jeg vil trekke haterne enda lengre ned. Hvis man skriver hat-kommentarer har man det jo ikke så lett. Selv har jeg ikke så mange venner og når jeg ser på deg blir jeg så misunnelig. og det er nettopp det at det du skriver er sant, du har det mye bedre. Jeg vet at hate kan være forferdelig, men prøv å tenk at vi bare er misunnelige på deg. du er blitt kjendis i løpet av et år. alle vet hvem du er. Du blogger om at du har det perfekte liv. noe du helt sikkert ikke har, du har sikkert noen dager hvor du er lei deg og deppa. men når du bare blogger om det perfekte er det så alt for lett å bli misunnelige på deg. jeg kjenner mange unge jenter som forguder deg og som mer enn gjerne ville ha byttet liv med deg når som helst. og det er ikke så lett for en hater og bare plutselig slutte og skrive hate og få et bra liv. det er faktisk veldig vanskelig. og når du hele tiden får nye klær og er modell og blir sponset ting så vet jeg at hver og en blir misunnelige. det er ikke alle som blir superkjendis bare på grunn av utseende sitt i løpet av et halvt år. men ikke misforstå du er en klok jente, men dette innlegget sårer bare de som skriver hate enda mer. kanskje du kunne vridd litt på det og skrevet noe som “jeg vet at dere ikke har det så lett men livet blir ikke lettere av å rakke ned på andre” og ikke så hardt rett på. plis svar jeg vil gjerne se hva du tenker, forresten digger jeg deg og stå på videre du er sterk.

    40. Velger å være anonym: Takk, du fikk forklart meg det på en veldig god måte. Jeg kunne helt klart skrevet dette i innlegget også, men innlegget skrev jeg få minutter etter at en av mine beste venninner hadde slettet sin IG bruker pga hat. Hun fikk så stygge meldinger at hun ikke klarte mer. Det var en reaksjon fra min side. Det er jo synd at folk ikke forstår at livet ikke blir bedre av å hate andre. Jeg velger å ikke svare hatere med hat, for det blir ikke bedre det heller. Selvfølgelig har jeg dater der jeg er lei meg og deppa, livet mitt er langt i fra perfekt. Jeg var på audition med 1200 jenter, maaaaaaaaange myyyyyye nydeligere enn meg. Jeg prøvespilte for MAYA hele veien og ikke for Hedwig i utgangspunktet. Jeg har ikke fått noen rolle gratis. Masse jobb med skuespill og auditioner. Ingen ting i livet kommer gratis. Og jeg har masse jobb med bloggen også, og sponsorer har jeg ikke. Jeg tror på at det lønner seg å være snill for om du ikke er det så står du ansikt til ansikt med en du rett og slett ikke var så snill med en gang senere i livet. Og det er kanskje den samma personen som kunne ha hjulpet deg….vet ikke om du helt forstod. Jeg velger å la innlegget bli liggende i såfall til du har lest denne kommentaren tilbake til deg <3 <3 <3

    41. Jeg er enig med den Jennie Sofie
      Det er kjempe fint sakt og de som er så negative hva har vi gjort dem.
      Du stråler opp mot alle ler smiler og er sykt glad.
      Alle videoene dine får meg til og smile og le.
      Men en ting lurer jeg på og fint om du svarer det er det med dine konkuransen må man bo i nærheter av de vist man vinner for jeg sier ikke hvor jeg bor men det er ganske langt unna og vist jeg vinner tror ikke det men da må du jo sende gava eller kan du svare på min mail det er [email protected] det er fint om du sender mail og att du forklarer det jeg forstår du er opptatt men det hadde vært fint for jeg er som de andre som er fan av deg jeg kan ikke akkurat bli behandlet bedre på en måte vist du forstår du trenger godt ikke akseptere denne jeg ville bare si du er en gledes spreder og det med de konkuransene er jeg litt forvirett på så fint om du svarer på mai somsakt så het jeg på mail [email protected].

    42. Hei Jennie, takk for svar. Og som jeg sier vet jeg jo at du ikke har det perfekt, men det er det som er vanskelig og skjønne når du blogger om at du har det så fint, ikke sant? Jeg skjønner utrolig godt reaksjonen din altså, det gjør jeg, jeg skjønner at Lea har hatt det helt forferdelig og forstår at du ble både lei deg og sint. Men jeg vet bare at dette innlegget ikke kommer til å gjøre det noe bedre, hadde jeg vært deg ville jeg ha latt dette innlegget stått men skrevet et nytt innlegg som hadde fått folk til å tenke, for dette får bare folk til å bi enda mer deppa over livet sitt og skrive enda mer hate. Så jeg ville ha brukt god tid på å skrive et ordentlig innlegg som hadde fått folk til å virkelig tenke, og kanskje du kunne ha også skrevet i det innlegget at du ikke har det perfekte liv og noen eksempler på det. for det nytter ikke å bare si “jeg har det ikke perfekt”, i hvert fall ikke for meg. jeg hadde blitt glad om du hadde villet dele noen vonde, litt vanskelige ting her på bloggen, for jeg vet jo at det er tusenvis at jenter der ute som tror at du har det perfekt hele tiden. og jeg mener på en måte da ting som har skjedd litt nylig, for eksempel hvis du har følt kroppspress følt deg for tjukk eller for tynn. det var bare et eksempel altså. tusen takk for fint svar og jeg kunne ønske meg svar på denne her også hvis du har tid. forresten er jeg 13 år, 00`er, hvis du skulle lure.

    43. Stå på Jenny💕 du er perfekt😍 du har kanskje mange haters, men det er utrolig mange som ser opp til deg og syntes du er kjempefin💕 det var dumt at Lea slettet sin insta😭😭 men stå på!!💗 du er sikkert kjempesnill,morsom,kul,kjempefin,populær og alt annet posetivt i verden💗 er så mesunnelig på deg💗 men jeg skriver ikke hatkommentarer! Det er bare så frekt å skrive stygge ting på nettet, og hvorfor skriver de det til deg? Det lurer sikkert alle som ikke skriver stygge ting på nettet også på. Men stå på💗 ikke tenk på haters men tenk på alle som ser opp til deg😍😍

    44. bynner nesten å gråte!! det er så bra skrevet Jennie!! og jeg er helt enig i det!
      Du er et helt fantastisk og sterkt menneske og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen skulle skrive stygge kommentarer til deg!! Kanskje fordi de er misunnelig på deg, eller bare trenger noen å rakke ned på… men du er sterk og de folka som gjør det skjønner ikke hva de gjør!!
      Du er den mest perfekte jenta jeg vet om, og du gir meg inspirasjon og styrke♥
      Du er fantastisk, og en jeg virkelig ser opp til!!!!

    45. Jeg har følt sånn i 8. År så jeg forstår! Mange hatet meg på grunn av vekta og at jeg var meg selv. Men d har gått bort nå og på min blogg har jeg hatt mange haters, men d r bare å gi faen. Mange r sjalu på deg fordi du r med i jenter og r drit pen, men d r ikke din feil at du r nydelig. Så vær sterk og anmeld de som lager fake brukere på insta eller mobber fordi dette må ta slutt nå har d gått langt! ( fin blogg forresten)

    46. Hei Jennie❤️ jeg skulle ønske jeg var som deg! Det virker ikke som om du har noe problemer eller vansker med noe! Jeg misunner deg for at du virker så selvsikker og god❤️ Det er så bra at du ikke bryr deg om hatkommentarer eller hatere❤️ Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle skrive noe sånt til deg uansett? De folka som skriver/sier sånt må ha problemer. Helt seriøst de er sikkert bare misunnelige på deg!!❤️ Du er nydelig og selvsikker, du har en super blogg og er en kjempe god skuespiller. Hehe er bare så glad for at du ikke er som Hedwig❤️ Fantastisk innlegg❤️❤️❤️

    47. Veldig fint skrevet!
      En jente på skolen begynte i høst, og alle så ned på henne. Ingen ville være sammen med henne bare fordi noen hadde sagt noe stygt om ho (som ikke var sant). Men jeg og noen venninner gjorde alt for å støtte henne! Etter det ble vi mobbet og folk begynte å slå og sparke oss bare fordi vi ville hjelpe den nye jenta. Det var en dag at en jente holdt på å ta selvmord på skolen fordi hun ble mobbet. Etter det unngikk de oss fordi de skjønte at de hadde gjort noe dumt, men de baksnakket oss da. En dag sa vi det til læreren og vi fikk ordnet opp i det, men siden vi sa det ble de bare enda mer sinte, så de sendte oss truende meldinger og skrev masse dumme ting. Men den ene jenta kom ikke på skolen på to uker fordi hun ikke likte seg på skolen på grunn av de andre. Og etter det sluttet de med å mobbe og sånt og sa unnskyld.
      Jeg skjønner ikke hvorfor det er mange som lager brukere på IG bare for å skrive hat meldinger!
      Elsker deg Jennie! Du er sterk som klarer deg gjennom dette❤️

    48. Jeg elsker bloggen din♥Men jeg skjønner ikke helt at det er så mange som tror at fordi du har en bra blogg og er med i Jenter så har du ingen problemer….. Det er nesten umulig å ikke ha problemer, uansett om det er store eller små problemer…..;-) Spesielt når man er tenåring (Det er jeg også♥) Og til de som skriver hatmeldinger, de har kanskje hatt problemer hjemme eller kanskje ikke. Det hjelper uansett ikke å rakke ned på andre, det gjør alt værre for alle! Enig med deg Jennie, men det kan være noen som misforstod det du skrev:-) Fortsett å ha en bra blogg;-)♥:-)

    49. Dette er ikke en slags hatkommentar men…jeg liker ikke at du sier du har det myyyyyyyye bedre en haterne.Tenk i hvertfall litt på dem og kanskje gi dem en kjanse❤️…..bare husk dette er ikke en hatkommentar.🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg