BILDER FRA BURSDAG

Hei

I dag er det siste dagen i Østerrike. Vi blir her til kl 16.00 i morgen da. Nå har jeg bare pakka ned tingene mine sånn at alt er klart til i morgen. I dag har jeg jo egentlig ikke gjort noe spesielt så jeg har bare tenkt å vise bilder fra bursdagen til Oma ( bestemor). Disse bildene er tatt med kamera. 

Jeg syns tiden i Østerrike har gått utrolig fort. Det gjør det jo hele tiden når man har det gøy. Håper at de ikke er lenge til vi drar hit igjen. 

Tante Karin og meg:) Jeg ser litt større ut men det er fordi jeg står foran hun<3 hehe

Mathias som synger for oma

Opa og jeg som danser. Opa er litt av en danseløve.


Nå er et ikke lenge til skolen begynner igjen heller. Vi begynner torsdag 2.januar

Når begynner du på skolen igjen???

Klem Jennie

 

120 kommentarer

Siste innlegg