Rainbow Loom

Hei

I dag har jeg lagd armbånd til 2 av de som har vunnet konkurransen. Det er 2 til som også skal få så det er forsatt mulighet for å vinne. Det er vanskligere å vinne hvis du skriver farger som vinrød, peach farge, koralblå osv…. fordi disse fargene har jeg ikke. Jeg har lys/mørke grønn, lys/mørke blå, oransje, rosa, lilla, gul, svart, rød og hvit.  De som vinner får også tilsent en liten pose med sånne strikker i forskjellige farger så de også kan prøve å lage noen selv.  

Skal snart sende mail til 2 av vinnerne så de kan si hvor de bor, så jeg kan få sendt premien når jeg kommer hjem til Norge.

 Dette er til en som heter Maren


Denne er til en som heter Vilde:)



Skal du bytte farger???

Hva er dine tre yndlings farger?????

Kommenter undre dette eller det andre innlegget:)

Du må også skrive inn din mailadresse i kommentaren<3

Klem Jennie

474 kommentarer

Siste innlegg