BFF DAG

Hei

I dag har jeg og Embla hatt  bestevenn dag. Sååååå utrolig koselig å bare sitte i armkroken til hverandre på sofaen og spilte et quizspill hvor du skal gjette kjendiser, filmer, land, karakterer osv…… Etter dette ble vi med på å pynte pepperkaker, men den harde jobben med å bake den overlot vi til lillesøster og lillebror, ha ha. Kommer til å savne vennene mine når jeg er i Østerrike, men gleder meg jo også til ferie og til å være med familie i Østerrike. Jeg har jo som tidligere fortalt åpnet noen julegaver allerede. Det vil komme et eget innlegg om alt jeg får til jul etter at jeg kommer hjem i fra ferie. Tenkter allikevel å legge ut noen kule småting jeg har fått i et innlegg allerede i morgen. 

Utrolig koselig med alle tilbakemeldingene på at dere likte det nye designet og headeren min 🙂 Tusen takk

Har du bakt pepperkaker i år?

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. Ja jeg har bakt pepperkaker i år
      Skal du være med når jenter skal på julemorgen????????
      PS stor fan og håper på svar

    2. Ja, og pepperkakehus. 🙂 jeg ELSKER bloggen din!!!!!!!! Nesten avhengi av å være på bloggen din, minst en gang hver dag. :);)Kikker ofte innom. Også lurer jeg på hva mer jeg kan gjøre for å få deg høyere opp på topplista? ( om du vil det?)
      Jeg liker forresten det nye designet og headeren din. Det ble fint!
      Klem

    3. Hei Jennie!
      Utrolig finne pepperkaker. De så da veldig gode ut.
      Men jeg bare lurer på om du kan nevne alle appene du redigerer bildene dine med?💗 så hadde det vært veldig fint og snilt gjort av deg.
      Stor klem fra meg💖

    4. Så koselig:-)
      Ja jeg har det jeg gjorde det forrige uke:-)
      Designet og headeren din ble veldig fint, men jeg har det samme designet men får ikke headeren til og passe så bare lurte på hvordan du fikk den til og passe??? pliis svar:-)
      Klem

    5. Jeg skulle egentlig bake i dag,men så hadde jeg ikke tid så jeg skal gjøre det i morgen😃….da må jeg se på hvis jenter skal på julemorgen

    6. Hei 🙂
      Skulle bare si til de som ikke vet hvem som skal på julemorgen på lørdag. Det er Maya, Shirin, Emilie og Tora fra JENTER, Alexandra, Marie og Iben fra MIA og til slutt Sara fra SARA 🙂
      <3Jeni

    7. Jeg skulle ha bestevenn dag jeg også men bffen min var syk så jeg ønsker at hun kommer siste dag før juleferien og jeg ønsker henne en god bedring og ja jeg jeg har bakt pepperkaker i år
      jeg ønsker ikke bare til henne, JEG ØNSKER AT ALLE SOM LEVER OG FEIRER JUL FOR GOD JULOG GODT NYTT ÅR

    8. Heia
      Du er et stort idol får meg så jeg lurte på om du kunne gi meg en shoutout på bloggen din fordi du er så populær og alt du trenger å gjøre er å lage et inlegg så får du så mange likes og komentarer som er positivet og jeg ville gjerne at du skulle ta en titt innom den nye bloggen min den heter http://www.skyggene.blogg.no og jeg håper du vil gjøre det fordi du er mitt største idol og jeg vil alltid støtte deg ved min side og ønsker alle der ut en god jul selvom man ikke får gaver under et juletre og ikke spiser god mat så betyr det ikke at man ikke kan feire jul man kan feire jul uansett hvor man eer så lenge man har familie og venner og du skal vite at jeg elsker deg på en måte som jeg hadde elsket familie og venner

    9. Hei jennie☆
      Jeg har lurt på dette lenge nå.Jeg lurer på hvem lillesøsteren din er♧Har alltid trodd at det har vert Embla.XD Kan du legge ut et bilde av henne? Og skrive Ramona i en kommentar♡Eller i innlegget♡
      Sånn at jeg hvet det♡
      KLEM:RAMONA♡

    10. Kan du skrive oppsfirten til melisen du har over pepperkaken ?? Jeg lagde pepperkaker for noen dager siden og lagde en sånn melis greie som jeg visste om og den var ikke god. Din så, så god ut…Kan du skrive oppskiften i et innlegg siden jeg ikke er så flink med å følge med på kommentarfeltet 🙂 PLIIIIS 🙂 Har lyst til å overraske mamma med en god pepperkake dag da hun er på job 😀

    11. Har lillesøstra de blogg ? Isåfall hva heter den ?? an du skrive det på et innlegg siden jeg ikek er så flink til å følge med på kommentarfeltet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg